ACT: Clio II

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Marco V

wat ik ondertussen heb begrepen wel ja :p
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Mag ik even cross-spammen en jullie vragen om mij te helpen bij het aansluiten van mijn carkit? [Clio RS] Stroom aftappen voor carkit
Mike (spitsoor)
Contacteer:

heb ff een vraag miss kan iemand mij er een antwoord op geven :lol: Wie weet 100% cker of een velg 16" 7j steek 4x100 onder een clio II past?
Ben nl tegen een mooi setje velgen gelopen die ik voor niet al te veel kan overnemen :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

hangt allemaal van de ET en de naafdikte af
Mike (spitsoor)
Contacteer:

daar vraag je me wat :p ze komen onder een opel kadet gsi vandaan en zijn oorspronkelijk bmw alpine velgen had ie het over
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:D ff gepast vandaag en ze passen :D heb ze nu voor een leuk prijsje kunnen krijgen gaat goed staan eronder :D probeer ze nog voor de 6de eronder te hebben :)
Rémi clio ph3

RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ik vind het er wel gaaf uitzien. (Y)
David Clio

Ok hele stomme vraag misschien (ik heb dan ook nog maar 2 dagen mn Clio), maar die uiteindes die je op je originele uitlaat kan plaatsen voor een lekkere grom, hoe heten die dingen en weet iemand waar je die voor niet te veel kan kopen?
Rémi clio ph3

Hoi, Stel je anders even voor in het topic wie is wie!
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar je die krijgt, maar ik heb ook niet zo'n ervaring met zo'n nep dingen :wink: . Kijk anders eens even rond hier op het forum, er zijn er hier genoeg die een "echte" mooie sportuitlaat hebben :D
Martijn van Leeuwen
Car: Dodge RAM
Contacteer:

1.4RN16v schreef:Ok hele stomme vraag misschien (ik heb dan ook nog maar 2 dagen mn Clio), maar die uiteindes die je op je originele uitlaat kan plaatsen voor een lekkere grom, hoe heten die dingen en weet iemand waar je die voor niet te veel kan kopen?
Neem de moeite en spaar voor een mooi brulijzer :)
Kijk eens bij RB Tuning, misschien is die Invidia universal GT300 TI uitlaat wat voor je.
En is niet zo duur.

http://www.rbcartuning.nl
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
David Clio

Het topic is een beetje stil gevallen geloof ik, dus ik zal nog eens een probleempje aankaarten :p

Gister heb ik een nieuwe radio in mn Clio gezet, maar heb daarbij wrs te hard aan een paar draden getrokken. Nu hangt er een geel draadje onder de middenconsole los en doet de dashboardverlichting het niet meer (ik neem aan dat die 2 dingen met elkaar te maken hebben...). Weet iemand toevallig hoe je gemakkelijk bij die draden kan, want nu kan ik er alleen 2 vingers tussen stoppen, laat staan dat ik kan zíén waar ik dat draadje in moet stoppen?

Zo niet, weet iemand welke garage in Tilburg zulke kleinigheden snel even repareert? (want er is geloof ik geen Renault-dealer hier)
----- Renault Clio 1.4 RN 16v -----
Maus

Ik zou eerst s beginnen om je dashboard eraf te schroeven, dan heb je zowieso wat meer ruimte en kan je mogelijk zien waar 't draadje heen moet.
In ieder geval succes.
GijsClioRS

1.4RN16v schreef:Het topic is een beetje stil gevallen geloof ik, dus ik zal nog eens een probleempje aankaarten :p

Gister heb ik een nieuwe radio in mn Clio gezet, maar heb daarbij wrs te hard aan een paar draden getrokken. Nu hangt er een geel draadje onder de middenconsole los en doet de dashboardverlichting het niet meer (ik neem aan dat die 2 dingen met elkaar te maken hebben...). Weet iemand toevallig hoe je gemakkelijk bij die draden kan, want nu kan ik er alleen 2 vingers tussen stoppen, laat staan dat ik kan zíén waar ik dat draadje in moet stoppen?

Zo niet, weet iemand welke garage in Tilburg zulke kleinigheden snel even repareert? (want er is geloof ik geen Renault-dealer hier)
Ik heb er verder geen verstand van maar weet wel dat er in Tilburg-Noord langs de weg naar de Efteling een Renault-dealer zit (Van der Boom).
Ferdy
Über-Spammer

weet iemand of er verschil zit in de ophanging van de uitlaat bij een Clio II ph I en de Clio II ph II ?
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Kan het me niet voorstellen. Op zoek naar een nieuwe uitlaat? :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

moet er tog eens van komen :p miss loopt zijn 1.2 strks net zo hard als de mijne (Y) :D
Ferdy
Über-Spammer

Martijn *Baccara* schreef:Kan het me niet voorstellen. Op zoek naar een nieuwe uitlaat? :)
ja, ben me aan het orienteren, zeg maar :)

kan een tweedehandse goedkoop overnemen,
maar weet niet offie van een Clio II ph I of II komt
en die jongen mailt niet zo snel, dus denk, ik vraag het hier maar vast :)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

spitsoor schreef:moet er tog eens van komen :p miss loopt zijn 1.2 strks net zo hard als de mijne (Y) :D
ja van een sebring-uitlaat heeft je clio meteen 25km meer topsnelheid! :lol: :lol:
Ferdy
Über-Spammer

spitsoor schreef:moet er tog eens van komen :p miss loopt zijn 1.2 strks net zo hard als de mijne (Y) :D
dan moet ik er toch echt aan twee kanten een slang van een afzuigkap onder hangen :P

maar ben bang dat ie het dan nog niet haalt,
de 195 km/u haalt de mijne gewoon niet
paulvanrooij
Contacteer:

owja is natuurlijk wel links rechts uitlaat...nee dan zou t best eens mogelijk kunnen zijn :lol: :lol:
Ferdy
Über-Spammer

2 x 25 = 50

170 + 50 = 220

dan moet ik jou dus in kunnen halen, Paul :D
paulvanrooij
Contacteer:

ja maar let wel op, bij mij zit er een sierstukje op he! op mn 19..dus dan loopt ie makkelijk 225..jammer jongen ;)
Ferdy
Über-Spammer

volgens mij zitten er aan beide kanten nog sebring stickers op, dus das 2 x 10

haha, daar ga je !
paulvanrooij
Contacteer:

hé klote...
dan maar ff een afblaasgeluid van een dumpvalve erop zetten...lijkt t net alsof ik turbo heb..weer 10 pk erbij ;)
Ferdy
Über-Spammer

ok jongen, als het zo moet, dan zie ik het nut van een andere uitlaat al helemaal niet meer in :P
paulvanrooij
Contacteer:

haha dus je vraag hoeft niet meer? ;)
Ferdy
Über-Spammer

nou, een antwoord is toch wel fijn :)
David Clio

GijsClioRS schreef: Ik heb er verder geen verstand van maar weet wel dat er in Tilburg-Noord langs de weg naar de Efteling een Renault-dealer zit (Van der Boom).
Bedankt! (Y) Dat die dealers zo slecht te vinden zijn zeg, op internet :s
Ik zal eerst ns, wat Maus al zei, zelf proberen wat meer ruimte te maken en zelf het draadje ergens in te stoppen, maar mocht het niet lukken, dan zal ik Van der Boom ns opzoeken.
Mike (spitsoor)
Contacteer:

PaulRSi schreef:
ja van een sebring-uitlaat heeft je clio meteen 25km meer topsnelheid! :lol: :lol:
dat niet :p maar hij liep al harder toen ie nog 'standaard' was
Sander2

1.4RN16v schreef:
GijsClioRS schreef: Ik heb er verder geen verstand van maar weet wel dat er in Tilburg-Noord langs de weg naar de Efteling een Renault-dealer zit (Van der Boom).
Bedankt! (Y) Dat die dealers zo slecht te vinden zijn zeg, op internet :s
Ik zal eerst ns, wat Maus al zei, zelf proberen wat meer ruimte te maken en zelf het draadje ergens in te stoppen, maar mocht het niet lukken, dan zal ik Van der Boom ns opzoeken.
Als je je dashboard eraf haalt, kan dit topic vast wel van pas komen : http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=14139 (Y)
-jacco-
Über-Spammer

1.4RN16v schreef: Bedankt! (Y) Dat die dealers zo slecht te vinden zijn zeg, op internet :s
http://www.renault.nl --> Dealers --> Tilburg ;)

Autobedr. v/d Boom Tilburg B.V.
Kraaivenstraat 12
5048 AB TILBURG
Tel. 013-5364011
Fax 013-5430865
Ferdy
Über-Spammer

Ferdy
Über-Spammer

Ferdy schreef:weet iemand of er verschil zit in de ophanging van de uitlaat bij een Clio II ph I en de Clio II ph II ?
iemand antwoord ?
David Clio

De schroeven van t dashboard zitten moervast :( . Morgen eerst maar s nieuwe speakers installeren, kijken of de bedrading van de audio iig goed zit. Daarna de renaultgarage maar s opzoeken, want zonder dashboardverlichting... dat rijdt niet zo prettig.
Plaats reactie