Ok, vandaag weer bezig geweest met de 5, en nog meer roest gevonden ( wat ik al verwacht had op die plek ) maar goed. Binnen + buiten doprel eraf gehaalt, roestvrij gemaakt, nieuwe binnendorpel erin.
Buiten dorpel pas gemaakt en die kan er dus deze week of volgende week erin gelast worden.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wat een werk zeg. Wel super dat je hem weer helemaal klaarmaakt
Ik zie ook dat je de bekleding aan de binnenkant van je motorkap er nog op zit. Die kun je er het beste uithalen. Er zijn al meerdere GTT's afgebrand doordat die bekleding in de fik is gevlogen.
De mijne moet volgende maand... Ik weet alleen niet of het bevorderlijk is voor de taxatiewaarde als je alle 5jes naast elkaar zet. Vergelijkingsmateriaal doet de waarde waarschijnlijk geen goed.
Mooi project je pakt het grondig aan, zal dit topic met veel interesse blijven volgen.
De roest goden zijn je wel slecht gezind, tegen de tijd dat je klaar bent is 40% van de carrosserie onderhand vervangen
EN we zijn weer wat verder met de 5GTT, gister de motor eruit gehaalt.
Nu ga ik nog de motor ruimte verder demonteren en het dashboard gaat er ook nog uit. Natuurlijk ook weer extra roest gevonden
okeej wat roestgaten tot daar aan toe , maar man wat een roest heeft deze auto zeg!!!! mooi om te zien dat de auto toch goed aangepakt wordt!!! respect voor de roestkillers!!
Abel schreef:kuch.. accubak is ook rot zo te zien. Haal de dachboard er maar eens uit
Dat gaat volgende week gebeuren!
the reaper schreef:okeej wat roestgaten tot daar aan toe , maar man wat een roest heeft deze auto zeg!!!! mooi om te zien dat de auto toch goed aangepakt wordt!!! respect voor de roestkillers!!
Gaat idd helemaal goed komen. Wil dat ie nieuw staat wordt.
Over de kleur ben ik waarschijnlijk ook uit, wordt waarschijnlijk BMW bruin
Deze dus:
Tja ik zat eerst ook te denken om hem weg te doen in onderdelen. Maar dat vindt ikw eer zonde
Het is een hobby natuurlijk, al doe ik er zeg maar 5 jaar over ( ben ik trouwens niet van plan )
Heeft iemand nog plaatwerk liggen van een 5GTT, zoals ophangpunten voorbumer, en 2 stukken van de achterbumper ( niet die aan de achterschemen zitten )