Leon schreef:welke auto's zijn dat?
Jeroen schreef:De mooiste van allemaal
maar we mogen niet met het raampje open rijdenIvo8hoven schreef: Ach wel geinig, ze geven lekker weer op dus...
RMC is er met 15 auto's...Pr0f schreef:Heb ff snel wat rondgesurft.
RTC 20
Alfa145 27
RX7, gesloten fora, verwacht stuk of 5
RMC, geen idee? ook stuk of 5?
New mini club. 13
70 auto's ongeveer.
Je kan dus wel verwachten dat het redelijk druk is.
Er zullen wel weer een club of 15-25 aanwezig zijn,anders zijn de kosten voor het afhuren van het circuit veel te hoog.Pr0f schreef:Heb ff snel wat rondgesurft.
RTC 20
Alfa145 27
New mini club. 13
70 auto's ongeveer.
Dan sluit ik echt achteraan en ga een minuut langzaam rijdenMarcel B. schreef:Ja, mag ik een gokje doen?Paul1916v schreef:hopen dat na 10 min de helft langs de baan staat met problemen..dan hebben we nog ffies vrij baan om te gassen![]()
wij + de alfa's
Haha, ja allemaal achter mijn slome Twingo aan.Leon schreef:WAT!!!! allemaal in één keer op het circuit???????????
file rijden
Jeroen schreef:R3 klasse welke om 11.45 uur start met daarin:Patrick (Basic) schreef:Zeker niet de hele baan voor alleen de rtc?
Dat zou wel lekker stil zijn, 19 auto's
Als we maar niet bij de bmw club zitten
De Mazda RX7 club
De RMC
De RTC
De Alfa 145 club
De new Mini club
Alpine schreef:Er zullen wel weer een club of 15-25 aanwezig zijn,anders zijn de kosten voor het afhuren van het circuit veel te hoog.Pr0f schreef:Heb ff snel wat rondgesurft.
RTC 20
Alfa145 27
New mini club. 13
70 auto's ongeveer.
Per heat zullen er denk ik 30-45 auto's worden losgelaten.
En dat 70 auto's doe maar maal 2 of 2.5,was de laatste Clubspecial
zeker het geval.
Overal waar geparkeerd kon worden (achter de tunnel) stond het
VOL
Als ik het goed heb begrepen word dit níet verder verdeeld, dus +- 70 auto's in "onze" heat. Er zijn nog wel een flink aantal meer clubs die gaan rijden.Patrick (Basic) schreef:Dat verdelen ze toch over de verschillende heats..
in dit rijtje zijn de rtcers de potentiele beukers,rammers en aso'sAndré ter Velde schreef:Misschien schop ik nu heilige huisjes in, maar ik ben blij niet bij een BMW, OPEL of VW club te rijden. Als ik zo het lijstje zie waarin wij meerijden, zijn dat niet de potentiele driftkikkers, deukenrammers of aso's. Maar ja, dat is een gevoel.Jeroen schreef:R3 klasse welke om 11.45 uur start met daarin:Patrick (Basic) schreef:Zeker niet de hele baan voor alleen de rtc?
De Mazda RX7 club
De RMC
De RTC
De Alfa 145 club
De new Mini club
Lekker weer, als het ze maar geld oplevert....Pr0f schreef:Als ik het goed heb begrepen word dit níet verder verdeeld, dus +- 70 auto's in "onze" heat. Er zijn nog wel een flink aantal meer clubs die gaan rijden.Patrick (Basic) schreef:Dat verdelen ze toch over de verschillende heats..
Met 70's auto's bedoelde ik dus niet het totaal aantal op zandvoort aanwezig
dankuPatrick (Basic) schreef:11.45 - 12.25
hoe kom je daar nu bij?André ter Velde wrote:
Jeroen wrote:
Patrick (Basic) wrote:
Zeker niet de hele baan voor alleen de rtc?
R3 klasse welke om 11.45 uur start met daarin:
De Mazda RX7 club
De RMC
De RTC
De Alfa 145 club
De new Mini club
Misschien schop ik nu heilige huisjes in, maar ik ben blij niet bij een BMW, OPEL of VW club te rijden. Als ik zo het lijstje zie waarin wij meerijden, zijn dat niet de potentiele driftkikkers, deukenrammers of aso's. Maar ja, dat is een gevoel.
in dit rijtje zijn de rtcers de potentiele beukers,rammers en aso's
een gevoelLeon schreef:dankuPatrick (Basic) schreef:11.45 - 12.25
hoe kom je daar nu bij?André ter Velde wrote:
Jeroen wrote:
Patrick (Basic) wrote:
Zeker niet de hele baan voor alleen de rtc?
R3 klasse welke om 11.45 uur start met daarin:
De Mazda RX7 club
De RMC
De RTC
De Alfa 145 club
De new Mini club
Misschien schop ik nu heilige huisjes in, maar ik ben blij niet bij een BMW, OPEL of VW club te rijden. Als ik zo het lijstje zie waarin wij meerijden, zijn dat niet de potentiele driftkikkers, deukenrammers of aso's. Maar ja, dat is een gevoel.
in dit rijtje zijn de rtcers de potentiele beukers,rammers en aso's
![]()
geen probleem maar een uitdagingAndré ter Velde schreef:Hoe zit het nu eigenlijk met de verzekering? De normale autoverzekering dekt niets op een circuit. Dus ook je inzittendenverzekering dekt niets. Dus neem je iemand mee, gebeurt er wat, heb je een probleem.
Jacco Osté schreef:Nee, die heb ik zelfs nog niet
Die krijgen we daar, kunnen jullie ook de smoes niet gebruiken dat je die vergeten bent