delete hier maar is een keer jo. achja alst maar frans is en het begint met een (p) dan ist goed joh alleen jammer dat ik ook zwak heb voor franse merken beginend met een (r)
206 rc schreef:delete hier maar is een keer jo. achja alst maar frans is en het begint met een (p) dan ist goed joh alleen jammer dat ik ook zwak heb voor franse merken beginend met een (r)
Het is dat je een mooie peug hebt maar anders
Oja nooit die willie weg moeten doen he
Overigens gaat t een beetje de foute kant op zo, er is nooit over gezeurd, alleen een melding gemaakt in een moderatortopic waar aangegeven wordt het even in de gaten te houden. Nothing more!
Pleas, wil iedereen hier niet zo overdreven op reageren, men trekt wederom de verkeerde conclusies
In het ene topic mag meer dan het andere, maar als alle wie-is-wie's over alles wat je wil kan gaan is ook het einde zoek. Er is een ACT voor niet-renault gebets
In het ene topic mag meer dan het andere, maar als alle wie-is-wie's over alles wat je wil kan gaan is ook het einde zoek. Er is een ACT voor niet-renault gebets
Nieuwe gebruikers. Nieuwe gebruikers worden verzocht zich voor te stellen in het Wie is Wie forum. De Topictitel moet opgebouwd zijn uit Even voorstellen:, gevolgd door de naam van de persoon die zich voorstelt. Deze topics zijn er om mensen zich voor te laten stellen, anderen het nieuwe lid welkom te heten en eventueel wat meer te weten te komen over de persoon en zijn/haar auto. Onnodig gechat is niet toegestaan.
volgens mij is de bmw een auto van haas, en dus toegestaan
Nieuwe gebruikers. Nieuwe gebruikers worden verzocht zich voor te stellen in het Wie is Wie forum. De Topictitel moet opgebouwd zijn uit Even voorstellen:, gevolgd door de naam van de persoon die zich voorstelt. Deze topics zijn er om mensen zich voor te laten stellen, anderen het nieuwe lid welkom te heten en eventueel wat meer te weten te komen over de persoon en zijn/haar auto. Onnodig gechat is niet toegestaan.
volgens mij is de bmw een auto van Jochem, en dus toegestaan
Jochem de Haas schreef:Tja die was natuurlijk die 6.0 liter A8 L gewend...die kan dat wel hebben
Nou, wat een gast, jonger als wij, en een Audi A8L 6.0 Quattro onder z'n gat........."issie niet van jou?,offe hebbie flink gespaard?".... ........hij bleek dus privechauffeur te zijn!
Maar wat betreft die nieuwwaarde zat je niet ver mis; Audi A8 6.0 quattro Lang,..laatste nieuwprijs 167.680,-
[img]http://smile.smilies.nl/1850.gif[/img]
Aangezien de leeftijd aardig gaat meetellen, het mezelf na een aantal jaren op de grond sleutelen maar een cadeau gedaan .....
Mijn buurman Florus had hem al 2 jaar en zonder problemen dus heb ik dezelfde maar aangeschaft......
Een 2 kolomsbrug, 3200 kg mag ie hebben dus een 5 kan erop
Jaja en ook een 25 of safraan.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"