een goedlopende hollandse hamburgertent heeft?
een inburgerking

CHRYSLER VOYAGER en CHEROKEE 2,5 LDVos schreef:heb net een turbo gekregen van de buurman had ie nog op zolder liggen...
er staat op
IHI Turbo
Turbo.spec. VA60A 9411
Serial No. 10 144A
PartsNo. 35242052F
kan iemand mij vertellen van welke auto hij afkomt?
Komt van een chrysler cherokee 2,5D.Vos schreef:heb net een turbo gekregen van de buurman had ie nog op zolder liggen...
er staat op
IHI Turbo
Turbo.spec. VA60A 9411
Serial No. 10 144A
PartsNo. 35242052F
kan iemand mij vertellen van welke auto hij afkomt?
Hoezo VoelOllie schreef:Godver, nu voel ik me een zielige stakker![]()
Jah Booskijkers? VEEETTTT. Wel pica's maken he. Nu maar hopen dat je Clio S vriend er ook zo enthousiast over is he. Waar heb je ze gehaald? En ga je ze ook spuiten? Zelf of laten doen? VVEEEEETTTSjnOllie schreef:Ach, je moet wat met je tijd he, ben ff aan het uitrusten voordat ik mijn nieuwe booskijkers ga plakken
Carglass lijkt me goedkoper.SchepjeS schreef:Kan iemand mij het bestel nr van een vooraam rubber van een 5 gtx vertellen..?
als ik bij de dealert komt zegt ie dat ie het niet kan bestellen..
Je hebt in noord sloperij de wind maar die is wel duur.~thijs~ schreef:Wie kent er een sloopbedrijf in de buurt van Apeldoorn???? heeft een beetje haast
Hmm vrouwelijke 1ste jaars? Daar weet ik wel wat voorJacco Twingi schreef:Slechts 500 euri voor een autowaswedstrijd... Misschien wel een leuk idee... Jij stelt je auto beschikbaar om m door 100 1e jaars te laten wassen, poetsen enzo? Just let me know...Douwe schreef:Hmmm voor blablablaJacco Twingi schreef:Mensen mensen, heb ff jullie hulp nodig..
blablabla![]()
Kartbaan is wel leuk, maarja... Daar vul je ook nie een hele dag mee... En niet iedereen vind het leuk denk... Maar toch bedankt voor je reactie....
Alleen de einddemper gewisseld,offe.......joeri_clio_power schreef:heb eindelijk een fatsoenlijke einddemper onder mn auto.
dus, dag dag remus,
en welcome:
[img]http://people.zeelandnet.nl/jeme/Devil-klein.jpg[/img]
moet m alleen nog es poetsen
o ja en dat lompe spruitstuk eruit, en 1 van een willi er inFlorus schreef: Alleen de einddemper gewisseld,offe.......
maakt mij niks uit, ik vind m zo goed zitten.Steven schreef:Nee die trompet moet meer naar achter, zo zie je er nix van
bij mij rammelt ie niet orFlorus schreef:Plus dat je knettergek wordt van het rammelen.
lache joerijoeri_clio_power schreef:o ja en dat lompe spruitstuk eruit, en 1 van een willi er inFlorus schreef: Alleen de einddemper gewisseld,offe.......
maakt mij niks uit, ik vind m zo goed zitten.Steven schreef:Nee die trompet moet meer naar achter, zo zie je er nix van
bij mij rammelt ie niet orFlorus schreef:Plus dat je knettergek wordt van het rammelen.
In Internet Explorer is een fout opgetreden en zal moeten worden afgesloten. Excuses voor het ongemak.
Ik denk bij deze grootte meteen aan een blik soep ofzo die er onder is geschroefd...joeri_clio_power schreef:heb eindelijk een fatsoenlijke einddemper onder mn auto.
dus, dag dag remus,
en welcome:
moet m alleen nog es poetsen
Gezien Olijnsma's post ben ik het daar helemaal mee eens.Merijn schreef:Bitches...
Je moet dit vertalen naar het Engels? Op zich het Nederlands is al vaag, want het kenteken is ingetrokken of niet, kan nooit gedeeltelijk.H8bal schreef:Wat betekent dit :
een deel van kenteken is ingetrokken
Ben even aan het mailen voor een gtt met schade, maar dit is een Nederlandse uitdrukking vrees ik.
Help ?
Project StarsletGeert Claes schreef:Hehe, ik vind het wel lachen. Ik heb zo ergen een site gehad waar nederlanders aan het karton tunen waren op een oude starlet geloof ik
Dat kan wel, dan is deel I ingenomen doorH8bal schreef:Wat betekent dit :
Ben even aan het mailen voor een gtt met schade, maar dit is een Nederlandse uitdrukking vrees ik.
Help ?
Stel nu dat ik die wagen wil gaan halen in Nederland. Kan hij de gtt gewoon uitschrijven, en kan ik die eventueel later hier inschrijven ? Ik ben er namelijk niet goed uit of de wagen opnieuw opgelapt wordt, of dat ie als donnor gaat gebruikt worden.Negotiator schreef:Dat kan wel, dan is deel I ingenomen doorH8bal schreef:Wat betekent dit :
Help ?
de politie bij een ogeval met schade waarvan de
desbetreffende agent zeker is of het vermoede heeft dat de auto Total-Loss is, hij is dan verplicht het deel I in te nemen.
het terug krijgen hiervan is mogelijk door de auto RDW te laten keuren a 50,-
bij goedkeuring krijg je je deel I terug.
vertel me er niets over, ben er nu mee bezig met me safrane