ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Contacteer:
Net een peugeot 307 hdi ff lopen plagen. Hij redde het steeds net niet
En nee 't was niet men eigen wagen

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
R19 16v ph2 vs 2 marrokanen in een Golf IV TDi.... de golf volledig weg geblazen... over afstand van 600 meter lag ik tig tig tig meters voor, je had ze zuur moeten zien kijken
, onbetaalbaar! ergste is ik schakelde de 16v door op 5800 rpm haha.
Dit is m'n bakkie btw:
[img]http://i42.photobucket.com/albums/e311/ ... 02edit.jpg[/img]

Dit is m'n bakkie btw:
[img]http://i42.photobucket.com/albums/e311/ ... 02edit.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op de terug weg van Full Speed......
Zie ik op redelijk hoge snelheid een Z3 achterop komen......ik laat hem netjes voorbij en ga achter hem zitten....ik denk dat die man maandag naar de dealer gereden is omdat zijn auto vermogen mist....
Was wel even leuk of niet Arco?

Zie ik op redelijk hoge snelheid een Z3 achterop komen......ik laat hem netjes voorbij en ga achter hem zitten....ik denk dat die man maandag naar de dealer gereden is omdat zijn auto vermogen mist....
Was wel even leuk of niet Arco?

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Wouter ik heb vanmiddag jouw witte bolide gesport bij Veban!! Zag er goed uit hoor!!WouterW schreef:Renault Megane RS 2.0 T vs Passat
Heb je die 255-wiel-pk-megane meegekregen als leenauto???
Ik ben blij dat ik weer van die Orbisound-herrie-rs182 af ben...
Heb nog een piep van dat kabaal in mn oren

-
Was er plus minus 17.39WouterW schreef:Neej daar rijdt Henk zelf in.
Hoelaat was je dr vanmiddag?
Is hij nu reeds gekeurd? > en nog mankementen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oh ik ben om ff na 4-en naar huis gegaan,
Ik mis een CO-schroef daarom loopt ie niet lekker en komt die niet door de APK heen. Morgen een nieuwe schroef dr in en klaar
Ik mis een CO-schroef daarom loopt ie niet lekker en komt die niet door de APK heen. Morgen een nieuwe schroef dr in en klaar
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
gisteren rsi tegen golf IV tdi 110kw. Ik stond stil en hij had een rollende start. Tot de 50 gelijk en daarna liep ik uit. Oeihh was niet blij
hij zat me de hele tijd al uit te dagen en bij de 4de stoplicht dacht ik maar eens van vooruit dan maar

hij zat me de hele tijd al uit te dagen en bij de 4de stoplicht dacht ik maar eens van vooruit dan maar

-
Gister een gele fiat coupe turbo? Naja 1-0 en strak vooruit kijken als die voorbij rijd 

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Die dingen kunnen heel snel zijn, bedoel je deze:Cleaned_Clio_16v schreef:Gister een gele fiat coupe turbo? Naja 1-0 en strak vooruit kijken als die voorbij rijd
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/3/aeb ... 544133.jpg[/img]
0-100 in 6.5 seconden
220 pktjes
Een uurtje of anderhalf geleden even een paar sprintjes getrokken, terwijl er een Bentley Continental GTC achter ons zat... Ik heb zo'n vermoeden dat hij wat inhield, want hij haakte op sommige stukken een beetje af, maar hij plankte 'm ook goed door tot tegen de 200.
Was een leuke ervaring, en hij is er niet langs gekomen. 
Ik reed trouwens in de GT Turbo van Bart GTT... (Thanks, mate!)

Ik reed trouwens in de GT Turbo van Bart GTT... (Thanks, mate!)
No problemo! Was weer gezellig!
Ik zie trouwens net (ja, ik ben al weer wakker... Heb er zin in!
) dat zo'n Bentley 560 pk heeft en in 5,1 aan de honderd zit, dus ik heb zo'n vermoeden dat die ouwe bok toch niet helemaal vol gas reed... 

Ik zie trouwens net (ja, ik ben al weer wakker... Heb er zin in!

vant weekend weer leuk gespeeld
allemaal stoplichtsprintjes
clio 16v VS daihatsu charade gtti
clio 16v VS bmw X5
clio 16v VS golf 3 VR6
ging gelijk op, toen we weer moesten remmen lag ik mischien 50cm voor. ik kreeg nog wel een duimpje van hem.
clio 16v VS audi TT ging de eerste 3 versnellingen aardig gelijk op.
toen we ongeveer 150-160 reden zat mijn motorkap ongeveer terhoogte van zijn achterwielen.
dus verloren zeg maar
evo-colt VS civic type R bouwjaar 2003-2005 vanaf de invoegstrook tot 220-230 een gat getrokken van wel 20-30 meter.
shitvic
bestuurder keek aardig sip toen ze later weer in de buurt kwamen.
(hoe kan dat nou???? verloren van een mistsubitchie colt??in mun 200pk shitvic??ik snap dur nix van )

clio 16v VS daihatsu charade gtti

clio 16v VS bmw X5

clio 16v VS golf 3 VR6

ging gelijk op, toen we weer moesten remmen lag ik mischien 50cm voor. ik kreeg nog wel een duimpje van hem.
toen we ongeveer 150-160 reden zat mijn motorkap ongeveer terhoogte van zijn achterwielen.
dus verloren zeg maar

evo-colt VS civic type R bouwjaar 2003-2005 vanaf de invoegstrook tot 220-230 een gat getrokken van wel 20-30 meter.

(hoe kan dat nou???? verloren van een mistsubitchie colt??in mun 200pk shitvic??ik snap dur nix van )

-
Die X5 was de 3.0 versie?nickyr16v schreef:vant weekend weer leuk gespeeld![]()
clio 16v VS daihatsu charade gtti![]()
clio 16v VS bmw X5![]()
clio 16v VS golf 3 VR6![]()
dus verloren zeg maar
shitvic
En met een EVO Colt winnen van een Civic TypeR is geen kunst natuurlijk, pk gewicht verhouding van dat karretje?
Dat was mijn eerste gedachte, maar wel leuk dat die ouwe bok even meedeed.Bart GTT schreef:No problemo! Was weer gezellig!![]()
![]()
Ik zie trouwens net (ja, ik ben al weer wakker... Heb er zin in!) dat zo'n Bentley 560 pk heeft en in 5,1 aan de honderd zit, dus ik heb zo'n vermoeden dat die ouwe bok toch niet helemaal vol gas reed...
En hij kwam je niet voorbij, misschien liet hij even zien dat je ondanks je kleine snelle bakkie niet weg kon komen, beetje sarren dus...

Dat zou best wel eens kunnen, ja...
Of hij mocht er niet langs van zijn vrouw die ernaast zat. 
Wel vreemd dat hij samen met mij vol in de ankers ging om me ertussen te laten toen ik verkeer voor me kreeg. Ik had niet helemaal door dat ie me ertussen wilde laten, dus ging ik op de rem en verwachte dat hij me voorbij zou komen blazen, maar daarentegen ging ie terug naar minder dan 120 en liet me ertussen. Toen effe terug naar 3 (geloof ik) en door naar de 190. Hij volgde leuk.
Edit: Ik zie op Autoweek.nl dat hij bij 190 nog 125 km harder kan!

Wel vreemd dat hij samen met mij vol in de ankers ging om me ertussen te laten toen ik verkeer voor me kreeg. Ik had niet helemaal door dat ie me ertussen wilde laten, dus ging ik op de rem en verwachte dat hij me voorbij zou komen blazen, maar daarentegen ging ie terug naar minder dan 120 en liet me ertussen. Toen effe terug naar 3 (geloof ik) en door naar de 190. Hij volgde leuk.

-
Merijn schreef:Dat zou best wel eens kunnen, ja...Of hij mocht er niet langs van zijn vrouw die ernaast zat.
En hoe snel denk je dat dat gaat vanaf 190km/u met 560 pk..

-
Ja zoon 1 alleen dan geelArno17 schreef:Die dingen kunnen heel snel zijn, bedoel je deze:Cleaned_Clio_16v schreef:Gister een gele fiat coupe turbo? Naja 1-0 en strak vooruit kijken als die voorbij rijd
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/3/aeb ... 544133.jpg[/img]
0-100 in 6.5 seconden
220 pktjes

-
weet niet welke het was dacht dat je er maar 1 versie van had maja schijt gereden is schijt gereden 
-
Je hebt ook nergens een type aanduiding op die dingen en zoveel verstand heb ik niet van de fiat, en gister niet geraced maar wel een boze blik naar me van een vrouw in cabrio nadat we de tunnel uitkwamen 

-
Type-aanduiding van de Fiat Coupe staat op de b-stijl, of ze hebben het weggehaald... je hebt 2 soorten turbo's: 16v (190 pk) en 20v (220 pk). Met name de laatste is vrij zeldzaam en erg snel.. alle overige coupe's zijn niet erg snel..Cleaned_Clio_16v schreef:Je hebt ook nergens een type aanduiding op die dingen en zoveel verstand heb ik niet van de fiat, en gister niet geraced maar wel een boze blik naar me van een vrouw in cabrio nadat we de tunnel uitkwamen
gr
Kees
Net een of andere marrokaan in een golf 2 GTI, kwam bij zo'n speedrotonde naast me rijden en ging vol op het gas, alleen ik zat met nog geen 2000 toeren in zijn 3
Hij in zijn 2, en gewoon gelijk op
Totdat ik de 5000 tpm passeerde, toen kwam bij mij het vermogen pas los 

R5GTT vs Bmw 325i ( E36) 3 - 0 kerel bleef het maar proberen
R5GTT vs Seat leon 1.8T met chip 2 - 0 Bestuurder van dat ding kon er maar niet bij dat ie met zijn gechipte 1.8 turbo een 1.4tje niet bij kon houden tot de 160

R5GTT vs Seat leon 1.8T met chip 2 - 0 Bestuurder van dat ding kon er maar niet bij dat ie met zijn gechipte 1.8 turbo een 1.4tje niet bij kon houden tot de 160

R5GTT. Drive it like you stole it
Wat zijn de specs van je R5GTT dan?-PAZ- schreef:R5GTT vs Bmw 325i ( E36) 3 - 0 kerel bleef het maar proberen![]()
![]()
R5GTT vs Seat leon 1.8T met chip 2 - 0 Bestuurder van dat ding kon er maar niet bij dat ie met zijn gechipte 1.8 turbo een 1.4tje niet bij kon houden tot de 160![]()
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
-PAZ- schreef:R5GTT vs Bmw 325i ( E36) 3 - 0 kerel bleef het maar proberen![]()
![]()
R5GTT vs Seat leon 1.8T met chip 2 - 0 Bestuurder van dat ding kon er maar niet bij dat ie met zijn gechipte 1.8 turbo een 1.4tje niet bij kon houden tot de 160![]()

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"