Die heb ik een aantal jaar geleden tijdens een Ardennen-weekend geplaktJDclio schreef:Betaald
Volgensmij heb ik trouwens ook al een sticker gespot!
Op de doorgang in het hek bij Spa-Francorchamps?

Die heb ik een aantal jaar geleden tijdens een Ardennen-weekend geplaktJDclio schreef:Betaald
Op de doorgang in het hek bij Spa-Francorchamps?
ik heb vrijdag avond nog betaalt dus ... morgen ? zal't overgemaakt zijn normaal :)tutuur schreef:Op de valreep ook nog ff betaald!
GJ schreef:Die heb ik een aantal jaar geleden tijdens een Ardennen-weekend geplaktJDclio schreef:Betaald
Op de doorgang in het hek bij Spa-Francorchamps?Op de bovenbalk in het midden?
30% kans op 0mm neerslag..
Heb je het gemist, verzamelen is tussen 10 en half 11 bij de BurgerKing bij het Roda Stadion (half uurtje eerder dan gepland LuukAan de hand hiervan moet je kunnen uitrekenen wat je pp kwijt bent, graag de betaling overmaken aan: 48.73.92.884 t.n.v. Renault Tuning Club
Prijzen zijn iets wat hoger dan vorig jaar maar volledig op indicatie van de campinghouder. Eten e.d. vindt namelijk plaats op basis van na-calculatie (is altijd al zo gegaan overigens)
Voor de mensen die vanuit het buitenland overmaken:
IBAN NL37ABNA0487392884
BIC ABNANL2A
Graag betalen vóór de 15de.
Dat lijkt me sowieso een goed idee. Hoeven we een keer niet zo vroeg naar bedWouter schreef:Moet ik dan vragen bij de camping om een extra koelkast met bier Jo???
Steven schreef:Sleutel 22 is weer paraat!
Daan2D schreef:Zo het is dan bijna zover!
Hier volgt even een korte info over de invulling van het Ardenneweekend:
De start vind plaats bij de burgerking:
Roda JC-Ring 2A
6466 NH Kerkrade
We verwachten jullie tussen 10u en half 11. Er kan bij de BK ontbeten worden![]()
Aansluitend worden de Routeboeken uitgedeeld en kan er met en met gestart worden.
De route na La Roche is 215km lang en de verwachting is dat er tussen de 4 a 5u over gedaan zal worden.
Aangekomen op de camping kan iedereen zijn spullen dumpen en de tenten opzetten.
Traditie getrouwd word er gebbq met een pilsje of fris on the sideee![]()
Als de avond valt zal er wel een kampvuurtje ontstaan. Om dure parkeerboetes te voorkomen omdat er brandhout gehaald moet worden in la roche
willen we jullie vragen allemaal wat brandhout mee te nemen richting de ardenne![]()
Dag 2 begint op de camping met een ontbijtje waar jullie het routeboek zullen krijgen.
De zondagroute is er een snelle makkelijk opgezette route richting de grune hölle, de route loopt door Luxemburg zodat er goedkoop getankt kan worden![]()
Bij de nordschleife aangekomen zal iedereen een beetje zijn eigen weg gaan, maar ongetwijfeld dat je elkaar nog tegen gaat komen.
Vragen of suggesties kunnen gewoon in de Chat gesteld worden.