Luco/Alpine-racer schreef:
maar na een paar weken mag de hartslag toch wel hoger worden als dat wil lukken?
Volgens mij werkt dat net andersom. Topsporters hebben een hele lage hartslag (hebben ook een groter hart). Dus in principe moet je hartslag naar beneden gaan. (Die 180 van mij is ook niet perfect hoor )
Luco/Alpine-racer schreef:
maar na een paar weken mag de hartslag toch wel hoger worden als dat wil lukken?
Volgens mij werkt dat net andersom. Topsporters hebben een hele lage hartslag (hebben ook een groter hart). Dus in principe moet je hartslag naar beneden gaan. (Die 180 van mij is ook niet perfect hoor )
ja bij dezelfde inspanning moet die lager worden, maar dan voer je de training toch weer op zodat die weer omhoog gaat en na een paar weken zakt die weer enz enz enz
Jep, zo werkt het wel een beetje.
Maar ik zou als ik jou was meer gaan kijken naar de duur van je inspanning. Dus nu 25 minuten (waarvan 7 heftiger), volgende keer 35 minuten (waarvan 10 heftiger).
Maar voor precieze info zou ik ff op een sportforum kijken ofzo, of Google ff naar trainingsopbouw. Ik wil je namelijk niet een hartaanval aanpraten.
Monica schreef:Jep, zo werkt het wel een beetje.
Maar ik zou als ik jou was meer gaan kijken naar de duur van je inspanning. Dus nu 25 minuten (waarvan 7 heftiger), volgende keer 35 minuten (waarvan 10 heftiger).
Maar voor precieze info zou ik ff op een sportforum kijken ofzo, of Google ff naar trainingsopbouw. Ik wil je namelijk niet een hartaanval aanpraten.
Monica schreef:
Martijn *Baccara* schreef:Nog fans van The Knightrider hier? De afleveringen/series zijn te downloaden in de iTunes Music Store:
ik kan niet zeggen dat ik het per aflevering duur vind, maar het is zo jammer als je pc/Mac/whatever op een kwade dag crasht, dat je al je iTunes dingetjes kwijt bent. betaal liever 35 / $ voor een dvdtje(boxset ofzo), en anders maar zogenaamd illegaal.
maareh Knightrider is stoer, (Nichtrijder overigens ook, klootviool! )
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
peter5GTTurbo schreef:Weet iemand toevallig een site waar die kaarten voor de tomtom of palm te downloaden zijn zonder er geld voor te hoeven betalen ?
Stelltje gekken vragen er soms gewoon 60euro voor.
heb laatst tomtom 5.00 van LimeWire geplukt, met apart gedownload Major Roads Of Europe en een pakket (zip) met kaarten voor o.a. France, Germany, Great Britain, Iberia, Italy, en Canary Islands de laatste is een map van zo'n 2 mb dacht ik (Benelux zit bij de install van TomTom5 NL inbegrepen)
geinstalleerd bij een kennis en werkte goed, alleen de GPS vind heel moeilijk signaal bij hem in de auto, terwijl dat met tomtom 3 wel goed ging.
denk dat dat de reden is dat ze al snel een 5.1 update hebben uitgebracht.. die binnenkort er maar eens overheen proberen te flikkeren.
Ik zal niet te snel een update eroverheen gooien, want dan heb je best kans dat je kaarten niet meer werken met illegale versies...
Heb je toevalli ook een " All gps receiver" voor mij??
Groetjes yordy
euh.. je krijgt de GPS niet aan de praat ofzo? moet je even uitleggen wat voor GPSgeval je hebt, die kennis heeft een merkloos ding wat bovenin de PDA gaat, en wat volgens mij een CompactFlash aansluiting heeft, hij wordt eenmaal aangesloten namelijk herkend als CF_GENERIC. Ik moest 'm overigens instellen als 'Andere Kabel-GPS' ofzoiets dergelijks, wat TomTom5 verstaat onder draadloos is Bluetooth, al het andere is draad GPS.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Martijn *Baccara* schreef:Nog fans van The Knightrider hier? De afleveringen/series zijn te downloaden in de iTunes Music Store:
ik kan niet zeggen dat ik het per aflevering duur vind, maar het is zo jammer als je pc/Mac/whatever op een kwade dag crasht, dat je al je iTunes dingetjes kwijt bent. betaal liever 35 / $ voor een dvdtje(boxset ofzo), en anders maar zogenaamd illegaal.
maareh Knightrider is stoer, (Nichtrijder overigens ook, klootviool! )
ik heb heel seizoen 1 in DivX formaat, perfecte kwaliteit duurde wel ffies met downloaden maar dan heb je ook wat