In Nijverdal bij AK Auto's.Chris schreef:SuperGaaf ding Luuk! Kan het slecht zien, maar dit is die parelmoer kleur?!![]()
![]()
Waar stond deze te koop?! Heb hem gemist.
Ja klopt, ben nooit zo van de import's maar bijna de hele geschiedenis is bekend dus kan weinig mis mee zijnRik Hamberg schreef:Een import uit Duitsland?
Even een lang verhaal kort maken. Ik was al wat maanden aan het kijken voor een opvolger omdat de km stand van mijn huidige RS steeds hoger werd en daarom ook minder waard werd.JDclio schreef:Wauwie! Vet! Klinkt allemaal wel heel pulsief? Was het een "koopje" dat je zo snel voor deze ging?
Erg vet! Gaat hij mee naar de eerst volgende meeting??
Haha het is niet zo dat ik morgen een huis WIL kopen maar laat ik het dan zo zeggen niet alles is op gegaan aan de autotutuur schreef:Tering wat een bak! En dan nog steeds centen voor een huis hebben?
Luuk heeft goed gespaard
Bedankt Tom, had hem idd ingeruild en ik hoop idd dat er een liefhebber voor komt, dat is wel het minste wat ik mijn maatje gunAdinsx schreef:Lekker bezig Luuk!
Je II heb je ingeruild zag ik. Hopelijk gaat ie weer naar een liefhebber toe want het is denk ik een van de mooiste II RS'en binnen de club.
zodra ik hem weer mail ik het gelijk naar je doorPatrick RS schreef:Waanzinnige auto!!!! Ik zat er ook naar te gluren..
Van harte ermee en houd hem heel. Het is immers de eerste 20th in NL!! Ik ben benieuwd naar het kenteken. Hoor dat graag van je!
Ik hab ze niet zo lekker verwacht, ik zat als een koning. Ik zij nog tegen die verkoper doe mij maar een bakkie nootjes en een drankjeTiemen schreef:Luuk, gefeliciteerd man. Ziet er echt dik uit! En die stoelen... Je wilt er echt nooit meer uit
Och, hier net nieuwbouw gekocht en ingericht en toen kwam de Mégane RS op mijn pad. Zegt niks... Wat wel je leven verandert is gezinsuitbreiding.Steven schreef:Zozo, doe maar luxe... Woont zeker nog bij je ouders thuis? Hehe, nee geniet ervan nu het nog kan
Bij mij is het bijna een jaar geleden dat ik de auto aangepakt heb. Dat was net voor aflevering, maar afgelopen weekend na een lekker wasbeurtje zag de parelmoerlak er nog steeds lekker diep en glanzend uit:LuukRS schreef: @ Tom, ik zat toevallig gisteren al te kijken op carclean.nl voor een vervanger van black hole (voor de donkere lak)
En ik kwam idd uit op white diamond.
Als het net z'n mooi resultaat geeft als de blackhole dan belooft het veel goed's
Ik heb je daar over een appie gestuurd, kijk maar of je dan tijd hebt.Tiemen schreef:Ja goed oefenen op wit Luuk, kan je mijne binnenkort ook weer doen![]()
Wat een rot baan heb jij TomAdinsx schreef:Welke omgeving in de Eifel ga je verkennen? Als je nog wat mooie routes nodig hebt? Heb er nog wat liggen.
Een maandje terug drie dagen Eifel gedaan met de RCZ-R als rijtest. Dat liep potverdikkie ook als een speer. Met een lichtere Clio kan het zeker zo leuk worden.
Wellicht leuk om de compilatievideo te kijken die we maakten in de Eifel van de RCZ-R en de andere collega's op de motor.
Heel vervelend inderdaad...LuukRS schreef:Wat een rot baan heb jij TomAdinsx schreef:Welke omgeving in de Eifel ga je verkennen? Als je nog wat mooie routes nodig hebt? Heb er nog wat liggen.
Een maandje terug drie dagen Eifel gedaan met de RCZ-R als rijtest. Dat liep potverdikkie ook als een speer. Met een lichtere Clio kan het zeker zo leuk worden.
Wellicht leuk om de compilatievideo te kijken die we maakten in de Eifel van de RCZ-R en de andere collega's op de motor.heerlijk om te zien hoe jullie over die wegen scheuren
![]()
![]()
ik krijg al helemaal kriebels om te gaan rijden.
De eerste week zit in in Willingen de 2e week in Kelberg, maar een paar minuten van de ring![]()
En ik zou zeggen kom maar door met die routes, je kan er nooit genoeg van hebben![]()
@ Roy, bedankt