ACT: Voetbal.
Nope, maar doe nog maar wat gokjes 

Megane R26 -> Megane 4 RS
een ork?
-
- Contacteer:
je hebt je zeep laten vallen bij de voetbal?
Hij heeft een 'eigen goal' gescoord ? 

-
tja slaapverwekkend vond ik het nou ook weer niet..
maar vond dit zeker geen topwedstrijd.
vanavond zal het beter voetbal zijn.
en nu maar hopen dat duitsland wint,dan word het echt spannend
maar vond dit zeker geen topwedstrijd.
vanavond zal het beter voetbal zijn.
en nu maar hopen dat duitsland wint,dan word het echt spannend

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Nou, als jullie het dan echt willen weten. Werd gvd strontziek nadat ik bij de friettent wat had gegeten. 

Megane R26 -> Megane 4 RS
broodje schaap zeker 

We hebben met z'n 4en zitten te kijken. Ik ben benieuwd wat onze neutrale buitenlandse gasten van de wedstrijd vonden?Haas schreef:ah....ga weg man! eerste half uur was misschien niet denderend spannend, maar daarna moet je toch op het puntje van je stoel hebben gezeten!Arjen schreef:Heb jij wel naar de goede wedstrijd zitten te kijken dan?Riël schreef:Had je m op pauze staan of wat?Arjen schreef:Wat een slaapverwekkende en slechte wedstrijd.
Ik snap niet hoe we in de finale kunnen staan. Ben benieuwd naar de finale. Ik ben bang dat we afgedroogd worden.
Wij zijn met z'n allen in slaap gevallen. Alleen de laatste 3 minuten waren spannend. En dan niet omdat NL zo goed was.
Want als ik in België kijk dan krijg ik toch altijd een heel ander commentaar dan dat ik van de chauvinistische NL-rukverslaggever krijg.
2e goal was mazzel. Van de 100x gaat ie er 1 keer in. Eerste goal was mooi. Die is zeker gemaakt door 1 van onze wereldspitsen?
Geen enkele pass kwam aan. Allemaal te zacht en te lamlendig geschoten. 0,0 bezieling. Van der Vaart had beter aan de vaart kunnen gaan zitten met een hengel. Die heb ik echt niks nuttigs zien doen. En de 120% kans van Robben had ik er zelfs nog ingeschoten.
Zoals de columnist op 3FM zei over de goal van Forlan: die had nog tijd om eerst zijn moeder te bellen om te zeggen dat ie ging scoren, zo vrij werd ie gelaten. Kortom: ik moet moet nog zien dat ze kampioen worden.
Als ze spelen zoals in de tweede helft tegen Brazilie wel; anders kunnen ze het wel schudden.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Al gehoord wat Kessler bij een radio-interview zei?
Hij woont in Enschede en zodra Oranje van de Duitsers zou winnen zou hij bij de burgemeester een aanvraag doen voor een groot bord nabij de grens met een nieuwe welkomsttekst.
"Willkommen in das Land der Weltmeister"
Edit: Bron gevonden
Hij woont in Enschede en zodra Oranje van de Duitsers zou winnen zou hij bij de burgemeester een aanvraag doen voor een groot bord nabij de grens met een nieuwe welkomsttekst.
"Willkommen in das Land der Weltmeister"
Edit: Bron gevonden
Henk Kesler hoopt op een finale tegen Duitsland. "Van de Duitsers winnen en dan hebben we de schande van 1974 ook uitgewist. Dat zou het mooiste zijn", aldus de scheidend directeur betaald voetbal van de KNVB. "Dit is een prachtig resultaat voor het Nederlandse voetbal", sprak Kesler na de zege.
Kesler hoopt na 11 juli, de dag wanneer de WK-finale op het programma staat, op een spandoek Willkommen in das Land des Weltmeister te kunnen zetten, zo meldt De Telegraaf. Dat wil hij vervolgens bij de Duitse grens, in de buurt van zijn woonplaats Enschede, ophangen.
Bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=111788
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Het leuk leuk bij Rianne op d'r werk hebben ze verschillende samples voor de interieurkleuren van de Audi A1.
Herzklopfen Rot, Wasabi Grun, etc etc
Nu heeft een grapjas er een oranje sampletje geknipt en er 'Weltmeister Orange' van gemaakt en bijgehangen
Zitten nogal wat duitsers daar
Herzklopfen Rot, Wasabi Grun, etc etc
Nu heeft een grapjas er een oranje sampletje geknipt en er 'Weltmeister Orange' van gemaakt en bijgehangen

Zitten nogal wat duitsers daar

achja, lekker nederlands bezig blijven he, het is nooit goed genoeg!Merijn schreef:.... maar ik vind je commentaar echt veel te negatief.

Gewoon niet zo zeiken, genieten van de overwinningen en trots zijn op ons elftal!

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Wat een zooitje na de wedstrijd zeg heel het KK vol.PaulM schreef:ik heb geen ME meer gespot? Was rond 02:00 thuis. Nu gaar op werkGJ schreef:Zo, net terug uit Nijmegen city
Kwam op de terugweg nog wel erg veel ME tegen.
Het hele Keizerkarelplein was afgezet door busjes en om de 5 meter een ME-er in volledige rel-outfit. Verder niet veel kunnen zien want het stond er al helemaal vol.
In de stad was het wel genieten.
Ben je wel wat beter weer?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
auw..volgens mij hoort dat gebit niet zo te staan... 
http://denverpost.slideshowpro.com/albu ... 1278515043

-
- Contacteer:
nog 45 minuten om interessant te worden 

-
- Contacteer:
als ze zo spelen is nederland niet eens kansloos zondag.
-
hahahaXabre schreef:het moet 0-0 blijven, dan verlengen, dan nog 4 blessures en 4 rode kaarten en dan penaltiesen duitsland wint

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:
*wacht tot na het fluitsignaal*
t blijven duitsers hè....
die pedro... had het mooi af kunnen maken door af te geven
t blijven duitsers hè....
die pedro... had het mooi af kunnen maken door af te geven
-
- Contacteer:
NL-SP
mooi affice voor de finale, met dus zeker een nieuwe wereldkampioen
(schade deutschland.... wat was dat ook alweer met mooi voetbal loont niet?)
mooi affice voor de finale, met dus zeker een nieuwe wereldkampioen
(schade deutschland.... wat was dat ook alweer met mooi voetbal loont niet?)
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik ben voor spanje ik rij een paellabak haha

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
*made in germany*