Bedankt he ik was er ook bij!Duupke (Ronald) schreef:Je weet wat ze zeggen Chris:
"Het geluk is met de ... "
![]()
Geintje Lex![]()

Bedankt he ik was er ook bij!Duupke (Ronald) schreef:Je weet wat ze zeggen Chris:
"Het geluk is met de ... "
![]()
Geintje Lex![]()
Mijn collega dacht daar ook aan, of dat een van die pijpjes lek was... Maar helaas..Robert-Jan schreef:Maar Chris dat ding van Lex wist ik toen we daar waren dat het al geen koppakking was, dacht zelf aan een thermostaathuispakking ofzo iets!Chris schreef:@ Lex, helaas ligt bij mij de koppakking er wel uit...![]()
Ik had gehoopt dat ik net zoveel geluk als jij had...
Zeker te weten Chris, blijft leuk zo'n Clio!Chris schreef:
Mijn collega dacht daar ook aan, of dat een van die pijpjes lek was... Maar helaas..
Ach, pakken we het gelijk maar goed aan, we moeten natuurlijk wel betrouwbaar kunnen vlammen!
Too bad, Chris....het is jammer maar beter om het in 1 keer goed te doen. En die distributie riem moest toch al.Chris schreef:@ Lex, helaas ligt bij mij de koppakking er wel uit...![]()
Ik had gehoopt dat ik net zoveel geluk als jij had...
Tis een beetje 't zelfde idee, maar dan iets minder luxe,verders komen alleen de kleuren overeen i.d.d.WouterW schreef:Is dat zoon zelfde ding als Luco heeft staan? Of komen alleen de kleuren overeen?
Die dorpel is maar 5cm Luco, geen probleem dusLuco/Alpine-racer schreef:neem er nou een zonder onderdorpel
met verlaagde auto's is zon onderdorpel niet fijn
en de minder luxe versie die ik heb kost waar ik hem gekocht heb 1750
Kunnen jullie ook niet de voorraad van Henk overnemen als die dr mee stopt?Chris schreef:![]()
Jullie pakken het goed aan heren! Brug, "spuitcabine", café, lounge, showroom, rollerbank!![]()
Wie van jullie gaat zijn "apk" halen?
"Problemen bij uw APK? Bij Haasberg slepen we hem er doorheen..."
Moet ik dan maar weer naar school, ben vrijdag's toch vrij!Chris schreef:![]()
Jullie pakken het goed aan heren! Brug, "spuitcabine", café!![]()
Wie van jullie gaat zijn "apk" halen?
"Problemen bij uw APK? Bij Haasberg slepen we hem er doorheen..."
Die dorpel is maar 5cm Luco, geen probleem dusFlorus schreef:Luco/Alpine-racer schreef:neem er nou een zonder onderdorpel
met verlaagde auto's is zon onderdorpel niet fijn
en de minder luxe versie die ik heb kost waar ik hem gekocht heb 1750
Ik denk dat de heren qua vervoer geen enkel probleem zullen hebben, ook ik wil graag een handje helpen.....(tenminste iets wat ik kan...)Alex Los schreef:![]()
![]()
![]()
Heren niets anders dan respect....en mijn aanbod blijft, als jullie hulp nodig hebben of er moet wat vervoerd worden effe een gil geven dan regel ik dat ik de oprijwagen haal of een auto ambulance of een extra bussie
Of een vrachtwagen!Ivo van Achthoven schreef:Ik denk dat de heren qua vervoer geen enkel probleem zullen hebben, ook ik wil graag een handje helpen.....(tenminste iets wat ik kan...)Alex Los schreef:![]()
![]()
![]()
Heren niets anders dan respect....en mijn aanbod blijft, als jullie hulp nodig hebben of er moet wat vervoerd worden effe een gil geven dan regel ik dat ik de oprijwagen haal of een auto ambulance of een extra bussie
Oprijwagen nodig, of bussie, ik hoor het wel
als je mij ff laat weten wat jullie nodig hebben en wat je er nu voor betaald, kan ik misschien wat regelenJochem de Haas schreef:Nou hij komt op florus zijn deel ....sterker nog hij koopt hem .......
Ik ga over een jaar ( of als ik genoeg gespaard heb) weleens ff kijken ........nu nog ff niet .
We hebben ff wat prijzen berekend voor de opbouw van de schuur alleen het hout kost al zat![]()
![]()
maarja uiteindelijk heb je wel wat
Oke dan mocht je daar hulp oid bij nodig hebben of materiaal geef je maar een gilFlorus schreef:Ach,moet hier en daar een kabeltje komen,maar dat zal weinig problemen geven
ik kan nog wel een paar 100 meter drieaderige grijze binnenkabel gebruikenMike (spitsoor) schreef:Oke dan mocht je daar hulp oid bij nodig hebben of materiaal geef je maar een gilFlorus schreef:Ach,moet hier en daar een kabeltje komen,maar dat zal weinig problemen geven