komt vast door al dat 'witte spul' buitenRon(nie) schreef:Sjonge jongen wat is iedereen weer scherp vanavond
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
-Marieke- schreef:komt vast door al dat 'witte spul' buitenRon(nie) schreef:Sjonge jongen wat is iedereen weer scherp vanavond

Project: GTT Blue Sport
't lijkt 'de lama's' wel hier-Marieke- schreef:voor je gedicht moet je hier zijn, ik dicht en rijm,Paul1916v schreef:Kijk... Marieke kan rijmen en dichten, (helaas-Marieke- schreef:Ronnie dacht dat konnie...maar verdonnie ze hebben het toch verzonnieFrits schreef:Keep it RIEL, en kijk bovenRon(nie) schreef:nee met mijn naam kan dat niet![]()
) zonder haar hempie op te lichten
![]()
knip en plak...maar wees lief anders ga je mee...je weet wel in de zak![]()
weet je
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Te makkelijk Frits 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zou het....Ron(nie) schreef:Of door een nieuw vrouwelijk lid

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goed voor de omzet..Ron(nie) schreef:Ze brengt wel leven in de brouwerij
tttggggg tja...ik weet niet hoeveel er boven in de hemel zijn maar of ze zoveel kunnen produceren weet ik niet frits... ik hou het maar bij sneeuw...fijner idee ook wel eigenlijkFrits schreef:-Marieke- schreef:komt vast door al dat 'witte spul' buitenRon(nie) schreef:Sjonge jongen wat is iedereen weer scherp vanavondWit spul??:~

-
- Contacteer:
Let wel op Marieke, je weet niet wat er bij frits allemaal uit zn raam vliegt en buiten belandt.. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Owww. Zeg dan dat je sneeuw bedoelde..-Marieke- schreef:tttggggg tja...ik weet niet hoeveel er boven in de hemel zijn maar of ze zoveel kunnen produceren weet ik niet frits... ik hou het maar bij sneeuw...fijner idee ook wel eigenlijk

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Paul ziet ze vliegen.-Marieke- schreef:nou als het in vlokken eruit komt zou ik toch even naar de dokter gaan...Paul1916v schreef:Let wel op Marieke, je weet niet wat er bij frits allemaal uit zn raam vliegt en buiten belandt..
hmm en toen zag ik al die mensen buiten staan met hun mond open en 'sneeuwvlokjes' opvangen..GEDVERFrits schreef:Owww. Zeg dan dat je sneeuw bedoelde..-Marieke- schreef:tttggggg tja...ik weet niet hoeveel er boven in de hemel zijn maar of ze zoveel kunnen produceren weet ik niet frits... ik hou het maar bij sneeuw...fijner idee ook wel eigenlijk

-
- Contacteer:
Hè gadver...
We houden het wel bij sneeuw..anders moet ik morgne weer douchen nadat ik mn auto 'sneeuw'vrij heb gemaakt..
We houden het wel bij sneeuw..anders moet ik morgne weer douchen nadat ik mn auto 'sneeuw'vrij heb gemaakt..

die vlokken van jou?Frits schreef:Paul ziet ze vliegen.-Marieke- schreef:nou als het in vlokken eruit komt zou ik toch even naar de dokter gaan...Paul1916v schreef:Let wel op Marieke, je weet niet wat er bij frits allemaal uit zn raam vliegt en buiten belandt..

-
- Contacteer:
Gewoon met zo'n krabbertje in mn hand..maar zeg nou zelf, als jij zo dicht in de buurt van Frits zn vlokken bent geweest zou je toch ook gaan douchen?-Marieke- schreef:@Paul: dan wil ik nu weten...nee laat ook maar trouwens...
Ja ik wil het wel weten...hoe haal jij de sneeuw normaal van je auto af???

-
- Contacteer:
Tsja ik neem liever t zekere voor t onzekere en ga ff douchen

-
- Contacteer:
Kwam Frits overgevlogen met een nieuwe lading dan?-Marieke- schreef: luchtalarm ging net ook al af

overgevlogen? daar staat een druk op bij die jongen..dat wil je niet weten. Hij zet z'n raam open en hoppa heel arnhem bedektPaul1916v schreef:Kwam Frits overgevlogen met een nieuwe lading dan?-Marieke- schreef: luchtalarm ging net ook al af![]()
-
- Contacteer:
Spreek je nou uit ervaring Marieke?-Marieke- schreef:overgevlogen? daar staat een druk op bij die jongen..dat wil je niet weten. Hij zet z'n raam open en hoppa heel arnhem gedektPaul1916v schreef:Kwam Frits overgevlogen met een nieuwe lading dan?-Marieke- schreef: luchtalarm ging net ook al af![]()
-
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tis koffietijd... Ben je heel even weg, en dan dit...-Marieke- schreef:Frits houdt zich verdacht stil...en verhip...het is hier bijna gestopt met 'sneeuwen'...zou hij nieuwe vlokken aan het produceren zijn?

Nou dat is toevallig...ik wilde net gaan zeggen dat het hier weer beetje meer begint te sneeuwenFrits schreef:Tis koffietijd... Ben je heel even weg, en dan dit...-Marieke- schreef:Frits houdt zich verdacht stil...en verhip...het is hier bijna gestopt met 'sneeuwen'...zou hij nieuwe vlokken aan het produceren zijn?