ACT: Clio II
-
- Contacteer:
Mag ik even cross-spammen en jullie vragen om mij te helpen bij het aansluiten van mijn carkit? [Clio RS] Stroom aftappen voor carkit
-
- Contacteer:
heb ff een vraag miss kan iemand mij er een antwoord op geven
Wie weet 100% cker of een velg 16" 7j steek 4x100 onder een clio II past?
Ben nl tegen een mooi setje velgen gelopen die ik voor niet al te veel kan overnemen

Ben nl tegen een mooi setje velgen gelopen die ik voor niet al te veel kan overnemen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hangt allemaal van de ET en de naafdikte af
-
- Contacteer:
daar vraag je me wat
ze komen onder een opel kadet gsi vandaan en zijn oorspronkelijk bmw alpine velgen had ie het over

-
- Contacteer:

-
vet K-tec kitje voor de clio
http://www.k-tecracing.com/show_product ... 1316&pic=1
http://www.k-tecracing.com/show_product ... 1316&pic=1
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik vind het er wel gaaf uitzien. 

-
Ok hele stomme vraag misschien (ik heb dan ook nog maar 2 dagen mn Clio), maar die uiteindes die je op je originele uitlaat kan plaatsen voor een lekkere grom, hoe heten die dingen en weet iemand waar je die voor niet te veel kan kopen?
-
Hoi, Stel je anders even voor in het topic wie is wie!
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar je die krijgt, maar ik heb ook niet zo'n ervaring met zo'n nep dingen
. Kijk anders eens even rond hier op het forum, er zijn er hier genoeg die een "echte" mooie sportuitlaat hebben 
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waar je die krijgt, maar ik heb ook niet zo'n ervaring met zo'n nep dingen

-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
Neem de moeite en spaar voor een mooi brulijzer1.4RN16v schreef:Ok hele stomme vraag misschien (ik heb dan ook nog maar 2 dagen mn Clio), maar die uiteindes die je op je originele uitlaat kan plaatsen voor een lekkere grom, hoe heten die dingen en weet iemand waar je die voor niet te veel kan kopen?

Kijk eens bij RB Tuning, misschien is die Invidia universal GT300 TI uitlaat wat voor je.
En is niet zo duur.
http://www.rbcartuning.nl
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
-
Het topic is een beetje stil gevallen geloof ik, dus ik zal nog eens een probleempje aankaarten
Gister heb ik een nieuwe radio in mn Clio gezet, maar heb daarbij wrs te hard aan een paar draden getrokken. Nu hangt er een geel draadje onder de middenconsole los en doet de dashboardverlichting het niet meer (ik neem aan dat die 2 dingen met elkaar te maken hebben...). Weet iemand toevallig hoe je gemakkelijk bij die draden kan, want nu kan ik er alleen 2 vingers tussen stoppen, laat staan dat ik kan zíén waar ik dat draadje in moet stoppen?
Zo niet, weet iemand welke garage in Tilburg zulke kleinigheden snel even repareert? (want er is geloof ik geen Renault-dealer hier)

Gister heb ik een nieuwe radio in mn Clio gezet, maar heb daarbij wrs te hard aan een paar draden getrokken. Nu hangt er een geel draadje onder de middenconsole los en doet de dashboardverlichting het niet meer (ik neem aan dat die 2 dingen met elkaar te maken hebben...). Weet iemand toevallig hoe je gemakkelijk bij die draden kan, want nu kan ik er alleen 2 vingers tussen stoppen, laat staan dat ik kan zíén waar ik dat draadje in moet stoppen?
Zo niet, weet iemand welke garage in Tilburg zulke kleinigheden snel even repareert? (want er is geloof ik geen Renault-dealer hier)
----- Renault Clio 1.4 RN 16v -----
-
Ik heb er verder geen verstand van maar weet wel dat er in Tilburg-Noord langs de weg naar de Efteling een Renault-dealer zit (Van der Boom).1.4RN16v schreef:Het topic is een beetje stil gevallen geloof ik, dus ik zal nog eens een probleempje aankaarten![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan het me niet voorstellen. Op zoek naar een nieuwe uitlaat? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
moet er tog eens van komen
miss loopt zijn 1.2 strks net zo hard als de mijne

ja, ben me aan het orienteren, zeg maarMartijn *Baccara* schreef:Kan het me niet voorstellen. Op zoek naar een nieuwe uitlaat?

kan een tweedehandse goedkoop overnemen,
maar weet niet offie van een Clio II ph I of II komt
en die jongen mailt niet zo snel, dus denk, ik vraag het hier maar vast

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ja van een sebring-uitlaat heeft je clio meteen 25km meer topsnelheid!spitsoor schreef:moet er tog eens van komenmiss loopt zijn 1.2 strks net zo hard als de mijne
![]()

dan moet ik er toch echt aan twee kanten een slang van een afzuigkap onder hangenspitsoor schreef:moet er tog eens van komenmiss loopt zijn 1.2 strks net zo hard als de mijne
![]()

maar ben bang dat ie het dan nog niet haalt,
de 195 km/u haalt de mijne gewoon niet
-
- Contacteer:
owja is natuurlijk wel links rechts uitlaat...nee dan zou t best eens mogelijk kunnen zijn

-
- Contacteer:
ja maar let wel op, bij mij zit er een sierstukje op he! op mn 19..dus dan loopt ie makkelijk 225..jammer jongen 

-
- Contacteer:
hé klote...
dan maar ff een afblaasgeluid van een dumpvalve erop zetten...lijkt t net alsof ik turbo heb..weer 10 pk erbij
dan maar ff een afblaasgeluid van een dumpvalve erop zetten...lijkt t net alsof ik turbo heb..weer 10 pk erbij

-
- Contacteer:
haha dus je vraag hoeft niet meer? 

-
Bedankt!GijsClioRS schreef: Ik heb er verder geen verstand van maar weet wel dat er in Tilburg-Noord langs de weg naar de Efteling een Renault-dealer zit (Van der Boom).

Ik zal eerst ns, wat Maus al zei, zelf proberen wat meer ruimte te maken en zelf het draadje ergens in te stoppen, maar mocht het niet lukken, dan zal ik Van der Boom ns opzoeken.
-
- Contacteer:
dat nietPaulRSi schreef:ja van een sebring-uitlaat heeft je clio meteen 25km meer topsnelheid!spitsoor schreef:moet er tog eens van komenmiss loopt zijn 1.2 strks net zo hard als de mijne
![]()
![]()

Als je je dashboard eraf haalt, kan dit topic vast wel van pas komen : http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=141391.4RN16v schreef:Bedankt!GijsClioRS schreef: Ik heb er verder geen verstand van maar weet wel dat er in Tilburg-Noord langs de weg naar de Efteling een Renault-dealer zit (Van der Boom).Dat die dealers zo slecht te vinden zijn zeg, op internet
Ik zal eerst ns, wat Maus al zei, zelf proberen wat meer ruimte te maken en zelf het draadje ergens in te stoppen, maar mocht het niet lukken, dan zal ik Van der Boom ns opzoeken.

http://www.renault.nl --> Dealers --> Tilburg1.4RN16v schreef: Bedankt!Dat die dealers zo slecht te vinden zijn zeg, op internet
![]()

Autobedr. v/d Boom Tilburg B.V.
Kraaivenstraat 12
5048 AB TILBURG
Tel. 013-5364011
Fax 013-5430865
-
De schroeven van t dashboard zitten moervast
. Morgen eerst maar s nieuwe speakers installeren, kijken of de bedrading van de audio iig goed zit. Daarna de renaultgarage maar s opzoeken, want zonder dashboardverlichting... dat rijdt niet zo prettig.