throttle bodies 16V
klopt die plakken ze af en maken een gat voorin de box en stoppen daar een filterje in. zal wel teveel werk zijn om met elke service het filter eerst te verwijderen voordat je ergens bij kan.
maxi is toch f2?
kent iemand deze al?
http://www.active-technologies.co.uk/power.htm
[img]http://i215.photobucket.com/albums/cc16 ... aples2.jpg[/img]
http://www.active-technologies.co.uk/power.htm
[img]http://i215.photobucket.com/albums/cc16 ... aples2.jpg[/img]
ja ik heb met hun contact gehad voor een set voor een f7r een tijd terug. paar pagina's terug staat nog een tekening die ze me stuurden en dat ze er mee bezig waren een set te maken. ik heb ze nog weleens gemaild maar niks meer gehoord 

daar staat de radiator gewoon los lijkt het wel.
en het is ook een kleine misschien van een 5 gt of zo?
bovenste balk is ook verdwenen.
en het is ook een kleine misschien van een 5 gt of zo?
bovenste balk is ook verdwenen.
Heren, een ideetje. Is het mogelijk om bij de inlaat van de TBS in plaats van de kelken een klein bochtje te monteren. Hoeft geen 90 graden te zijn maar kan ook een flauw bochtje van bv. 15 graden zijn. Ik weet dat dit stromingstechnisch niet de allerbeste oplossing is. Maar boven de TBS zit nog een zee van ruimte tgv de bult in de motorkap. Ook kun je dan zelf wel een leuke airbox fabriceren. Indien nodig kan ik nog wel iets op tekening zetten, ter verduidelijking.
was mijn idee ook al
ik kan alleen pas gaan meten als mijn blok er in hangt.
en dat gaat nog lang duren.
ik kan alleen pas gaan meten als mijn blok er in hangt.
en dat gaat nog lang duren.
kop gescheurd bovenin oliekanaal aan de vliegwielzijde
en moet volgend weekeinde al weer op de bank in goes.
heb net eentje gehaald bij Abel en die laat ik morgen nazien bij het revisie bedrijf.
met een beetje geluk kan ik het dit weekeinde allemaal weer slopen en monteren.

heb net eentje gehaald bij Abel en die laat ik morgen nazien bij het revisie bedrijf.
met een beetje geluk kan ik het dit weekeinde allemaal weer slopen en monteren.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Zal zondag eens kijken of ik er fatsoenlijke foto's van kan maken hoe die de rad heeft laten zakken.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ik heb als het goed is een subframe op de kop getikt die al verlaagd isLuco/Alpine-racer schreef:Zal zondag eens kijken of ik er fatsoenlijke foto's van kan maken hoe die de rad heeft laten zakken.




komen geen tb`s op
old style

old style

setje injectoren erin en niet aansluiten. anders aluminium plugjes laten draaien.
ik laat alu pluggen draaien die je er dan vervolgens met loctite inzet.
kan evt ook wel een setje voor je laten maken hoor.
mits je tijd hebt want mijn draaier moet het ook in zijn vrije tijd doen.
kan evt ook wel een setje voor je laten maken hoor.
mits je tijd hebt want mijn draaier moet het ook in zijn vrije tijd doen.
yep zeker weten.
ik zal hem volgende week even vragen hoe lang het nog duurt voor hij die plugjes klaar heeft.
ik zal hem volgende week even vragen hoe lang het nog duurt voor hij die plugjes klaar heeft.
Dat kan, maar dan moet je wel een adapter knutselen waarmee je dat ding monteert, en exact onder de juiste hoek verdraaid. Gezien de constructie van die sensor is dat best lastig te maken, maar niets is onmogelijk natuurlijk.
Dat mechanisch passen is het probleem niet, ze leveren er mooie custom beugeltjes bij zodat het plug'n'play is... maar jij kan dat dus remappen begrijp ik zodat het eigenlijk niks uitmaakt welke je neemt?
Trust me. I know what I'm doing.
Hello there,leeroy schreef:ja ik heb met hun contact gehad voor een set voor een f7r een tijd terug. paar pagina's terug staat nog een tekening die ze me stuurden en dat ze er mee bezig waren een set te maken. ik heb ze nog weleens gemaild maar niks meer gehoord
My name is John and I work for Active Technologies (AT Power). I see that you guys have been looking at our throttle bodies for F4R and F7 engines.
I must apologise to Leeroy about not getting a reply back. We will always try to reply to emails as soon as we can, but we are very busy and sometimes we forget.
The photograph posted just above
[img]http://i215.photobucket.com/albums/cc16 ... aples2.jpg[/img]
Is a photo of our Clio F7R / F7P throttle bodie system on a modified F7R engine with carbon fibre airbox. The engine in that car makes over 230bhp. It is a different design to the one posted on page 1. Much better with 45mm shaftless throttle on aluminium CNC manifold.
[img]http://atpowershop.co.uk/catalog/images ... 0-%201.jpg[/img]
I was in Holland two weeks ago visiting a few of our customers who are engine builders. Hurricane Engines, Zomer Motorentechniek to name two. If you need more information you can get in touch with me directly, or you can speak to those guys who can explain things in Dutch about our system. I am learning Dutch, but don't know it well enough to write technical information (but I can follow OK). My mum is from Den Haag, so I am half Dutch and I feel it is my duty to learn it properly!
Thank you for reading!
http://www.atpower.co.uk
http://www.atpowershop.co.uk
http://www.youtube.com/atpowerthrottles
John Goddard
j.goddard[AT]active-technologies.co.uk
+44 (0)1952 859 133