Ik heb trouwens gewoon een nieuwe middendemper besteld, ik ben echt anti herrie. Gewoon ff een schuin plaatje op de middendemper naar de pijp lassen, zo 'wipt' ie altijd over obstakels heen, werkt prima

Ik heb het ook niet meer zo met veel lawaai aan de kop.. maar ook een schuin plaatje was tegen mijn principes..Steven schreef:Vette shit Timmie
Ik heb trouwens gewoon een nieuwe middendemper besteld, ik ben echt anti herrie. Gewoon ff een schuin plaatje op de middendemper naar de pijp lassen, zo 'wipt' ie altijd over obstakels heen, werkt prima
briljante uitspraak, die gaat ik onthoudenSteven schreef:Te laag is voor poetsers en herrie is voor kneuzen.![]()
dat eindstuk van je ouwe piep was idd goed bijgeschaafd van onderRobke schreef:Ik raakte met m'n Clio ook nooit de uitlaat, alleen het eindstuk natuurlijk. Uitlaat schrapen is voor nichten, ik schraapte gewoon altijd lekker met de bodemplaat over drempels heen zonder de uitlaat te raken.
het voorraam zekerTim schreef:@ Steven
Je bent zelf een poetsermet mijn t-shirt
cancel jij die kooi ff voor me dan? koop m zelf maarSteven schreef:Staat nog wel een wiechers op mp Tim
Maar ideaal voor onder een bloes-Ray- schreef:een t-shirt van 3,95 is per definitie al een poetslap