ja...doetie ook! welke afsluiter? van de rembekrachtiger?5gt8vturbo schreef:misschien is je afsluiter wel kapot? dieselt hij ook na?
ja, hoe grappig was dat.... wehhehe..Merijn schreef:Zit je uitlaat er nog wel onder, Haas!![]()

ja...doetie ook! welke afsluiter? van de rembekrachtiger?5gt8vturbo schreef:misschien is je afsluiter wel kapot? dieselt hij ook na?
ja, hoe grappig was dat.... wehhehe..Merijn schreef:Zit je uitlaat er nog wel onder, Haas!![]()
als je je luchtfilterhuis eraf haalt zitten er twee stekkers achterop je carb, de onderste (weet ik niet voor hij is) die uit een uisparing komt is je afsluiter, je kan hem horen klikken als je je contact aanzet, bij mij is het het geval dat hij waarschijnlijk niet helemaal mooi meer in en uit komt, dus moet er waarschijnlijk een nieuwe carb op, zal vanavond wel ff foto`s maken want vanavond ga ik het doen. kijk ook ff of er in het midden van je carb (boven af gezien) zitten twee sproeier kijk ff of die goed vast zitten.Haas schreef:ja...doetie ook! welke afsluiter? van de rembekrachtiger?5gt8vturbo schreef:misschien is je afsluiter wel kapot? dieselt hij ook na?
wat een dikke velgen! iemand een idee welke dat zijn?Riël schreef:[img]http://thesupercinq.free.fr/nicoDecoupe2.jpg[/img]
Boh, krijg eignelijk wel zin om es een caroserietje aan te passen
Rs fase 2. dus OZ f1?<BR> schreef:wat een dikke velgen! iemand een idee welke dat zijn?
Vet chill!Riël schreef:http://thesupercinq.free.fr/nicoDecoupe2.jpg
Boh, krijg eignelijk wel zin om es een caroserietje aan te passen
wouk ook net zeggenLex schreef:Allessio Turbo![]()
Alstu
Je ken wel raden wie die aan Henk verkocht heeft-Ray- schreef:wouk ook net zeggenLex schreef:Allessio Turbo![]()
Alstuhenk had ze onder z'n GTT
mickkk schreef:Waar kan ik een koppeling + drukgroep kopen voor mijn renault 5 GTX. Ik heb overal gezocht kan niks vinden
b.v.d
mick
Ralf schreef:brezan, dealer... andere automaterialenzaak