-PAZ- schreef:Wat ik bedoel is dat wanneer je nu een auto uit zegmaar 1965 invoerd en dus voor het eerst op kenteken zet je dus ook een kenteken kan krijgen met een combinatie uit die tijd ipv de combinaitie die nu gebruikt word
Ter verduidelijking hier een nieuw-oud kenteken;
AL-91-30
en een echt oud NL kenteken;
JK-02-75
De AL versies zijn altijd in 2005 voor het eerst uitgegeven.
Ray, deze 5 Turbo II stond lang te koop in duitsland op automobile.de
Denk wel dat deze auto is zoals de foto's, alleen denk niet dat ie voor weinig weg gaat...
Allartino schreef:klopt het dat er schakelaars zijn met een lampje erin en ook zonder lampje?
Het worden vanzelf schakelaars zonder lampje
dat klopt helaas.. maar ik heb schakelaars waarbij het lampje het ook niet deed (dacht ik) maar toen ik ze losgehaald had, bleek dat er helemaal geen lampje in zat? en ook geen aansluitingen ofzo wat erop zou duiden dat ze er ooit wel ingezeten hadden? dus vandaar dat ik verwacht dat er 2 verschillende types zijn
Allartino schreef:klopt het dat er schakelaars zijn met een lampje erin en ook zonder lampje?
dat klopt helaas.. maar ik heb schakelaars waarbij het lampje het ook niet deed (dacht ik) maar toen ik ze losgehaald had, bleek dat er helemaal geen lampje in zat? en ook geen aansluitingen ofzo wat erop zou duiden dat ze er ooit wel ingezeten hadden? dus vandaar dat ik verwacht dat er 2 verschillende types zijn
alle schakelaars met een symboolplaatje hebben een lampje, daarom hebben deze schakelaars ook een stekkerverbinding.
alle schakelaars met een symboolplaatje hebben een lampje, daarom hebben deze schakelaars ook een stekkerverbinding.
met een symboolplaatje bedoel je de mistlamp schakelaar of de achterruitverwarming? de schakelaars voor de electrische ramen hebben dat toch niet? (of ik begrijp het niet goed ) de grap is namelijk dat mijn schakelaars ZONDER lampje, WEL een stekker aansluiting hebben
Martijn schreef:Wat heb je eigenlijk aan schakelaars zonder stekkerverbinding?
in een andere middenconsole had ik ook die nep-schakelaars zitten (om het gat op te vullen denk ik ) en daar zaten ook van die "pinnekes" aan... kan je netjes de stekkers (die er toch zitten) aan vastmaken denk ik?
Martijn schreef:Wat heb je eigenlijk aan schakelaars zonder stekkerverbinding?
in een andere middenconsole had ik ook die nep-schakelaars zitten (om het gat op te vullen denk ik ) en daar zaten ook van die "pinnekes" aan... kan je netjes de stekkers (die er toch zitten) aan vastmaken denk ik?
oh, nou zeg ik iets raars schakelaars zonder stekkerverbinding heb je inderdaad heel weinig aan..
maar dingen die niet kunnen schakelen, en waar wel een stekker aan zit, ook niet...