Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
het boys vet he gisteren??? vooral onze rit naar voske!!!!!! Die jongen met die vet uitgebouwde megane en super strakke chromen velgen vond het echt super dat er in maastricht zoveel gtt's bij elkaar komden komen.!!
Enne Nick thats sucks behoorlijk he, zonder turbo rijden!!! maar je hield ons toch wel behoorlijk bij hoor moet ik zeggen! Je moet maar zeggen hoeveel 's je voor beide aandrijfassen wil cashen???
Hey boys, effe een vraagje??? op 12 en 13 juni is er in Valkenburg een grote Corvette meeting om dat de corvette 50 jaar bestaat!
Ik weet dat het geen renault is, maar misschien toch leuk om te gaan kijken! Het is weer eens wat anders dan een tuning meeting! Ik ga zeker weten wie nog meer???
Riël schreef:Wilco of marco, heb je nog een aandrijfas passagierskant liggen? Is me gevraagd maar heb mijne min of meer aan rob verkocht, dus zoek er nog een. Btw rob dus donderdag ben ik er niet, bel effe spreken we wat anders af.
Oke dan, volgende week do dan maar weer? Moeten we wel allebei koemn
BBQ? waar? wanneer?
Noyd -> Blauwe Recaro's? Als je wat meer info hebt.... heb ik wel interesse
bbq is pas in julli noyd dus je moet nog effe wachten .en mj ik denk dat ik er wel ben. maar het is echt niet moeilijk .en het hele kleine stukje film is best lachen ( van eijsden) en lekker lang zo''n halve minuut.Ps steven had nog een kwartier gestaan dacht dat we nog kwamen en toen hij weg liep in de straat vlogen wij net langs
niemand interesse om naar vette amerikaanse bakken te gaan kijken????? vreemd!!! Ik ga in ieder geval wel. als we nou samen gaan hebben we misschien ook nog bekijks met onze Renaults????? Wilco heb jij ook een pmetje gehad van moontje?
Egid schreef:niemand interesse om naar vette amerikaanse bakken te gaan kijken????? vreemd!!! Ik ga in ieder geval wel. als we nou samen gaan hebben we misschien ook nog bekijks met onze Renaults?????
Is dat in het weekend? ga wel ff mee kijken denk ik.
Ik lees iets over barbequen, al iets over bekend?? Lijkt we wel wat
Mis alweer van alles lees ik...
wilco blue schreef:nee ik heb niks van moontje gekregen ze weet hoe ik er over denk en daarbij leggen we het neer.
Egid is de enige die een PM gekregen heeft van mij.....
Wilco, jou heb ik het 'proberen' uit te leggen donderdagavond.. Of ja, uitleggen, mijn mening en hoe ik het ervaar...
Egid schreef:niemand interesse om naar vette amerikaanse bakken te gaan kijken????? vreemd!!! Ik ga in ieder geval wel. als we nou samen gaan hebben we misschien ook nog bekijks met onze Renaults?????
Kga wel mee, maar is dat niet midden in de week? Moeten we 's avonds gaan...kom ik we met de TATA
Kheb een vraagje...kwas die schokbrekkers onder mijn auto aan het leggen en kwam het volgende probleem tegen. Als ik achter de schokbrekkers vervang door kortere, dan krijg ik toch meer stress op de torsievering? dus nu moet ik die vering verdraaien...weet iemand hoe dat in godsnaam moet? Kben bang dat ik wat sloop dus suggesties zijn welkom...
@Wilco kun je aub mijn klappertje effe terugbrengen? Kmoet wat nummers weten van onderdelen die te bestellen heb...je komt altijd onverwachte dingen tegen
MJ schreef:
Kheb een vraagje...kwas die schokbrekkers onder mijn auto aan het leggen en kwam het volgende probleem tegen. Als ik achter de schokbrekkers vervang door kortere, dan krijg ik toch meer stress op de torsievering? dus nu moet ik die vering verdraaien...weet iemand hoe dat in godsnaam moet? Kben bang dat ik wat sloop dus suggesties zijn welkom...
Sorry kmoet eens leren lezen zal de temp wel zijn schijnt dat het uitstekend is beschreven op het forum
nou succes MJ nu nog hopen dat het allemaal van een leien dakje loopt! Hey iedereen check the website!!!!! Wie nog wat foto's van zijn car wil opsturen, die zijn n.l. altijd welkom, kan dat gerust doen hoor!
hey egid ziet er leuk uit.. zal ik ook een foto van mijn bolide maken...(scooter :-* ) je moet vincent uns vragen die heeft allemaal foto's liggen te maken
MJ schreef:He mensen lekker weertje niet??? zweetzweet
Als je achter verlaagd, moet je ook de torsie verstellen, is al uitgebreid op het forum uitgelegd hoe ja dat het beste kunt doen, hier vind je ook iets, alleen geen pic`s meer http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... t=verlagen
Jeetje...sinds we nieuwe TNM-ers erbij hebben gaat dit topic als een gek. Als je een paar dagen niet kijkt, heb je weer pagina's gemist!
Nu donderdag hoop ik er toch echt bij te zijn....want....als alles volgens plan gaat, gaat deze jongen vanavond met Patrick zijn Clio-bolide afhalen en een stukje uitlaten
BBQ lijkt me trouwens wel een leuk plan om met lekker weer een keer te doen, gaat vet lachen worden! En wat lees ik hier over kuipstoeltjes?? Aaahhh...ik moet echt weer iedere week komen!
MJ schreef:He mensen lekker weertje niet??? zweetzweet
Als je achter verlaagd, moet je ook de torsie verstellen, is al uitgebreid op het forum uitgelegd hoe ja dat het beste kunt doen, hier vind je ook iets, alleen geen pic`s meer http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... t=verlagen
fietsen is nu leuk maar over een tijdje mag je het tegen 1.4 bar gaan opnemen heb het al besproken met mijn ouders en misschien willen ze een steentje bijdragen. .
wilco blue schreef:fietsen is nu leuk maar over een tijdje mag je het tegen 1.4 bar gaan opnemen heb het al besproken met mijn ouders en misschien willen ze een steentje bijdragen. .