ACT: Algemeen Chat Topic. I
heb je daarna wel nodigHesselgouda schreef:Koekje erbijXabre schreef:sinaasappel smaakje

WegChris@R5 schreef:Hey waar is die post nou ineens

Als jij het zo wilt noemen... maar okChris@R5 schreef:Een moment van bezinning misschien

Dan heb jij die post niet goed gelezenXabre schreef:steven had zichzelf zeker per ongeluk klem geluld

Gelukkig snappen jullie er geen zak van

-
- Über-Spammer
euh ja hoor, zulke werkwoorden leerden wij nooit 

-
- Moderator
- Car: MB
Chris@R5 schreef:Hij lult klemXabre schreef:klem en geluld moest wel aan elkaar geloof ik, als in klemlullen, ik klemlul, hij klemlult
ik klemlul
hij lult klem
wij hebben een klem om onze lul
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
ja joh
pijnlijk zeker

het gaat eigenlijk nergens over. omdat een gozer iets zegt over mijn naam en ik zeg waar bemoei je je mee . gaat op eens iedereen zich er mee bemoeien. terwijl hij nu al slaapt en wij een beetje lopen bekvechten.Steven schreef:Ik begrijp heus wel dat je die naam wilt houden/niet veranderen, maar de manier waarop jij reageert is niet bepaald normaal, of vind jij van wel?
Zeg dan gewoon: 'Nee, bemoei je er niet mee'
Ja jij jaTom schreef:Chris@R5 schreef:Hij lult klemXabre schreef:klem en geluld moest wel aan elkaar geloof ik, als in klemlullen, ik klemlul, hij klemlult
ik klemlul
hij lult klem
wij hebben een klem om onze lul

Het is ook 'ik lul klem' denk ik.
Definitie:
Quote dikkie vanDale: "Klem lullen; ook wel het vastlopen van een gesprek in schuine taal, ook wel schuttingtaal. Het klem lullen treedt op wanneer in een gesprek tussen twee partijen een partij geen respons meer heeft op datgene dat gezegd word door de andere partij."
Laatst gewijzigd door Chris@R5 op wo 2 nov 2005 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
bekvechten met een gelulde klem..ofzojiggy schreef:het gaat eigenlijk nergens over. omdat een gozer iets zegt over mijn naam en ik zeg waar bemoei je je mee . gaat op eens iedereen zich er mee bemoeien. terwijl hij nu al slaapt en wij een beetje lopen bekvechten.Steven schreef:Ik begrijp heus wel dat je die naam wilt houden/niet veranderen, maar de manier waarop jij reageert is niet bepaald normaal, of vind jij van wel?
Zeg dan gewoon: 'Nee, bemoei je er niet mee'

Greeetttttzzzzzzz H....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
we gaan niet een moordkuil van het ACT maken,
ik zet m even op slot, zodat iedereen weer wat kan afkoelen
ik zet m even op slot, zodat iedereen weer wat kan afkoelen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
heb nu geen zin meer whaahaTom schreef:nog maar een poging................
whahah iddTom schreef:dan heeft het nut gehad
Gettin' Jiggy with it
nanananna nanana

nanananna nanana

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Shit duidelijk te vroeg naar mn nest gegaan!

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Tsja dan komt om de hoek kijken waar je voorkeur ligt.. een radio met een mooi design, of heb je schijt aan design omdat je alleen maar een suprieure geluidskwaliteit wil..Chris@R5 schreef:Zal best een goed merk zijn idd. Maar wat eenPaul1916v schreef:Duidelijk zonder..
ga maar es rustig rondzoeken op internet over dat merk...-design...
Geef je 900 euro uit voor een superradio en dan ziet ie er uit als een 3de klas Sony...
Dat noemen ze zeker ingetogen... Denk niet dat dit design strookt met de die van het interieur van de doelgroep...
Das een kwestie van smaak (en budget natuurlijk

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
RTC leden die media aandacht willen:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 23#1654023
(members only)
SVP Snel replyen!!!!!!!!!!!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 23#1654023
(members only)
SVP Snel replyen!!!!!!!!!!!
En ik heb mijn bestelde onderdelen nog steeds niet binnenFrank M schreef:ehm weet iemand of http://www.auto-onderdelen.com nog bestaat? ze zijn al vanaf juli op vakantie

-
Had je veel besteld? Al betaald?
Alsof er geen mooie design radio's zijn met een super geluid. Ik ga bv zelf de DEH-P8600MP van Pioneer halen. Ik vind hem er persoonlijk super uitzien en hij klinkt ook lekker icm de speakers die erbij zullen komen. Maar natuurlijk blijft het een kwestie van smaakPaul1916v schreef:Tsja dan komt om de hoek kijken waar je voorkeur ligt.. een radio met een mooi design, of heb je schijt aan design omdat je alleen maar een suprieure geluidskwaliteit wil..Chris@R5 schreef:Zal best een goed merk zijn idd. Maar wat eenPaul1916v schreef:Duidelijk zonder..
ga maar es rustig rondzoeken op internet over dat merk...-design...
Geef je 900 euro uit voor een superradio en dan ziet ie er uit als een 3de klas Sony...
Dat noemen ze zeker ingetogen... Denk niet dat dit design strookt met de die van het interieur van de doelgroep...
Das een kwestie van smaak (en budget natuurlijk)
Wel van alles besteld, maar op de beloofde leverdag niks, twee weken later nog niks, maandje later waren ze op vakantieFrank M schreef:Had je veel besteld? Al betaald?

Maar ik heb niet betaald nee. Gewoon onder rembours.
De kenner schijnt de Nakamichi er wel uit te pikken op geluidskwaliteit. Ik heb er nog nooit 1 gezien of gehoord, dus kan er weinig van zeggen. Maar het schijnt echt de koning onder de autoradio's te zijn. En dat mag in de ogen van muziekliefhebbers wat kosten.
Iemand enig idee waar het 'm in zit, die prijs? De onderdelen die ze gebruiken zullen duur zijn, maar wat is dan precies het verschil. Ben wel benieuwd!
Iemand enig idee waar het 'm in zit, die prijs? De onderdelen die ze gebruiken zullen duur zijn, maar wat is dan precies het verschil. Ben wel benieuwd!