[img]http://img329.imageshack.us/img329/27/f ... sieqy2.jpg[/img]
Niet verkeerd als bedrijfswagen

paz-maniac schreef:Was is dat, een ST 220???
goh...raar hepaz-maniac schreef:.... ging ie helemaal over de zeik![]()
Even een correctie het is een Focus RS. In Nieuwegein hebben ze er 2. Een opvallende en een zwarte onopvallende dus weer gewaarschuwdGijsClioRS schreef:paz-maniac schreef:Was is dat, een ST 220???
4 banden, L + R stuurkogels en fusseekogels, remklauw r.a. vast (80ste keer) handrem kabels, r.a. dorpel doorgeroest. Moet ik nog door gaan?Ivo8hoven schreef:Die 19 is gewoon op denk ik zo...., heeft 2 nwe achterschermen nodig denk ik zo....
Ah... Heb je een nieuwe hobby?paz-maniac schreef:Ik had vanmorgen nog ruzie met zo een hond in blauw
Tis toch echt een ST (maar dan zonder 220)Lex schreef:Even een correctie het is een Focus RS. In Nieuwegein hebben ze er 2. Een opvallende en een zwarte onopvallende dus weer gewaarschuwdGijsClioRS schreef:paz-maniac schreef:Was is dat, een ST 220???
Ja, en ik doe alleen nog maar JapansLex schreef:Oja, maar ja ik doe tegenwoordig alleen in Renault
abs!Robke schreef:Whehehe, de sukkel.![]()
Hij moest eens weten.....
nope, helemaal nietsRonnie schreef:![]()
Geen bekeuring gekregen?
ach, ondanks alles nog steeds lol genoeg met dat dingLuco/Alpine-racer schreef:hij had medelijden met haas en dacht:
das zielig die moet in een charade rijden
hahaha kan het nooit laten om er altijd lekker tegen in te gaanJacco Osté schreef:Ah... Heb je een nieuwe hobby?paz-maniac schreef:Ik had vanmorgen nog ruzie met zo een hond in blauw
Ik heb van de week al 3 keer ruzie gehad met die Kol(*&relijers
eh.... je kunt ook van de 1 direct naar de 3, en dan naar de 4Robert-Jan schreef:Gt ook dusSteven schreef:Jah met een 16v ja...vrachtwagen hoeft maar 2 keer te schakelen auto minstens 5 keer
heb je soms RoadHog banden onder die CharadeHaas schreef:dwijl ik me daar een partij spinnend en glibberend die rotonde over...
Hahaha ja die grap gebruiken wij ook regelmatig...paz-maniac schreef:Wat dan weer wel lache is om achteruit te rijden ( als je zeker weet dat er niemand achter je staat). Deed ik ook laatst, stond aan de verkeers lichten naast 325 coupe abdoul klapstoel achter het stuur wilde wel effe sprinten. licht op groen hij vol weg, ik achter uit weg. bmw gelijk van het gas af omdat ie niet snapte wat er gebeurde, ik vol weg vooruit![]()
![]()
![]()
325
ik zei er toch bij dat het niet handig wasSteven schreef:Ah the world according to Edward....
Welke knurft slaat nu een versnelling over in de sprint? Kep wel es gehoord van mensen die in 2 wegrijden, maja das ooknie handig.
das wel stoer ding
Steven schreef:Hahaha ja die grap gebruiken wij ook regelmatig...paz-maniac schreef:Wat dan weer wel lache is om achteruit te rijden ( als je zeker weet dat er niemand achter je staat). Deed ik ook laatst, stond aan de verkeers lichten naast 325 coupe abdoul klapstoel achter het stuur wilde wel effe sprinten. licht op groen hij vol weg, ik achter uit weg. bmw gelijk van het gas af omdat ie niet snapte wat er gebeurde, ik vol weg vooruit![]()
![]()
![]()
325
Ook leuk, bij een druk stoplicht tegen elkaar oprijden (met je ouwe hok natuurlijk), uitstappen en ruziemaken