Whehe, had 2 weken geleden nog een lease rijder die z'n polo heeft omgeruild met een collega tegen een 207 omdat de polo zoveel olie zoop 1 liter op 2000 km, was ze helemaal zat van.
Btw, vandaag voor het eerst in een Golf 6 TSI 160 PK gereden, nou kan je vertellen dat rijdt lang niet verkeerd! Zeker met de DSG bak!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Robke schreef:Al die lelijke Peusjows lijken op elkaar tegenwoordig. Van voren moet je goed kijken om het verschil tussen de 207 en 308 te zien.
Ik snap niet dat Peugeot nog steeds goed verkoopt met zulke gedrochten in het gamma.
Tim_Coupe schreef:Dit lijkt me trouwens nog een keer erg gaaf!
Ik las op de site van Driving Fun dat voor 275 euro je een dag zo'n cursus kunt volgen, normaal 375.
Is de auto van een maatje, die heeft evt ook nog een sierra cup auto om mee te driften, maar de eerste keer maar eens de auto delen en oefenen en kijken hoe hij het doet
Heb al geoefend met de sierra in de regen, voor regenbanden en achter slicks
Erg veel fun
Hehe, tof! Veel plezier in ieder geval, dat het echt fun is denk ik ook wel! Als ik het ga doen zal ik eerst wel eens even langs Steven om te oefenen, kan ik tijdens de cursus uitblinken
Heeft iemand van jullie een idee hoe je het beste backlightspray (van die zwarte verf op de achterlichten) eraf krijgt zonder doffe plekken op de lichten?
Nadat ik na een kwartier boenen nog geen resultaat had eens naar de remover gekeken en het was een remover zoder aceton, en ik denk dat dat niet werkt, ff naar de da gereden en op mijn meest vrouwleijke manier om nagelak remover gevraagt.
Geprobeerd om het met water te verdunnen maar helaas geen resultaat, toen de gok maar genomen en puur aangebracht en (y) ze zijn weer schoon!
klein beetje witte aanslag maar dat poets ik wel weg met olie, alles beter dan half afgebladderde achterlichten.
Tip voor degene die het ooit ook willen doen, pak ee geel huishouddoekje, leg dat op de achterlichten en giet hier de remover overheen, wacht ff 20 sec. en je wrijft alels er zo af.
Gister een mailtje gekregen dat de Megane R26 R vandaag bij de dealer in Gorinchem zou zijn. Ik moest werken en had het geluk dat ik rond 4 uur weg kon, toen ik bij de dealer kwam was het al bijna kwart voor 5 en zo goed als donker. De R26R was in de werkplaats gezet en kwam voor mij toch nog even naar de ingang van het bedrijf. Ik kon gelijk plaatsnemen op de bijrijdersstoel. Wat een strakke stoelen, en zo'n 4 punts gordel even op maat maken is ook niet altijd makkelijk! Na 5 minuten klaar voor vertrek Wat een kanon, het geluid wat er uit de titanium uitlaten brult is echt heerlijk! Ik kan spreken dat ik redelijk snel gewend ben maar dit is toch wel hele andere koek! Ritje was kort maar krachtig! Mijn dank gaat uit naar Bjorn Scheltens en de monteur die het exemplaar bestuurde!
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wie kent er bedrijven als http://www.carsupport.nl die verstevigde of progressieve veren leveren voor de vooras? Of een bedrijf dat veren op maat maakt?
Tom schreef:Wie kent er bedrijven als http://www.carsupport.nl die verstevigde of progressieve veren leveren voor de vooras? Of een bedrijf dat veren op maat maakt?
Ik werk bij de Brezan en dat is een van onze leveranciers voor dat soort veren
Tom schreef:Wie kent er bedrijven als http://www.carsupport.nl die verstevigde of progressieve veren leveren voor de vooras? Of een bedrijf dat veren op maat maakt?
Zit hier in Krimpen toch ??
Doen wij als HJ Groep zaken mee voor de Kangoo's en Trafic's las er andere veren onder moeten.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"