ACT: Algemeen Chat Topic. I
lijkt me ook niet erg goed voorje lak..
hahahahaha
Die vibrator er naast
Die vibrator er naast

Merijn schreef:
KLIK
Master

Is een Renault 19 in gebruik erg duur ?
Vind het namelijk wel mooie autotjes, zijn ook nog redelijk ruim zeg maar.
Kan je ook nog spullen mee nemen en mensjes vervoeren enzo.
Naja een 19 16v Chamade vind ik eigenlijk de mooiste uitvoering
maarja dat zal wel meteen niet te betalen zijn in gebruik ?
Aanschaf is het probleem niet zo volgens mij, al moet je natuurlijk wel zoeken naar een beetje nette.
Naja een 19 16v Chamade vind ik eigenlijk de mooiste uitvoering

Aanschaf is het probleem niet zo volgens mij, al moet je natuurlijk wel zoeken naar een beetje nette.
Een 1.7 is zeer betrouwbaar, best zuinig (1:12), voldoende vermogen, goedkoop in onderdelen, maar íets duurder in verzekering dan een 5 natuurlijk. Ze wegen 1000 kilogram, dus de belasting kun je uitrekenen.
Voor 1000 euro heb je echt wel een 1994 model met stuurbekrachtiging, cv, elec ramen etc etc.
Ga je voor een phase 1 kun je voor een paar honderd euro een auto scoren waar je ook nog heel lang mee vooruit kan! 't is maar wat je wil.
Een chamade is goedkoper in aanschaf over het algemeen, voor de rest zal het niet veel schelen. Specifieke onderdelen is wat lastiger tweedehands, maar dan is 't ook alleen maar een uitlaat of achterlampen of n achterklep ofzo.
Maar een 19 om mee te beginnen is zeker aan te raden! Kijk dan wel voor een 1.7, een 1.4 is het echt net niet in een 19 , een 1.8 is een optie, die zijn retesnel, maar gaat ook wat meer kosten allemaal.
Voor 1000 euro heb je echt wel een 1994 model met stuurbekrachtiging, cv, elec ramen etc etc.
Ga je voor een phase 1 kun je voor een paar honderd euro een auto scoren waar je ook nog heel lang mee vooruit kan! 't is maar wat je wil.
Een chamade is goedkoper in aanschaf over het algemeen, voor de rest zal het niet veel schelen. Specifieke onderdelen is wat lastiger tweedehands, maar dan is 't ook alleen maar een uitlaat of achterlampen of n achterklep ofzo.
Maar een 19 om mee te beginnen is zeker aan te raden! Kijk dan wel voor een 1.7, een 1.4 is het echt net niet in een 19 , een 1.8 is een optie, die zijn retesnel, maar gaat ook wat meer kosten allemaal.
-
- Contacteer:
Chamade valt ook best mee in het verbruik het is mij MEE gevallen zelfs!Priyantha schreef:Is een Renault 19 in gebruik erg duur ?
Naja een 19 16v Chamade vind ik eigenlijk de mooiste uitvoeringmaarja dat zal wel meteen niet te betalen zijn in gebruik ?
heb hem nu alweer 3mnd. tis ook best leuk omdat mensen de pk's en het geluid van die auto niet verwachten!
Wel heel veel succes met het vinden van een chamade wan je ziet ze niet zo heel erg veel.
kijk eens hier:Priyantha schreef:Is een Renault 19 in gebruik erg duur ?
Naja een 19 16v Chamade vind ik eigenlijk de mooiste uitvoeringmaarja dat zal wel meteen niet te betalen zijn in gebruik ?
Klik
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
waar kan ik snel een vliegwiel laten balanceren??
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Mike doet hem in de verkoop zie ik. Maar je bedoeld hiermee dat er veel problemen kunnen zijn ? Aangezien hij er al een hoop geld aan verspijkerd heeft. En als ik zo'n auto zou kopen zou ik er niet zelf aan gaan sleutelen, iig niet de hele kritieke dingen. Dan zou hij gewoon naar een garage gaan, zou dan dus nog meer poen gaan kosten.Ralf schreef:kijk eens hier:Priyantha schreef:Is een Renault 19 in gebruik erg duur ?
Klik
Wel een erg mooie auto trouwens

-
- Contacteer:
Nou kijk eens aan een auto met een geschiedenis!! niet zo'n kereltje die zegd dat er nooit mee getrapt is en altijd heeft binnen gestaan.Ralf schreef:kijk eens hier:Priyantha schreef:Is een Renault 19 in gebruik erg duur ?
Klik
BIEDEN!!

-
- Contacteer:
Dat stotteren is ook maar een klein probleem. Water ken via je lucht happer op je kop komen en zo dus in je bougie gaten zakken.Bram schreef:Hij bedoeld dat mike z'n chamade weg doet en dat het wellicht iets voor jou is.. Je hebt dan wel een auto waarvan je weet wat eraan gedaan is..
Is evev wat werk maar dan is het ook wel verholpen.
ah jullie bedoelen het zo 
Danke
Ik ga die mike eens een PM! sturen denk ik
Ik zat even het topic te lezen, en zag wel dat er veel liefde en veel werk in de auto gestoken is.
Dat is zeker een groot pluspunt, koop je de auto iig niet van een sjonnie die zegt dat de auto is onderhouden door die en die en altijd netjes z'n beurtjes gehad heeft. Terwijl dat nooit gedaan is.
Bedankt voor de tip, het is ook zo'n beetje de uitvoering die ik erg mooi vind

Danke

Ik zat even het topic te lezen, en zag wel dat er veel liefde en veel werk in de auto gestoken is.
Dat is zeker een groot pluspunt, koop je de auto iig niet van een sjonnie die zegt dat de auto is onderhouden door die en die en altijd netjes z'n beurtjes gehad heeft. Terwijl dat nooit gedaan is.

-
- Contacteer:
Ik heb er zelf ook VEEl schik van!! succes!!Priyantha schreef:ah jullie bedoelen het zo
Danke

Nu maar mijn vriend lief aankijken 
Hopen dat hij dat ook een mooie auto vind enzo.
Want uhmm ik ben nog een arme student en zal dat de komende 4 a 5 jaar nog wel blijven.

Hopen dat hij dat ook een mooie auto vind enzo.
Want uhmm ik ben nog een arme student en zal dat de komende 4 a 5 jaar nog wel blijven.
Ja dat is waar jaSteven schreef:Hee en mijn mooie 9 dan? Dies ook pimp

Moet alle opties afgaan he Steven, zal alles bespreken.
En zeker díe chamade, die heeft de tands des tijds zeker nog niet gezienPriyantha schreef:ah jullie bedoelen het zo
Danke

Maar wel zonde dat mike m wegdoet

Ja daaromRiël schreef:En zeker díe chamade, die heeft de tands des tijds zeker nog niet gezienPriyantha schreef:ah jullie bedoelen het zo
Danke
Bedankt voor de tip, het is ook zo'n beetje de uitvoering die ik erg mooi vind![]()
Maar wel zonde dat mike m wegdoet

Ja best wel, ik heb al even met hem gepraat over MSN. En heb foto's naar mijn vriend gemaild van de auto met een linkje van de specs van Carbase(Autoweek).
Ik hoop dat we hem kunnen kopen, dan blijft de auto ook mooi binnen de club niet waar

Maarja hang allemaal van de financien af.
Ik heb een klein 3GPP filmpje wat ik online wil zetten, hij kan afgespeeld worden met Quicktime.
Nu heb ik net geprobeerd hem te uploaden bij putfile, maar dat werkt dus niet.
Weet iemand waar ik hem wel kan uploaden?
Hij is nog geen 350 kb meen ik, dus de ruimte hoeft niet groot te zijn.
Dat bedoelde ik inderdaadBram schreef:Hij bedoeld dat mike z'n chamade weg doet en dat het wellicht iets voor jou is.. Je hebt dan wel een auto waarvan je weet wat eraan gedaan is..

Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Mail maar even naar priyantha AT priyantha PUNT nlrobclio16V schreef:Ik heb een klein 3GPP filmpje wat ik online wil zetten, hij kan afgespeeld worden met Quicktime.
Dan pleur ik hem voor je online

[edit]
of upload hem zelf

http://priyantha.nl/rtc/upload/
[/edit]
Laatst gewijzigd door Priyantha op vr 23 dec 2005 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke film Rob