Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Riël
Über-Spammer

KNAL :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

lekker stukje gescheurd gisteren :D
zag mooi uit, alle GTT-tjes met de kap open naast elkaar op de parking.

Thanx Maurice en Wilco voor de spuletjes :)
Marcel J.

Patrick L. schreef:lekker stukje gescheurd gisteren :D
zag mooi uit, alle GTT-tjes met de kap open naast elkaar op de parking. :p :p :p :p :p

Thanx MARCEL :D en Wilco voor de spuletjes :)
En toch graag gedaan :wink: veel plezier ermee, tis een mooie bak met een geweldige sound :p :p

@Riël: nog thuis gekomen? fijn die renaults :( kdenk trouwens dat het nog wel eens kan meevallen met mijn koppakking :D :D toen ik thuis kwam was het weg, geen koelvloeistof verbruikt enz. Vanmorgen gekeken, koelvloeistof is in orde en geen damp meer...kvraag me alleen af waar dat nou weer vandaan kwam...morgen olie enz eens onderzoeken....kwil zondag wel gaan toeren >-) >-)

@Egid: bel zondag nog wel als ik de tijd heb om te komen, maar reken der maar niet op...

@Wilco: lekker geslapen?? zeg nou was toch wel een mooi gezicht :p :p :p
dikkekapper

tja jongens ik ben er ook nog ik kon gisteren niet komen want ik had diploma uitreiking maar als het goed is heb ik nu komende donderdag nix te doen dus mzzls
onder de wolken schijnt de zon :)
Egid
Contacteer:

Is goed Marcel, ik bel je zondag wel even, maar pm even jouw nummer door, anders belt het zo lastig!!! :lol:
Tja, iedereen kwam kijken naar al dat moois. Je zag gewoon de mensen kijken naar onze autootjes!!!!! :wink: Gaan we komende vrijdag nar de burgerking? of gewoon weer een tnm bij de mekdrek :D
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
marco

ja was echt vet gister mensen,maybe wat pics online gooien als dat kan???
wilco ik wist gister dat de rest zou komen maar had expres niks gezegt :D :D
kleine verrasing :lol: :wink:
man man wat was dat vet in eijsden,,die mensen wisten niet wat ze zagen :p
echt vet,,enne dat stukkie scheuren was echt cool ,alle 5jes zo achter elkaar scheurend door de bochten daaro bij de mac :) :wink:
het was gewoon super,,enne moeten we vakers doen :lol: :p :wink:

greetz marco

ps ,,wilco hoop niet dat de mensen zich hebben beklaagd aan je ouders adres :)
Rob

Riël schreef:Misschien vanavond een zwarte gte met evo-kit in maastricht. Gisteren zag ik 'm stoppen bij mijn auto, even esproken met die gast. Had al eens over de meeting bij ons gehoord. Komt misschien kijken, erg strakke bak!!
Ik had die gast gister bij de Esso op de Noorderbrug gesproken, en hij kon afgelopen keer niet, maar zou as. do wel komen. Zag er vel vet uit met die Evo kit. Komt trouwens uit Stein.
Egid
Contacteer:

das altijd leuk nieuws heb rob, alweer misschien een tnm-member erbij!!!!! Donderdag McDonalds, en vrijdag BurgerKing???
Bram (vospower)

Hey gasten bedankt voor de lift naar heer!!! :) twas idd wel erg vet met al die 5jes, jammer van die BMW :D
Egid
Contacteer:

Ja marco ik wil ze deze week nog effe online zetten!!! Was vet he die corvette show!!! En die vant van mijn modelletje was niet zo blij met mijn ruiling!! :lol: Maar daar stond wel tegenover dat hij meteen al zijn 5 turbo modellen kwijt was aan ons!!!!
marco

ja ja weer 2 vette modellen van 1/18 van 5 turbo's :D :D .
wilco ook weer een mooi modelletje :D
dus zoals gezegt een cool corvet treffen met 5 turbo modellen :lol: :lol: :lol:

greetz marco
Marcel J.

Vandaag gespot:

Gele clio 16v kenteken jpasuifhahfahfnvnasdvu ofzoiets :lol: kwam mij erg vaag bekend voor....euhm kon de ex(?) van zus wel zijn :D :D :D
was erg mooi opgeknapt :wink: zag er strak uit, wanneer komt die eens langs :D kwou hem aan spreken maar reed weg...geef hem eens ongelijk :wink:

verder nog een, wat oudere :D , man in een blauwe lupo 1.nix, word wel eens gespot in de buurt van een tijdelijke RIP 5gtt schijnt wel een liefhebber te zijn van deze wagens, heeft ook al eens met de camera langs de weg gestaan (kheb nog geen bekeuring gekregen :lol: )

wieowie kent deze personen?
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

ben net op tmf chat geweest en gepraat met een gast uit born.
Hij heeft een 16v en hij heeft 295 pk wegens een bi-turbo.En nog meer.
hij had al van tnm gehoord want iemand van ons had hem aangesproken.
Die gaat dus ook eens komen dus lui berijd je maar voor. Oja hij vroeg of ik zin had om te verliezen in een sprintje ik heb maar 1 ding gezegt .wie zegt dat ik ga verliezen :p .Dus als ik weer rij ga ik eens carten met een 16 v
:D :D :D :D
Patrick L.

Poeh, 295pk is veel voor een Clio16v Turbo.....

Maar ik heb intussen wat gesleuteld aan het 5-je.
Rij nu rond met gele H4, de koplampen zitten erin, ook de mislamp is vervangen.
De claxon, op compressortje, wil nog niet echt, klinkt als een zieke gans :wink:
motorje v/d carburateur koeler klink nu iets vriendelijker, kapje los gemaakt en wat WD40 erover gespoten.
Woesndag de remschijven vernieuwen en eens kijken of ik hitteschild naast de benzinetank vast krijg, die rammelt tegen de uitlaat.
En die luchthappers gaan er denk ik ook af :)
Marcel J.

Patrick L. schreef:Poeh, 295pk is veel voor een Clio16v Turbo.....

En die luchthappers gaan er denk ik ook af :)
295pk is zowiezo wel genoeg denk ik :wink: vraag me af of dat wel lukt, denk dat je bij de eerste de beste sprint (alleen) de voorkant van je auto richting horizon ziet vertrekken :lol: :lol:

als je die luchthappers weg doet, mag je het mij effe laten weten :wink:
Ruud

Aaaaa die 295 PK moet wel lukken maar ik woon in Buchten is naast Born , kom veel op de straat maar heb die clio nog nooit gezien. Laat staan dat ik hier ooit een vette clio heb gezien , wel 5 jes :lol:
Riël
Über-Spammer

Jah, dan had ik hem wel mogen tegenkomen. Ken een clio 16 V daar met een chinees teken op zijn raam. En een bi-turbo? Weet iemand bij een 16v blok nog een plekje te vinden voor 2 turbo's? :)
Ruud

Zou aan de achterkant van de motor bij het hitteschild geen plaats zijn voor 2 kleine turbotjes. Zo ja zou je dan ook een 16v twin turbo in een 5je krijgen , dat is pas feest.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

iemand van ons heeft eens een blaadje onder zijn ruit gedaan zei hij dus nu maar hopen dat hij komt.
Marcel J.

wilco blue schreef:iemand van ons heeft eens een blaadje onder zijn ruit gedaan zei hij dus nu maar hopen dat hij komt.
Nu je het zegt, we moeten misschien eens nieuwe flyers maken. Als je een beetje oplet zie je er toch wel een paar rondrijden...hoe meer zielen hoe meer vreugde 8) 8)

die bi-turbo wil ik wel eens zien, één turbo op een clio vind ik al knap, laat staan twee. waar duwt die de intercoolers? in de aanhangwagen :wink: en dan heb ik het úberhaubt nog niet over de turbo's zelf...onder het devies; zien is geloven :wink: maar mocht het kloppen :p >-) :p >-) :p >-) :p >-) :p
Riël
Über-Spammer

Ja idd flyers zijn wel fijn. Heb gister nog een handgescheven papiertje onder een rode gtt in munstergeleen willen stoppen, maar toen ik terug was met 't blaadje stond ie er niet meer :( maja, kom ik wel weer tegen. Had trouwens rtc-stickers erop!
Marcel J.

precies Riël, gisteren weer twee gezien die in aanmerking kwamen...en dan heb ik het niet over Pat en Egid die je tegenkomt :wink:

@dikkekapper: fijn die BBQ lucht die je brommer :-* kom je die 's morgens tegen heb je al zin in BBQ :wink:
Egid
Contacteer:

HIHI MJ, had je die man gezien wat voor me reed? die was echt wel aan het bumperkleven bij mij :lol: :lol: :lol: haHAha
Heb je Pat en ik ook samen zien staan bij BP? zo ja waarom niet effe langskomen!

Ik zal kijken voor wat nieuwe flyers!!!
Patrick L.

Hey, wie komt er vanavond,

ik zal wat later zijn, tussen 21.30-22.00

mzzl :)
Riël
Über-Spammer

Ikke ben er.
marco

me to :lol: :lol:
Riël
Über-Spammer

Benieuwd of dat nieuw volk nog komt :) die zwarte gte en heb zojuist een rode gtt voorzien van info :) Was niet moeders mooiste meer maar toch, 't is een gtt :p
Marcel J.

sorry, kheb vannacht lekker ge :-* en nog wat ge :-* Ik kom dus niet :( waarschijnlijk volgende week ook niet, kheb nogaltijd de hoop om naar Italië te gaan.

@egid: nee kheb jullie niet samengezien, anders was ik idd wel gestopt.
Bram (vospower)

Ik kom vanavond ook en ook wat later denk ik

Tot straks

(waarschijnlijk leest men dit pas morgen)
Egid
Contacteer:

dat is echt een mooie 5 gtt die van Michel!!! :p
ik hoop dat ik morgen wat moois kom te zien!!! en dan nbog die van mij goed presenteren, en daarna lekker scheuren.

Ga nu lekker slapen want moet morgen genieten van mijn (misschien) nieuwe gtt!!!!!

Wish me luck
Riël
Über-Spammer

*luck*

Leuke tnm weer vandaag!
Patrick L.

leuke TNM ja, best druk!
@michel, gave GTT, succes ermee.
@Egid, succes straks met de ... :)

rij ik naar huis, mijn straat in, zit er politiewagen achter me, ik rij de oprit op blijft ie staan, ik stap uit en wil er naar toe lopen om te informeren of er iets mis is, rijden die apen gewoon weg, stelletje ter..glij..s :(
Egid
Contacteer:

@patrickL, zielig is het gewoon. Mij zijn ze een keertje helemaal nagereden omdat ik de uitlaat in het midden had liggen (clio), en dat mocht volgens hun niet!!!!! Dus ik zei dat het voor de apk niks uitmaakte omdat een uiltaat gasdicht moet zijn, en toen reden ze zonder iets te zeggen weer weg! Misschien waren het diezelfde agenten!!!! :D

@ Michel, echt wel een strakke bak!!!

Its time to take off :p
Riël
Über-Spammer

En alledrie de plisse die bij ons langskwamen zagen mijn sidepipe en keken ernaar .. :D
Marcel J.

k&t is dat idd als die zwijnen achter je aan blijven rijden. kheb dat ook wel eens gehad, laatst nog met de renault...echt een paar kilometer en ook nog stoppen ook nog :( "papieren aub" "rijden we wat rustiger..." en das alles :evil: :evil: :evil: zijkers dat ze wat beters gaan doen

maar iig kheb gisteren wat gemist :evil: :evil: :evil: over twee weekjes zijn we er weer bij >-) >-)

@Michel: wat ik zo zie op de foto's: MOOIE BAK, MOOIE KLEUR :wink: en juiste jaartal: ??-11-1987 als ik mij niet vergist :D
Gesloten