Jullie raden het echt noooit!
Het blokje is al een tijdje weer als vanouds begonnen te smoken en naar olie te stinken.
Ik weet het echt even niet meer en zit zo gezegt met mijn handen in mijn haar.
Het lijkt precies op wat er eerst aan de hand was.
Toen had het revisie bedrijf de 3 delige olieschaapveren met te weinig voorspanning en te veel slotspeling gemonteert.
En het was een boel Gekl#$"!"$t om het onder garantie weer in orde te krijgen.
Want het lag volgens hun altijd weer aan wat anders.
Maar er zijn dan 2 delige olieschaapveren gemonteerd die volgens het bedrijf wel voldeden.
Maar ik ben bang dat ik nu weer terug bij af ben.
En ik had ook deze keer de eerste 2000 km'm echt tering rustig gereden.
Ik heb trouwens Kroon 10w40 systetische olie in de motor gegooid.
En na 100 km direct vervangen + filter.
Maar ik heb dus nu weer een tijdje een naar olie stinkende rookwolk.
Ik snap er echt niets meer van.
Het begint op een nachtmerrie te lijken.
als ik em met een warme motor na een tijdje starten. als ik voor het stoplicht rem en stilsta.
als ik na even remmen weer gasgeef.
Ik ga in elk geval op zoek naar een Std. B14-4e sloopmotor met +- 100.000 km op de klok.
Die een beetje opknappen.(Pakkingen, keerringen)
schoonmaken en glans zwartverfen.
Die wou ik er dan maar eerst in gooien.
Wat ik kan nu niet lang stilstaan met deze auto.
Vanwege mijn werk.
En ik wil 2 okt. met een DB drag en pioneer sound kwality wedstrijden meedoen op Assen.
Heeft iemand tips zodat ik de schaapveren als probl. michien kan uitsluiten?
Of weet iemand waar ik terecht kan met dit probleem?
Of een goed revisie bedijf weet?(Want ik ben logieser wijs het vertrouwen kwijt.)