Maare hij is niet enkel licht maar breekt ook uit. Of is dat wat je bedoelde?
rover 114?Haas schreef:voor zover mijn ervaring reikt, rem je ook net aan boven aan de berg bij scheivlak. Je voorzijde is zwaarder en gaat dus snel naar benee, de achterkant wordt daarom wat licht je. Nog een keer met een Rover 114 dwars doorheen komen zeilen op 45 graden op de rijrichting
Heb ik vanavond ook maar eens gedaan, met dat hendeltje onder m'n stuurGeert schreef:ach met een goede knoop om de kooi wou het ook![]()
stuurhuis verlagen ga ik morgen ook maar eens doen, had eerst een proefkonijn nodig
dat heb je met die luxe directeurs wagensRonald1916V schreef:Heb ik vanavond ook maar eens gedaan, met dat hendeltje onder m'n stuurGeert schreef:ach met een goede knoop om de kooi wou het ook![]()
stuurhuis verlagen ga ik morgen ook maar eens doen, had eerst een proefkonijn nodig
tja dat zal hem boeien, kooi gaat ook al dwars door het dash heen.Tom schreef:alleen dan een lelijk gat tussen kolom en dash?
Martijn Kool schreef:weg kapjes dan, verkoop die kooi maar is vast ipv met al die meuk te prutsen.
Doe nou niet, die witte staan juist super onder je clio.Ronald1916V schreef:Die Willy Speedline's met R888's passen prima onder de Clio 1.4![]()
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 76-380.jpg[/img]
denk dat t wel past hoor.. Bij de 1.4 zit er nog ruimte en die heeft ook 16V schermen en bumper, moet er nog 1tje, gooi ze vanavond af in Wezep. Moet meteen weg vanAvond..Tim schreef:LolZie het al... Dat gaat aanlopen als de ziekte!