Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
ja sorry egid maar ja gt turbo's zie je genoeg en 16v nie zo snel daarom.... ben nog steeds aan het twijfelen hoor en das vooral dan door turbo dus als het toch een 16v wordt is het eerst denk ik wat ik eraan doe een turbo op bouwen want ik wil ook kunnen pftjjten (kom ff niet meer op de naam hoe het heet) want das geweldig. is dit trouwens nog speciaal op een 16v als je dat erop bouwt of zijn er al meedere mensen die dat hebben en was ongeveer de kosten ervan????
jo MJ, relaxed dat ie weer rijdt !!!! Doet de carb het een beetje naar behoren? Ik heb hem namelijk zelf ook nog nooit kunnen testen.. Maar ja ik hoop voor je dat je bak nu ff van gebreken gespaard blijft en ik wil nu natuurlijk wel ff een stukje meerijden om te voelen hoe die loopt. ps ik ben er donderdag helaas niet bij (school :-* )
ik baal er echt van dat ik al zo lang niet ben geweest en dat ik al zo lang niet meer van mijn Cliooke kan genieten. Ik heb deze week nog een paar mensen die voor me op zoek zijn naar een goede bak of desnoods een volledig blok. Dan maar wat meer centjes erin! Ik zie dat er een hoop nieuwe mensen bij zijn gekomen, wordt dus ondertussen wel lekker druk daar in Maastricht. Met het oog op de warme avonden/langer licht enzo krijg ik echt weer de kriebels om op een TNM aanwezig te zijn...hoop dat ie dus snel weer rijdt!
Nou nou, ik lees dat er wat nieuwe mensen bij zijn.
Is er verder hier de afgelopen 2 weken nog wat gebeurd?
Ik heb vandaag trouwens een rode Phase 1 GTT gespot (EGID!!!) alleen deze had phase 2 wielen, en een rood spoilertje. zat een vent in pak in en was bij het station in Maastricht.
ik baal er echt van dat ik al zo lang niet ben geweest en dat ik al zo lang niet meer van mijn Cliooke kan genieten. Ik heb deze week nog een paar mensen die voor me op zoek zijn naar een goede bak of desnoods een volledig blok.
bel eens met Nissan dealer nelissen in st geertruiden
heeft nog eentje staan...heeftie gekocht voor +/- 500.- dus handelen
iemand eventueel interesse van hier in die Workshop "mallen maken"? Lijkt mij wel leuk en interessant om te weten hoe je een bumpertje of spoilertje ( ) zelf kunt maken!
Rob (R5B) schreef:
Ik heb vandaag trouwens een rode Phase 1 GTT gespot (EGID!!!) quote]
Nee robje, das onmogelijk!!!! Jammer genoeg: punt 1 die van mij loopt nog niet en punt 2 ik was aan het werk!!!
Ik ben er donderdag ook! maar dan ZONDER (wilco!!!) gt turbo
NEE dat bedoel ik ook niet, Ik bedoen het eigenlijk meer met een knipoog naar jou dat er nog een rode phase 1 RONDRIJD.
Over rondrijden... ik heb vandaag een witte GTT phase 2 gespot (reed voor me) geheel standaard, alleen het type plaatje eraf, en zo te zien kuipjes. Alleen ik reed weer in de Laguna . En vanochtend ook nog een Clio RSi met 15" en booskijkers, zwart.
wilco blue schreef:ollie misschien heb ik een bak voor je effe handelen met mijn baas want we gaan een blok met bak kopen maar we hebben alleen een blok nodig
Cool, zou vet zijn...handel maar voor een lekker prijsje . Hoeveel km's heeft bak en blok erop zitten? En is ie van een clio of 19?
Ik wil jullie even het volgende mededelen... Ik heb in de nacht van maandag op dinsdag een kl@te nacht gehad... Ik heb enorme hoofdpijn gehad, zo erg dat ik het ziekenhuis heb moeten bellen.. Ik heb flinke pijnstillers gekregen voor die nacht, en dinsdagochtend moest ik met spoed naar de huisarts... Eenmaal bij de huisarts kreeg ik te horen dat de hoofdpijn die ik heb, flinke spanningspijn is... De huisarts heeft me dus overspannen verklaard.. Ik heb andere zware pijnstillers gekregen, en moet nu absolute rust houden... Autorijden zit er voorlopig niet in... Er is niet bekend hoe lang het gaat duren... Maar voorlopig ben ik niet veel waard... Het forum zal ik af en toe wel blijven bezoeken.. Maar meetings moet ik voorlopig aan mijn neus voorbij laten gaan...
hey wilco sorry maar ik kon donderdag niet komen omdat ik jarig was en mijn eerste rijles had maar de volgende keer ga ik zeker weer mee (als ik mee mag voor wilco) maar hopelijk komen meer mensen naar het TNM. ik zie jullie nog een keertje hoop ik mzzls.
was gezellig weer donderdag... vooral in de clio te zitten !!!!!BEDANKT!!!!! . heb mij keuze voor 95 % gemaakt wordt de clio denk ik.... neem volgende keer weer stoeltjes meej was toch op het einde van de avond nuttig
Ik wil jullie even het volgende mededelen... Ik heb in de nacht van maandag op dinsdag een kl@te nacht gehad... Ik heb enorme hoofdpijn gehad, zo erg dat ik het ziekenhuis heb moeten bellen.. Ik heb flinke pijnstillers gekregen voor die nacht, en dinsdagochtend moest ik met spoed naar de huisarts... Eenmaal bij de huisarts kreeg ik te horen dat de hoofdpijn die ik heb, flinke spanningspijn is... De huisarts heeft me dus overspannen verklaard.. Ik heb andere zware pijnstillers gekregen, en moet nu absolute rust houden... Autorijden zit er voorlopig niet in... Er is niet bekend hoe lang het gaat duren... Maar voorlopig ben ik niet veel waard... Het forum zal ik af en toe wel blijven bezoeken.. Maar meetings moet ik voorlopig aan mijn neus voorbij laten gaan...
Dat is mega-balen Moontje!!!
Heel veel sterkte toegewenst voor de komende periode...en ik zou zeggen, wip toch nog eens langs bij de TNM, laat je je toch afzetten.
voske schreef:was gezellig weer donderdag... vooral in de clio te zitten !!!!!BEDANKT!!!!! . heb mij keuze voor 95 % gemaakt wordt de clio denk ik.... neem volgende keer weer stoeltjes meej was toch op het einde van de avond nuttig
groetjes
Uiteraard een Clio natuurlijk! Luxe én snelheid, gewoon een vette auto!
Ik zit de hele week in een bungalowpark in Vaals. Dus ik kom donderdagavond ook maar eens kijken denk ik. Ik weet alleen niet waar ik moet zijn. Wie van de club belt mij morgen even op mijn mobiel? Reageer even met een PM-etje dan mail ik morgen voor 12:00 mijn mobiele nummer.