Ik heb die neon lampen van mijn collega's gekregenFerdy schreef:wat voor merk neon heb je er in zitten ?
en hoe heb je het vastgemaakt ?
en waar precies aangesloten ?
Dat het overzichtelijk wordt is een ding dat zeker is, misschien moet ik er gewoon nog ff aan wennen. Maaar eerst ging je gewoon naar de nl.chat.renault en kon je iedereen hun topics zien van welk model Renault dan ook, dus keek je ook ff naar die andere projecten en modellen enzo, nu moet je helemaal per model gaan kijken, doet ik tenminste minder snel.Ollie schreef:off-topic...
Heeft toch niks te maken met het plaatsen in hokjes. Er wordt gewoon een overzichtelijke indeling gemaakt, zodat informatie sneller terug te vinden is door te zoeken op het desbetreffende type.
De topics moeten handmatig ingedeeld worden, dus het is mensenwerk.
Daarbij blijft je topic toch gewoon zichtbaar voor mensen, ik zie het probleem niet zo 123...
Einde off-topic....
Advies prijs 190 euro, special price for me 130 JoeroMarco V schreef:hehehe, ja stom van me, maar het gaat me om de verlagingRémi clio ph3 schreef:Hoi Marco,
Wat wil je weten?
Hoeveel de verlaging kost, of de neon's?
Groet Rémi
190 euro valt nog mee, ik had duurder verwachtRémi clio ph3 schreef:Advies prijs 190 euro, special price for me 130 JoeroMarco V schreef:hehehe, ja stom van me, maar het gaat me om de verlagingRémi clio ph3 schreef:Hoi Marco,
Wat wil je weten?
Groet Rémi
130 euro kan ik waarschijnlijk nog wel eens regelen hoorMarco V schreef:190 euro valt nog mee, ik had duurder verwachtRémi clio ph3 schreef:Advies prijs 190 euro, special price for me 130 JoeroMarco V schreef:hehehe, ja stom van me, maar het gaat me om de verlagingRémi clio ph3 schreef:Hoi Marco,
Wat wil je weten?
Groet Rémi
Oké, denk er maar rustig over na, ik hoor hel welMarco V schreef:Oké bedankt gozert, ik ga er nu heel hard over nadenken
Momenteel kun je even geen veren bestellen, D&W is afgebrand....Marco V schreef:Oké bedankt gozert, ik ga er nu heel hard over nadenken
ben benieuwdRémi clio ph3 schreef:Gisteren avond een "airbox" om mijn K&N gebouwd van doorzichtig plexiglas, ziet er best geinig uit. Ik moet er nog foto's van maken.
De K&N is nu van opzij en van onderen afgeschermd tegen warme lucht van de motor.
Zo, ben benieuwd! Klinkt intressant iigRémi clio ph3 schreef:Gisteren avond een "airbox" om mijn K&N gebouwd van doorzichtig plexiglas, ziet er best geinig uit. Ik moet er nog foto's van maken.
De K&N is nu van opzij en van onderen afgeschermd tegen warme lucht van de motor.