ARNO16V schreef:Gaat goed met de opkomstlijst zo mensen!!
Nog ff een keer dit onder de aandacht brengen!
ARNO16V schreef:Ik heb inmiddels al een paar pakketjes met flyers verstuurd naar de mensen die er belang bij hebben.
Mochten er nog meer mensen belang bij een stapeltje flyers hebben en ze dan eventueel ook kan uitdelen natuurlijk, stuur mij dan even een pm met je adres en dan ontvang je ze deze week nog! (geheel kosteloos uiterraard)
PM komt eraan
Kreeg gister een sms van m'n opa (jaja, dat kan ie ) dat hij 11 april een etentje geeft om 15:00.
Wordt weer flink haasten om naar Nijkerk te knallen en moet daar dus ook weer op tijd weg
Jo, hoelaat ben jij er?
Kan ik mijn stuur in magnetrondoos meteen ff meenemen
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Adinsx schreef:Mocht het niet lukken dan laat ik het je even weten Gerald
Inderdaad een mooie optie nu we niet al te ver van elkaar wonen tegenwoordig .
Hebben jullie nou nog niemand die even jullie promotiewerk in het zonnetje zet?!?! Was vandaag de reclamefolders aan het doorkijken die deze week weer in de brievenbus gedumpt zijn en kwam zowaar twee stukjes tegen over jullie meeting!
Hmm via add an image werkt bij mij niet.. dus maar even zo (als dat niet mag verander het maar)!
De folder die de Renault-dealer zelf verspreid heeft (artikel staat op de achterkant):
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Monica schreef:Na lange (heel lange) tijd zal ik ook weer naar de openingsmeeting komen.
We komen met de grand tour, en dan wel na het middagslaapje van de jongens
Tot Ziens!
Laguna type 2??
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Monica schreef:Na lange (heel lange) tijd zal ik ook weer naar de openingsmeeting komen.
Tot Ziens!
Das lang geleden.
Volgens mij was jij degene die me toendertijd hebt overgehaald lig te worden
Is er ook Car-sale tijdens de openings-meet? Als het goed is heb ik woensdag mijn RS 2002, dus ik moet mijn trouwe zwarte 16v zien te slijten. .
Oh en indien er nog PA nodig is voor de meet, dan heb ik nog wel subs en tops beschikbaar ter sponsering. (En een A&H GL2000 voor de mics + 2x Pioneer CDJ 100S voor CD's)
Laatst gewijzigd door CySt op ma 29 mar 2010 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
CySt schreef:Is er ook Car-sale tijdens de openings-meet? Als het goed is heb ik woensdag mijn RS 2002, dus ik moet mijn trouwe zwarte 16v zien te slijten. .
Oh en indien er nog PA nodig is voor de meet, dan heb ik nog wel subs en tops beschikbaar ter sponsering. (En een A&H GL2000 voor de mics)
Wel een onderdelenmarkt, dus dat wordt strippen...
Nee hoor, je kunt de 16V gerust te koop zetten, er is grote kans dat je een koper treft!
zondag 11 april tot en met woensdag 14 april 2010
Geregeld zon en waarschijnlijk droog. De middagtemperatuur ligt op of iets boven de normale waarde voor de tijd van het jaar, 's nachts is het aan de koude kant.