Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Egid
Contacteer:

het boys vet he gisteren??? vooral onze rit naar voske!!!!!! 8) Die jongen met die vet uitgebouwde megane en super strakke chromen velgen vond het echt super dat er in maastricht zoveel gtt's bij elkaar komden komen.!! :p

Enne Nick thats sucks behoorlijk he, zonder turbo rijden!!! :evil: maar je hield ons toch wel behoorlijk bij hoor moet ik zeggen! Je moet maar zeggen hoeveel €'s je voor beide aandrijfassen wil cashen???
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Egid
Contacteer:

Hey boys, effe een vraagje??? op 12 en 13 juni is er in Valkenburg een grote Corvette meeting om dat de corvette 50 jaar bestaat!
Ik weet dat het geen renault is, maar misschien toch leuk om te gaan kijken! Het is weer eens wat anders dan een tuning meeting! Ik ga zeker weten wie nog meer???
Marcel J.

:( :( :( :( :( Het schijnt weer van korte duur te zijn...vanmorgen kwam de waterdamp onder de motorkap uit :( :( net toen ik een GSI wou gaan bezeiken :evil: :evil:

Slangetje rot...en dus gaatje erin :(
Shit happens :) :) Kom thuis effe kijken welke slang...zit nu dus een scheur in :evil: :evil:

He wilco ik ga morgen schokbrekkers onder auto plaatsen, ben jij thuis voor eventueele raad en daad :D :D
marco

ach mj wees blij dat het alleen een slangetje is , het had veel erger gekundt,veel fun morgen met het plaatsen van je schokbrekers :D

greetz marc
Noyd

MJ schreef:
Hé Noyd, je was bezig over die kuipstoeltjes. Graag info en eventuele pics :p volgens mij is er wel interesse :wink:

volgende week bbq-en?

De stoelen zijn van recaro en van jamex. de kleuren zijn: zwart,blauw.. en mischien rood.. foto`s hep ik niet...

Waar bbqen we dan volgende week?? bij marco?
Never drive faster than your guardian angel can fly...
marco

uhm ik weet van niks,welke bbq????????
info please :D

greetz marco
Rob

Riël schreef:Wilco of marco, heb je nog een aandrijfas passagierskant liggen? Is me gevraagd maar heb mijne min of meer aan rob verkocht, dus zoek er nog een. Btw rob dus donderdag ben ik er niet, bel effe spreken we wat anders af.
Oke dan, volgende week do dan maar weer? Moeten we wel allebei koemn :D

BBQ? waar? wanneer?

Noyd -> Blauwe Recaro's? :p Als je wat meer info hebt.... heb ik wel interesse ;)
Marcel J.

Noyd schreef:
MJ schreef:
Hé Noyd, je was bezig over die kuipstoeltjes. Graag info en eventuele pics :p volgens mij is er wel interesse :wink:

volgende week bbq-en?

De stoelen zijn van recaro en van jamex. de kleuren zijn: zwart,blauw.. en mischien rood.. foto`s hep ik niet...

Waar bbqen we dan volgende week?? bij marco?

Kun je geen stoel meenemen? effe voor de visualistatie :wink: kan toch in de koffer :lol:...Liefst rooie recaro's :D...Ik wil er inprinceble wel twee hebben 8)

Enneuh marco je zei toch dat het bij jou kon :wink:
marco

uhm volgens mij was ik dan op dat moment bezopen :D :D , ik weet wel dat wilco dit wil organiseren in julli,denk dat je dat bedoelt :wink:

greetz marco
Marcel J.

OOOOoohhwwwwww dacht al :D

we kunnen wel bbq op de parkeerplaats >-) Steken we een Honda ofzo in de fik >-) >-) zijn er toch (te) veel van...
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

bbq is pas in julli noyd dus je moet nog effe wachten .en mj ik denk dat ik er wel ben. maar het is echt niet moeilijk .en het hele kleine stukje film is best lachen ( van eijsden) en lekker lang zo''n halve minuut.Ps steven had nog een kwartier gestaan dacht dat we nog kwamen en toen hij weg liep in de straat vlogen wij net langs :D
Egid
Contacteer:

niemand interesse om naar vette amerikaanse bakken te gaan kijken????? vreemd!!! Ik ga in ieder geval wel. als we nou samen gaan hebben we misschien ook nog bekijks met onze Renaults????? Wilco heb jij ook een pmetje gehad van moontje?
Noyd

Ga ff kijken als ik er donderdag 1 mee kan nemen.... en de bbq... komt goed (hoop ik) 8)

@mj: wil jij niet eens in me kofferbak liggen????? :lol: :lol: :lol:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

wilco blue schreef:GO MOONTJE :-*
Egid schreef:go moontje

Zal ik zeker doen....................
Patrick L.

Egid schreef:niemand interesse om naar vette amerikaanse bakken te gaan kijken????? vreemd!!! Ik ga in ieder geval wel. als we nou samen gaan hebben we misschien ook nog bekijks met onze Renaults?????

Is dat in het weekend? ga wel ff mee kijken denk ik.
Ik lees iets over barbequen, al iets over bekend?? Lijkt we wel wat :p
Mis alweer van alles lees ik...
wilco blue

nee ik heb niks van moontje gekregen ze weet hoe ik er over denk en daarbij leggen we het neer.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

wilco blue schreef:nee ik heb niks van moontje gekregen ze weet hoe ik er over denk en daarbij leggen we het neer.

Egid is de enige die een PM gekregen heeft van mij.....
Wilco, jou heb ik het 'proberen' uit te leggen donderdagavond.. Of ja, uitleggen, mijn mening en hoe ik het ervaar...

Eventueel commentaar graag via e-mail...
m.e.cobben@hccnet.nl
Marcel J.

Egid schreef:niemand interesse om naar vette amerikaanse bakken te gaan kijken????? vreemd!!! Ik ga in ieder geval wel. als we nou samen gaan hebben we misschien ook nog bekijks met onze Renaults?????
Kga wel mee, maar is dat niet midden in de week? Moeten we 's avonds gaan...kom ik we met de TATA :D
Egid
Contacteer:

Sorry boys maar ik heb een typfout gemaakt het is niet in juni, maar juli en dat valt wel in een weekend.
Marcel J.

He mensen lekker weertje niet??? zweetzweet

Kheb een vraagje...kwas die schokbrekkers onder mijn auto aan het leggen en kwam het volgende probleem tegen. Als ik achter de schokbrekkers vervang door kortere, dan krijg ik toch meer stress op de torsievering? dus nu moet ik die vering verdraaien...weet iemand hoe dat in godsnaam moet? Kben bang dat ik wat sloop :D dus suggesties zijn welkom... :wink:

@Wilco kun je aub mijn klappertje effe terugbrengen? Kmoet wat nummers weten van onderdelen die te bestellen heb...je komt altijd onverwachte dingen tegen :(
Marcel J.

MJ schreef: Kheb een vraagje...kwas die schokbrekkers onder mijn auto aan het leggen en kwam het volgende probleem tegen. Als ik achter de schokbrekkers vervang door kortere, dan krijg ik toch meer stress op de torsievering? dus nu moet ik die vering verdraaien...weet iemand hoe dat in godsnaam moet? Kben bang dat ik wat sloop :D dus suggesties zijn welkom... :wink:
Sorry kmoet eens leren lezen :D :D zal de temp wel zijn :wink: schijnt dat het uitstekend is beschreven op het forum :D :D

we gaan weer verder...
Egid
Contacteer:

nou succes MJ nu nog hopen dat het allemaal van een leien dakje loopt! :) Hey iedereen check the website!!!!! Wie nog wat foto's van zijn car wil opsturen, die zijn n.l. altijd welkom, kan dat gerust doen hoor!

tot donderdag!
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

[edit]
Laatst gewijzigd door Moontje Mégane Coupé op ma 2 jun 2003 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
voske

hey egid ziet er leuk uit.. zal ik ook een foto van mijn bolide maken...(scooter :lol: :-* ) je moet vincent uns vragen die heeft allemaal foto's liggen te maken
Riël
Über-Spammer

Nais egid.. 't is alleen Thursday :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

MJ schreef:He mensen lekker weertje niet??? zweetzweet

Kheb een vraagje...kwas die schokbrekkers onder mijn auto aan het leggen en kwam het volgende probleem tegen. Als ik achter de schokbrekkers vervang door kortere, dan krijg ik toch meer stress op de torsievering? dus nu moet ik die vering verdraaien...weet iemand hoe dat in godsnaam moet? Kben bang dat ik wat sloop :D dus suggesties zijn welkom... :wink:
Als je achter verlaagd, moet je ook de torsie verstellen, is al uitgebreid op het forum uitgelegd hoe ja dat het beste kunt doen, hier vind je ook iets, alleen geen pic`s meer http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... t=verlagen

succes
Ollie

Jeetje...sinds we nieuwe TNM-ers erbij hebben gaat dit topic als een gek. Als je een paar dagen niet kijkt, heb je weer pagina's gemist! :p
Nu donderdag hoop ik er toch echt bij te zijn....want....als alles volgens plan gaat, gaat deze jongen vanavond met Patrick zijn Clio-bolide afhalen en een stukje uitlaten :D :D :D
BBQ lijkt me trouwens wel een leuk plan om met lekker weer een keer te doen, gaat vet lachen worden! En wat lees ik hier over kuipstoeltjes?? Aaahhh...ik moet echt weer iedere week komen!
Marcel J.

En wilco hoe was het fietsen? :wink:

@Patrick: ik weet, heb het vijf min later gevonden :D
Egid
Contacteer:

tja riel, een typfoutje maken ken gebeuren, ik ga het wel even veranderen. Enne waar blijven foto's??? :lol:

Zeg vinnie waar blijven die foto's die je hebt gemaakt??? Mail zeg even naar eggygtturbo@hotmail.com !!!
Riël
Über-Spammer

Patrick L. schreef:
MJ schreef:He mensen lekker weertje niet??? zweetzweet

Als je achter verlaagd, moet je ook de torsie verstellen, is al uitgebreid op het forum uitgelegd hoe ja dat het beste kunt doen, hier vind je ook iets, alleen geen pic`s meer http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... t=verlagen

succes

Heej, check dit topic, mét plaatjes :):)

http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=10533
wilco blue

fietsen is nu leuk maar over een tijdje mag je het tegen 1.4 bar gaan opnemen heb het al besproken met mijn ouders en misschien willen ze een steentje bijdragen. :D .
Riël
Über-Spammer

Mmmzzz moet ik es gaan opschieten met die extra carb. Eerst eens een turbo, die van Rob heeft nu eindelijk ook het loodje gelegd.
Marcel J.

wilco blue schreef:fietsen is nu leuk maar over een tijdje mag je het tegen 1.4 bar gaan opnemen heb het al besproken met mijn ouders en misschien willen ze een steentje bijdragen. :D .
Tssss wacht, maar mijn group A komt er ook aan 8)

Nadat we de rest weer hebben gemaakt :wink:
Noyd

Rob (R5B) schreef:Dus de meetings :

naar: Speedtropolis (?)
waar: Mechelen (b)
Wanneer: 15 juni

Mee gaan:
- MJ
- Wilco met aanhang
- Rob
- Ollie
- Egid (zeker) :p
- Marco
- Noud

Als ik iemand vergeten ben ofzo, jullie weten waar de quote knop zit he
Marcel J.

Noyd schreef:
Rob (R5B) schreef:Dus de meetings :

naar: Speedtropolis (?)
waar: Mechelen (b)
Wanneer: 15 juni

Mee gaan:
- MJ
- Wilco met aanhang
- Rob
- Ollie
- Egid (zeker) :p