ACT: Algemeen Chat Topic. I
hij rijdt het blok wel warm, maar het blok liep al een tijdje niet helemaal lekker(d8 mooi op tweede kertdag ff met de clio naar heerlen te kunnen dus dat wordt maar met de trein whahaaha) maar hij doet het niet bij zijn golf omdat hij al een tijdje een golf ralley blok heeft die er binnenkort in moet, maar dit een een cilinderkop die op marktplaats staat weet iemand of dit een goede????Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Pcies, tis geen Golf. Een renault moet je eerst warm rijden ipv met een koud blok volgas wegblazen.Gabri schreef:moet binnenkort maar even je broer praten, moet m maar even uitleggen hoe je met een renault moet omgaanjiggy schreef:nee die leuke broer van mij heeft hem al die tijd gehad en die belde de ff van hij doet het niet meer. hou jah ik kijk wel ff rond naar wat spul.jochem de haas schreef:Komt dat van het stil staan of had je hem mee naar thailand?
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 3136.html nou jah de link werkt ff niet.
Wat moet je in Heerlen Jiggy???
My turf...
My turf...
Ja en graag storten op mijn rekening
Oh nee, dat van de club natuurlijk

Oh nee, dat van de club natuurlijk

-
solid works!
-
- Über-Spammer
kan je suus niet aan het werk zetten met autocad of iets dergelijks 
sketchup kan je misschien ook proberen
sketchup kan je misschien ook proberen
-
solidworks en autocad zijn nou niet echt pakketten waar je ff snel een tekening uit tovert. zeker niet in de derde dimensie.
ik heb goeie verhalen gehood over sketchup...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Autocad 3d is niet zo heel makkelijk. Maar het kan wel...Gabri schreef:kan je suus niet aan het werk zetten met autocad of iets dergelijks
Project: GTT Blue Sport
Frank M schreef:solidworks en autocad zijn nou niet echt pakketten waar je ff snel een tekening uit tovert. zeker niet in de derde dimensie.
suus kan het wel met autocad maar wil zelf eerst ff vogelen.. ik probeer gewoon wel wat

Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
Met autocad 3d zonder kennis een tekening maken is erg lastig, met solid works kun je veel makkelijker zo aan de slag. Sketchup ken ik niet... wel een grappige naam trouwens 

-
en gewoon met potlood en lineaal is geen optie? 

-
- Über-Spammer
sketchup werkt ook nog "vrij" simpel, en gratis te downloaden
mijn ouders zijn daar een week geleden gaan wonen op de kerkraderweg volgens mij. dus zou ff met kerst heen ,maar wou met de clio maar moet die wel weer klaar zijn.MarcoG schreef:Wat moet je in Heerlen Jiggy???![]()
My turf...
ben er net mee begonnen werkt idd erg simpel tot nu toeRon(nie) schreef:Idd, sletchup is erg makkelijk, hebben wij ook gebruikt op school voor het inrichten van een interieur.Gabri schreef:sketchup werkt ook nog "vrij" simpel, en gratis te downloaden

Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Jee, en waar woonden ze eerst? Wie gaat er nou in Heerlen wonen...???jiggy schreef:mijn ouders zijn daar een week geleden gaan wonen op de kerkraderweg volgens mij. dus zou ff met kerst heen ,maar wou met de clio maar moet die wel weer klaar zijn.MarcoG schreef:Wat moet je in Heerlen Jiggy???![]()
My turf...
Je kunt er zelfs nummeriek mee werken (dus precies). De tekeningetjes zien er in elk geval leuk uit ja...Ralf schreef:ben er net mee begonnen werkt idd erg simpel tot nu toeRon(nie) schreef:Idd, sletchup is erg makkelijk, hebben wij ook gebruikt op school voor het inrichten van een interieur.Gabri schreef:sketchup werkt ook nog "vrij" simpel, en gratis te downloaden

Kutte is alleen, dat je daarna vaak alles opnieuw in AŽcad komt te tekenen om er weer bouwtekeningen van te maken (tenminste bij architectuur).