Ik zou niet kunnen zeggen of ik het wel of niet geloof, dan zou je het idd zelf eens mee moeten maken denk ik, ze zegt toch dingen die niemand kan weten en zelfs bekende zitten te janken bij dr op de bank, zou het gek vinden als het allemaal nep is.
Merijn schreef:Hetzelfde met die Char... Ik geloof geen reet van dat wijf. Evenmin Jomanda en andere 'media'. Allemaal oplichters die misbruik maken van de goedgelovigheid en soms zelfs het leed van anderen.
Ja nou ja er zijn experimenten waar gaven worden aangetoont die met normale wetenschap niet te verklaren zijn, dat is een feit. Maargoed, wellicht is dat over 10, 20, 100 of 1000 jaar wel te verklaren We zijn gewoon niet slim genoeg
Riël schreef:Binnenkort komt google met een zoekmachine op de markt die op stukken afbeelding kan zoeken naar relevante afbeeldingen/overeenkomsten/sites
handig voor het raadjeplaatje-topic, als dat nog niet begraven ligt onder een hoop stof
Frank M schreef:tjee, wat een avatar al niet te weeg kan brengen
ik dacht ook ministry of silly walks...
ja toch? dat ie zo met zn hand zo'n snorretje maakt en dan zn benen de lucht in gooit..ken em als monty python aflevering..
@dennis: we wachten af
nee, ministry of silly walks is wat anders hoor
Dan zie je um over straat lopen (en nog een aantal andere mensen) en dan komt Michael Palin met een "silly walk" bij hem op kantoor om subsidie aan te vragen oid
Some years later, it was revealed how John Cleese came to hate that sketch after many repeated requests for him to "Do the silly walk". The closest he came to repeating it was in "Fawlty Towers", 'The Germans' sketch where he was seen to goose-step around the dining-room.
als ik zoek op ministry of silly walks kom je ook een hoop van deze plaatjes tegen, maar de avatar zoals Frank M. die net nog had, kom ik alleen tegen bij trefwoord Fawlty towers.
Wilma schreef:Op het nieuws werd deze week verteld dat veel bedrijven met de salarissen van deze maand nog geen rekening hebben gehouden met de nieuwe regelingen. Het zal volgende maand wel verrekend worden.
Dat klopt ja. 1 van mijn collega's is een tijdje geleden naar de leverancier van ons uitkeringspakket geweest en daar hoorde hij dat veel bedrijven het niet voor mekaar hadden. Wij gelukkig wel want anders waren we nu wel voorpaginanieuws geweest.
Als je al je zuurverdiende spaargeld in een Maybach stopt, heb je uiteraard geen geld meer over voor een degelijke reparatie als je chauffeur een winkelwagentje overreden heeft. Dan vraag je dus een paar Roemenen of ze je auto ff willen opknappen. Ik hoorde dat ze ook roest verwijderen van achterschermen voor een leuk prijsje. Je zal wel wat gaten overhouden in je auto
of die verborgen service waarmee je over een netwerk berichtjes naar elkaar kunt sturen, maar die tegenwoordig misbruikt word om spam rechtstreeks naar iemands bureaublad te sturen
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)