die gast van frisia woont vlak bij je gaabri in damwoude heeft een kogelvrij huis en auto en heeft achter zijn huis een huis voor de beveiliging. te ziekGabri schreef:leen van frisiaChris@R5 schreef:Xabre schreef:kun je 'm niet in 1x kopen? 37 euro per maand op afbetaling natuurlijk
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
het is driesum
waar die dude gaat wonen, huisje is voor een 'klein' bedragje verbouwd

-
- Über-Spammer
ja nog wel, geen enkele kogel in huis, jij hebt toch ook kogelvrij glas in je 19 

ojah driesum ben er geweest met betonboren moest een week van te voren mij id opsturen en gingen ze kijken of ik geen strafblad had. hijs ook nog de baas van az.Gabri schreef:het is driesumwaar die dude gaat wonen, huisje is voor een 'klein' bedragje verbouwd
jah serieus die gast heeft zo veel goede vriendenXabre schreef:kogelvrij huis?

-
- Über-Spammer
idd, en 24h per dag cameratoezicht zodat hij in Alkmaar kan zien of ze in Driesum wel wat uitspoken 

en dan ziet hij zo'n gestoorde betonboorder rond huppelenGabri schreef:idd, en 24h per dag cameratoezicht zodat hij in Alkmaar kan zien of ze in Driesum wel wat uitspoken

Zal best een goed merk zijn idd. Maar wat eenPaul1916v schreef:Duidelijk zonder..
ga maar es rustig rondzoeken op internet over dat merk...

Geef je 900 euro uit voor een superradio en dan ziet ie er uit als een 3de klas Sony...

Dat noemen ze zeker ingetogen... Denk niet dat dit design strookt met de die van het interieur van de doelgroep...
nou jah als ik ooit nog een trabantje op steenkool koop.Chris@R5 schreef:Zal best een goed merk zijn idd. Maar wat eenPaul1916v schreef:Duidelijk zonder..
ga maar es rustig rondzoeken op internet over dat merk...-design...
Geef je 900 euro uit voor een superradio en dan ziet ie er uit als een 3de klas Sony...
Dat noemen ze zeker ingetogen... Denk niet dat dit design strookt met de die van het interieur van de doelgroep...
ten eerst waar bemoei jij je nou mee dan?? ging het over jou NEE nou dan. en snap je mijn mening nog steeds nie. beetje jammer GASTSteven schreef:Wat zit je nou te mieren vent, ging je niet weg trouwens?jiggy schreef:zie precies wat ik bedoel waar bemoeien mensen zich mee. get it
jonge jij bemoeit je met iets waar je niets mee te maken hebt . dus hou je er ook gewoon buiten. en hoor ik nou jalousie zie dat jij de los geslagen debiel van beverwijk bent oke, maar ga lekker in roest bak ligge wanke. laterzz kleine kerelSteven schreef:Ik zeg iets heel normaals en jij reageert weer als een of andere losgeslagen debiel.
Ga lekker 240 rijden joh
luister pikkie wat moet je nou????Steven schreef:Jawel, want hij is getjoend en hij heeft vast stiekum een electrisch ventilatortje gemonteerd
ik vindt het best maar die kerel moet gewoon zijn giegeltje houden en zich met zijn eigen dingen bemoeien voor de rest heb ik geen problemen. hou nie zo van zulke mannetjesTom schreef:Laten we het gezellig houden!
-
- Moderator
- Car: MB
Reageer dan op een normale manier zoals de meeste hier doen en ga het nier erger maken dan het is. Dit deel van het forum kun je een hoop zeggen maar het moet wel leuk blijven. Voor jou, voor Steven maar ook voor de REST van de clubjiggy schreef:ik vindt het best maar die kerel moet gewoon zijn giegeltje houden en zich met zijn eigen dingen bemoeien voor de rest heb ik geen problemen. hou nie zo van zulke mannetjesTom schreef:Laten we het gezellig houden!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
heb je ook niet ff van mij ,maar jah jij bent ook niet de slimste ik kap nu welSteven schreef:Waar bemoei jij je mee trouwens?
tom ik snap je helemaal ,maar laat steven zich dan met zijn eigen dingen bemoeien snap jeTom schreef:Reageer dan op een normale manier zoals de meeste hier doen en ga het nier erger maken dan het is. Dit deel van het forum kun je een hoop zeggen maar het moet wel leuk blijven. Voor jou, voor Steven maar ook voor de REST van de clubjiggy schreef:ik vindt het best maar die kerel moet gewoon zijn giegeltje houden en zich met zijn eigen dingen bemoeien voor de rest heb ik geen problemen. hou nie zo van zulke mannetjesTom schreef:Laten we het gezellig houden!
wie moest hier nou leren typenSteven schreef:Kep hier echt geen woorden voor...

maar ff serieus steven ik kap nu wel, maar wil wel dat je me snapt.