Jep , ik ben als de dood voor roest e.d. maar bleek achteraf dat ik iets te hysterisch begon te schreeuwen dat ik een nieuwe carosserie wilde. Alles is op en top nu.Chris schreef:Netjes! Maar je was toch op zoek naar een andere koets?
grtz Jiggy
Jep , ik ben als de dood voor roest e.d. maar bleek achteraf dat ik iets te hysterisch begon te schreeuwen dat ik een nieuwe carosserie wilde. Alles is op en top nu.Chris schreef:Netjes! Maar je was toch op zoek naar een andere koets?
Ik weet er wel wat van...Ben namelijk de Bouwer..JiggyMF schreef:Kent iemand deze zwart/gele GTT?
[img]http://62.204.64.220/arno/gtturbo3.jpg[/img]
Ik ga deze week een GTT halen, er zijn 2 gegadigden waarvan deze toch een erg goede kans maakt.
Is er bij jullie iets bekend over deze auto?
Grtz Jiggy
Klopt was in Utrecht....Was er zeer blij mee...Chris schreef:Gewoon gaan kijken, wie weet valt het allemaal wel mee nu.
De laatste keer dat ie te koop stond stond er bij dat ie iets van 180 PK had?!
Oja, hij heeft ook een keer de 1e prijs gewonnen op een meeting, heel wat jaren trug.
Twee jaar geleden kwam ik de auto tegen bij Driebruggen, toen zag het er echt niet meer uit, zonde... De auto was toen van Hans uit de buurt van Rozendaal. Ik hoorde van je broertje dat hij hem gekocht had, zie het projecttopic wel verschijnen.BlackEagle schreef:Klopt was in Utrecht....Was er zeer blij mee...Chris schreef:Gewoon gaan kijken, wie weet valt het allemaal wel mee nu.
Oja, hij heeft ook een keer de 1e prijs gewonnen op een meeting, heel wat jaren trug.
Moet zeggen dat het me nog meegevallen was..Chris schreef:Twee jaar geleden kwam ik de auto tegen bij Driebruggen, toen zag het er echt niet meer uit, zonde... De auto was toen van Hans uit de buurt van Rozendaal. Ik hoorde van je broertje dat hij hem gekocht had, zie het projecttopic wel verschijnen.BlackEagle schreef:Klopt was in Utrecht....Was er zeer blij mee...Chris schreef:Gewoon gaan kijken, wie weet valt het allemaal wel mee nu.
Oja, hij heeft ook een keer de 1e prijs gewonnen op een meeting, heel wat jaren trug.![]()
Mijn 5je was trouwens derde op die verkiezing in Utrecht.
Jiggy, je kleur is nice!
De vorige eigenaar woonde idd in Etten-Leur.(Hoolie)-Ad schreef:Heey die auto kwam toch uit etten-leur?
ja ik was erg bang omdat het toch echt wel een out of the ordinary kleur is. Mn spuiter waarschuwde me al, of je vind hem geweldig, of je vindt hem afschuwelijk. Nou heb ik natuurlijk nog niet een hele auto met deze kleur mogen aanschouwen, maar ik heb hoopChris schreef: Jiggy, je kleur is nice!
Achja, elektriker geweest he....no problemos...loopt ie weer netjes 2 min na...tyberium schreef:Coole auto Patrick,
Lijkt wel een beetje op de mijne, Weer terug in 'da family'
Dat je die electra voor elkaar hebt gekregen is een wonder te noemen. Wat een bende was dat.
of courseFerdy schreef: zie ik daar een sidepipe ?![]()
Ik heb dat bewust besloten omdat ik vind dat je sommige dingen aan een auto origineel moet laten. Als er handgrepen aan de buitenkant hadden gezeten had ik ze wel weg laten halen, maar de sloten die daar zitten vind ik prima, breekt het geheel een beetje, anders wordt het wat TE glad voor mijn smaak.Ferdy schreef: waarom heb je niet besloten om je sloten ook weg te laten halen ?
Deze kleur is op mijn verzoek met wat advies van de spuiter gemengd, het is dus geen standaard kleur van welk merk dan ook.Merijn schreef:Is dit een originele Renault kleur? Of heb je 'm zelf samengesteld?
Jep, nog bedankt voor je tips/advies!!Matthijs Bleu Sport schreef:Echt een smerig kleurtje![]()
Nee ziet er heeel netjes uit, lijkt me een goed idee dat ik eens langskom om in het echt te zien![]()
Nog gelukt met de onderdelen?
gr Matthijs
Meer kon er niet meer vanafRemco T. schreef:Heel mooi kleurtje Jiggy![]()
idee met de motorkap is ook leuk en voordelig
naja ik roep geen datum meer, want elke meeting van de RTC wil ik ZO ontzettend graag komen (niet om enkel mijn 5 te showen maar vooral om te kijken, ik heb gewoon een renault5 tik, als ik er een op de snelweg zie rij ik rustig 50 km om om hem goed te bekijken) maar elke keer loopt het weer uit.Paul1916v schreef:Wat een gaaf kleurtje zeg!![]()
![]()
Wanneer en waar kunnen we em in t echt zien?![]()