L-serie super telezoomobjectieven voorzien van Image Stabilizer. De elementen van fluoriet en Super UD-glas elimineren de kans op een secundair spectrum. Image stabilizer garandeert tevens een hoge afbeeldingkwaliteit bij alle brandpuntafstanden en heeft twee bestanden en is compatibel met de Extender 1,4x en 2x.
Marcel B. schreef:Canon EF 100-400/4.5-5.6 L USM IS
L-serie super telezoomobjectieven voorzien van Image Stabilizer. De elementen van fluoriet en Super UD-glas elimineren de kans op een secundair spectrum. Image stabilizer garandeert tevens een hoge afbeeldingkwaliteit bij alle brandpuntafstanden en heeft twee bestanden en is compatibel met de Extender 1,4x en 2x.
die
ja die
alleen bij digitaal is die eigenlijk 150-600
die
ja die
dat zie je verkeerd, bij jouw 20D met 1.6 cropfactor is ie 160-640
Bij een EOS 1D of een 5D wat gewoon een full frame camera is, is ie gewoon 100-400
die
ja die
dat zie je verkeerd, bij jouw 20D met 1.6 cropfactor is ie 160-640
Bij een EOS 1D of een 5D wat gewoon een full frame camera is, is ie gewoon 100-400
nog meer
ja een 1D of een 5D vond ik wat te duur
en er is alweer een betere he
in sint maarten was die er al
hier nog niet leverbaar
was daar al 8600 euri pffffffffffffffffffffffff
das voor echte pros
ik ben een neppro
Dat is bijna de helft Ik vind het persoonlijk nog veel te veel geld voor een lens. Niet dat ze het niet waard zijn, maar ik kan het er (nu) nog niet aan uitgeven.
antoine schreef:Dat is bijna de helft Ik vind het persoonlijk nog veel te veel geld voor een lens. Niet dat ze het niet waard zijn, maar ik kan het er (nu) nog niet aan uitgeven.
ik heb tien dagen lopen twijfelen, maar ja als je op het circuit toch eens leuke foto's wil maken eigenlijk onmisbaar
had eerst een cosina 100-400 die koop je voor 300 euro nieuw en voldoet ook redelijk, alleen op een 20D stopt die er mee als je 8 foto's per seconde wil maken
met de gewone canon vond ik hem goed voldoen voor privegebruik op het circuit
zo gisteravond de clio naar de monteur gebracht om te kijken wat het nou is bij m'n clio. we halen eerst de motor eruit en dan de kop eraf en dan afw88 wat we zien. heb al voor 50 vier nieuwe pirelli banden dus dat was niet lang nadenken dus die erop zetten en dan uitlijnen. nou maar hopen dat het mee valt met de motor.
zal ff uitleggen wat er is met de motor. twee zuiger hebben bijna geen compressie. hebben ff de meter bij gehad die zitten tussen de 3 en de 4 en een paar uitlaatkleppen zijn waarschijnlijk kapot.
Doen die verder ook aan revisie van dynamo's dan?
Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest aangezien ik bijna altijd bij het automaterialenzaakje in me eigendorpje terecht kan, maar daarvoor dus niet.