Dennis 16V schreef:Na een tijdje weinig actief te zijn op het forum heb ik besloten om maar weer eens wat van me te laten horen. Het rijbewijs begint namelijk aardig in zicht te komen. Ben vandaag voor mijn theorie-examen bij het CBR in Eindhoven geweest en heb daar mijn theorie gehaald, meteen de eerste keer . Eindelijk begin ik in de buurt te komen van het roze papiertje, en dat was erg moeilijk omdat me Clio hier nu al een jaar (op mijn 17e gekocht) in de tuin staat. Nu een datum plannen voor de praktijk en dan zien jullie me vanzelf op de meetings .
Even mezelf gequote
wat herken ik me zelf in jou verhaal had m'n clio ook al bijna een jaar voor dak m'n rijbewijs had. en dan niet te spreken hoe lui ik was om ff die theorie te halen.
Dat moet dan toch juist motiveren om zo snel mogelijk je theorie en rijbewijs te halen
je hebt wel volgens mij andere soort lampen die meer licht opbrengst hebben .de naam ben ik effe vergeten.
Ik zelf heb super ver zicht met die gele lampen
Bram (vospower) schreef:Is er een manier om je lichtopbrengst van je koplampen te vergroten? Bestaan er lampjes met een hoger wattage die ik erin zou kunne zetten?
Bram (vospower) schreef:Is er een manier om je lichtopbrengst van je koplampen te vergroten? Bestaan er lampjes met een hoger wattage die ik erin zou kunne zetten?
Xenon is me wat te duur....
??
Je hebt 100 watt lampjes, maar dat is ook geen oplossing (warme kabels, brand, zekeringen). Ralf had die in de corrado maar dat wordt te heet.
Nieuwe Philips lampen scheelt al heel wat! Kost wat, maar je hebt wat.
die blauwe lampjes (je hebt ook gelen, die ook meer lichtopbrengst hebben, maar de blauwen zijn nog beter). moet er zelf ook weer es wat kopen, van die gele heb ik er nog wel wat maar laatst ging een blauwe kapot en nu rijd ik rond met een blauw lampje links en een geel lampje rechts
niet dat je daar onderweg iets van merkt ofzo, hooguit de tegenligger
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
oke thanx Riel en foreveryoung, ik zal eens bij de automaterialenzaak langsgaan, en zoveel kan het toch niet kosten, heb er hooguit 2 of 3 nodig ik rij iig liever niet nog een zwijn aan...
welken hollander durft mee te zingen??
ps: is mijn dialect (carnaval aalst )
mooi mooi , is goed te verstaan wor, geen probleem meer, denk trouwens dat de meeste hier zelfs het origeneel niet eens kennen. jah nog effe en dan begint het karnaval gebeuren weer. wagen bouwen en
Dennis 16V schreef:Na een tijdje weinig actief te zijn op het forum heb ik besloten om maar weer eens wat van me te laten horen. Het rijbewijs begint namelijk aardig in zicht te komen. Ben vandaag voor mijn theorie-examen bij het CBR in Eindhoven geweest en heb daar mijn theorie gehaald, meteen de eerste keer . Eindelijk begin ik in de buurt te komen van het roze papiertje, en dat was erg moeilijk omdat me Clio hier nu al een jaar (op mijn 17e gekocht) in de tuin staat. Nu een datum plannen voor de praktijk en dan zien jullie me vanzelf op de meetings .
Even mezelf gequote
wat herken ik me zelf in jou verhaal had m'n clio ook al bijna een jaar voor dak m'n rijbewijs had. en dan niet te spreken hoe lui ik was om ff die theorie te halen.
boetes dus begint lekker
Dat moet dan toch juist motiveren om zo snel mogelijk je theorie en rijbewijs te halen
jah idd heb m'n rijbewijs al weer een half jaar. en al 600 aan boetes dus begint lekker