Het was echt super. Helaas zat het weer niet helemaal mee maar daardoor ben ik in ieder geval niet verbrandHessel schreef:hoe was t skieeen en apres skieeen
GJ schreef:Als ik hem niet daarmee mag vergelijken misschien Aston Martin van Ford
Het was echt super. Helaas zat het weer niet helemaal mee maar daardoor ben ik in ieder geval niet verbrandHessel schreef:hoe was t skieeen en apres skieeen
GJ schreef:Als ik hem niet daarmee mag vergelijken misschien Aston Martin van Ford
dat kan UITGJ schreef:Toen we aankwamen was het dal groen en alleen wat strips (pistes) wit.
Maar er viel de hele week sneeuw bij dus er lag meer dan genoeg
Misschien zelfs iets teveel aangezien ik een paar keer off-piste ben beland terwijl dat niet de bedoeling was
Die Madel waren auch super und g**ljammer alleen dat ze meestal zoveel aanhebben
Als het schade bedrag te groot is om zelf zo op te kunnen hoesten bijv.Ronnie schreef:waarom zou je daarvoor kiezen?
wat moest er aan die bumper gebeuren dan ?Mike (spitsoor) schreef:ook als je full time werkt is een bedrag van 1500 euro niet leuk meer. De schade die ik toen had aan men bumpert was ongeveer vergelijkbaar alleen was die bumper zelf nog stuk bij mij. De reperatie heeft net geen 1500 euri gekost
maar dit kost geen 1500 euroMike (spitsoor) schreef:ook als je full time werkt is een bedrag van 1500 euro niet leuk meer. De schade die ik toen had aan men bumpert was ongeveer vergelijkbaar alleen was die bumper zelf nog stuk bij mij. De reperatie heeft net geen 1500 euri gekost
gelast ?Mike (spitsoor) schreef:Zat een gat in toen dat hebben ze op een of andere manier gelast ofzo. Koste iig genoeg toen ik de specifieke rekening kreeg van mne verzerkeraar goeie dag. Nu betaal ik iets meer premie weer maar das ook maar weer voor ff. Koste me gelukig maar 1 trede