Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
he mensen neem morgen een paar toekomstige renault rijders mee.is er iemand met een 16 v morgen daar is 1 helemaal gek van.en bert als je nog leeft
kom je dan kijken naar de gte?

boh dat valt me tegen van jowu rob , dat jij niet komt man dat kun je niet maken
,wat is er nou belangrijker dan een leuke t.n.m avond???
het weer zit ook nog eens mee voor een keertje ,maak hier dan ook gebruik van
greetz marco

het weer zit ook nog eens mee voor een keertje ,maak hier dan ook gebruik van

greetz marco
Tja leuker dan een TNM avond... FEESTmarco schreef:boh dat valt me tegen van jowu rob , dat jij niet komt man dat kun je niet maken,wat is er nou belangrijker dan een leuke t.n.m avond???
het weer zit ook nog eens mee voor een keertje ,maak hier dan ook gebruik van![]()
greetz marco

Dus tot volgende week, of misschien rijd ik strakt toch nog wel ff langs, feest begint toch niet om 20.00 uur.... Ik zie wel.
Weer een reden om weer wat aparts te gaan doen.Riël schreef:Zeg, nog een meetingkje of 7 en dan hebben we ons 1 jarig jubileum
Ik kan me trouwns de eerste meeting nog heel goed herinnerren... In die 1ste rij, en met een man of 7

En dat toch al weer bijna een jaar geleden, wist niet dat ik zo'n goed geheugen had
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als jullie voor optie 3 gaan kom ik misschien ook nog wel langsmarco schreef:nou begin dan maar alvast met ideeen te komen mensen,doen we weer eens wat aparts op de 1ste jaars t.n.m avond,gooi maar eens wat in de groep,wat mij wel leuk lijkt is
bioscoop
grieken
naar de hoeren![]()
![]()
![]()
![]()
greetz marco
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Lijkt me geen tactisch planFrits schreef:Ik was vrijgezel(lig) maar of ik dat na het weekend nog ben is de vraagPaskie schreef: Nee Gerald ik snap je niet ... leg s ff uit!!![]()
zo beter? Ja ik heb wat op het oog en wie weet ben ik wel bij haar volgend weekend.
Gr.Frits

Don't walk the grass... smoke it
-
Optie 3 lijkt me wel wat!marco schreef:nou begin dan maar alvast met ideeen te komen mensen,doen we weer eens wat aparts op de 1ste jaars t.n.m avond,gooi maar eens wat in de groep,wat mij wel leuk lijkt is
bioscoop
grieken
naar de hoeren![]()
![]()
![]()
![]()
greetz marco

maarre, ik rij rond 23.00u ff langs, mot eerst werke en dan kom ich effe kieken wa, of er nog inne is..

Ik ben er wel vanavond. Neem je slang wel mee marco. Heb de turbo van rob erop zitten maar 't is te merken dat ie het rooie gepasseerd heeft
Tjee wat een geluid en hij zuipt wat olie. Maar hij doet 't nog dus ik kan (eventjes) vooruit.

-
Wat zit iedereen nou dom te doen over optie drie
.Ik werk gewoon het lijsje van marco af
.eerst naar de bios dan naar de griek en dan al dat eten er weer uit trainen bij de hoeren.

Ik ben voor Wilco's voorstel, asl ik dan nog een 4de optie mag toevoegen:
bois
Grieken
Naar de hoeren
Naar de Kaffee/Zuipen
En jongens, ik ben er volgende week weer niet, want ik zit dan in Barcelona
Riel -> je komt dus nu wel op snelheden waarop ze je kunnen flitsen? En volgens mij heeft ie toch wel een stukje over het rood gezeten hoor.
Alex -> wanneer zien we je GTT?
bois
Grieken
Naar de hoeren
Naar de Kaffee/Zuipen
En jongens, ik ben er volgende week weer niet, want ik zit dan in Barcelona

Riel -> je komt dus nu wel op snelheden waarop ze je kunnen flitsen? En volgens mij heeft ie toch wel een stukje over het rood gezeten hoor.
Alex -> wanneer zien we je GTT?
Ach alleen optie 4, 1 doe ik zelf al vaak, 2 heb ik niet zo graag en van 3 ben ik voorzien hé maar een stevige pot pils met z'n alle in m'stricht als 't lekker weer is is ook leuk! Ik pak de trein wel 
De gtt is weer afgekeurd
tjee. 't is echt bijna nix meer wat nog moet. Nieuwe fusee's eropgezet, nieuwe stuurstangeinden. Nieuwe banden voor (bridgestone potenza's die zijn breed zeg!). Afgekeurd op een nog te hoge co (maar dat is kwestie van draaien aan't schroefje), een scheur in de raam (?? andere apkpik zei er nix van, heeft wel een vertakking of zoiets dat mocht niet) en remverdeling vóór. Die remverdeling is alweer gefixed, rubber van de remzuiger vervangen en goed schoongemaakt, gaat weer als een tierelier nu. Dat was 't weer, nu nog een raam vinden en dan kan ie voor de 3e keer op APK. (jep lekkere kar van je Rob
:( ......
) Dan moet ie toch echt af zijn!

De gtt is weer afgekeurd

-
ha dich, ik ga niet, vorig jaar viel me tegen.
heb ook nog van alles in het huis te doen, eerst daar maar eens wat tijd in steken, en daarna weer meer tijd besteden aan renaults
heb ook nog van alles in het huis te doen, eerst daar maar eens wat tijd in steken, en daarna weer meer tijd besteden aan renaults

nou het probleem is ik ken niet gaan ,maar iemand kan iets ophalen bij speed voor mij,ray kan iets meenemen maar aangezien ik niet ga zoek ik iemand die dat goedje voor me wil meenemen,zou ik erg op prijs stellen,dus ik zoek iemand in de buurt van maastricht tot aan eindhoven die dat voor me wil doen eigenlijk
greetz marco
o ja jullie zullen wel denken waar gaat het dan om ,het gaat om neon verlichting < ROOD >
voor onder de auto

greetz marco
o ja jullie zullen wel denken waar gaat het dan om ,het gaat om neon verlichting < ROOD >
voor onder de auto
Ja he, je wilt niet weten hoe blij ik was om dit ketel kwijt te zijnRiël schreef:jep lekkere kar van je Rob:( ......
)

Nee, ik hoop voor het arme beestje dat ie straks weer legaal op de weg kan.
Trouwens, ik heb nu al 2 keer een witte GTT phase 2 zien rijden in Maastricht, met 15" lichmetalen velgen met je redelijk jonge gast (een jaar of 25) erin. Voor de rest nog helemaal standaard, zelf nog met de stickers erop. Wie kent deze?
Ach ja 't karretje. Hij is nu zo opgetoeterd dat de rdw van mij best met een steekproef mag komen. Tering dat ding rijdt echt lekker nu! Jammer van de pluimpjes van die turbo maar verder.... jummie. Nu nog een andere voorruit en hij is echt af. Kunnen we beginnen met het geel en de corrado spoilert, verlagen etc.
Van de week krijg ik mijn dumpvalve binnen
Pssjjj
Van de week krijg ik mijn dumpvalve binnen

Hey luitjes, alles goed?
Ik heb toch maar besloten om eens bij wat garages na te vragen wat het gaat kosten om mijn auto te repareren. Dit vanwege het feit dat ik helaas geen plek heb om de auto zelf proberen te maken
. Zal wel een smak geld gaan kosten ben ik bang. Gewoon wat beunen en garages bellen en dan kijken wat ik ga doen.
@Wilco...zou jij eens kunnen vragen wat dat bij jullie zou gaan kosten? Distr. riem, koppeling, bak vervangen, keerringen, koelvloeistof, olie en alle meuk die daar nog meer bij hoort.
Ik heb toch maar besloten om eens bij wat garages na te vragen wat het gaat kosten om mijn auto te repareren. Dit vanwege het feit dat ik helaas geen plek heb om de auto zelf proberen te maken

@Wilco...zou jij eens kunnen vragen wat dat bij jullie zou gaan kosten? Distr. riem, koppeling, bak vervangen, keerringen, koelvloeistof, olie en alle meuk die daar nog meer bij hoort.
Ja, ik weet dat dat een hoop pleuro's gaat kosten, maar het 1e probleem is al gewoon dat ik geen plek heb om te sleutelen!
Ik wil het echt wel graag zelf doen, lijkt me een zware maar ook leuke en leerzame ervaring! En het bespaart je geld natuurlijk!
Als iemand een plek weet waar ik over 2 weken terecht kan, graag natuurlijk. Dan heb ik een hele week vrij van school, dus tijd genoeg ervoor!
Ik wil het echt wel graag zelf doen, lijkt me een zware maar ook leuke en leerzame ervaring! En het bespaart je geld natuurlijk!
Als iemand een plek weet waar ik over 2 weken terecht kan, graag natuurlijk. Dan heb ik een hele week vrij van school, dus tijd genoeg ervoor!
-
quote]zou jij eens kunnen vragen wat dat bij jullie zou gaan kosten? Distr. riem, koppeling, bak vervangen, keerringen, koelvloeistof, olie en alle meuk die daar nog meer bij hoort[/quote].[/quote]
Deze operatie heeft mijn Clio bij de vorige eignaar ook bij deze garage ondergaan, die rekening ligt nog ergens, maar weet ff niet waar, maar dat was een vette prijs kan ik je wel vertellen, voor die prijs kocht je al bijna een andere Clio 16V....
Ik zal mijn best doen mijn garage leeg te ruimen, maar kan je helaas niets beloven...
Deze operatie heeft mijn Clio bij de vorige eignaar ook bij deze garage ondergaan, die rekening ligt nog ergens, maar weet ff niet waar, maar dat was een vette prijs kan ik je wel vertellen, voor die prijs kocht je al bijna een andere Clio 16V....
Ik zal mijn best doen mijn garage leeg te ruimen, maar kan je helaas niets beloven...
't is dat ik geen tijd heb ollie met stage, maar dan nog, het lukt best zelf! Gewoon op de oprit als 't moet! Met een goeie takel kom je een heel end. 't weertje is ook wel prima dadelijk dusss...
By the way:
Hij is gekeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joepiedepoepie!
Hij is gekeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joepiedepoepie!
.[/quote]Patrick L. schreef:quote]zou jij eens kunnen vragen wat dat bij jullie zou gaan kosten? Distr. riem, koppeling, bak vervangen, keerringen, koelvloeistof, olie en alle meuk die daar nog meer bij hoort
Ik zal mijn best doen mijn garage leeg te ruimen, maar kan je helaas niets beloven...[/quote]
Dit gebeurt bij mij dus nu ook... en nog wat andere dingskes.. maar het gaat me incl uurloon bij de dealer ongeveer 3000 kosten...

Never drive faster than your guardian angel can fly...
-
ollie ik heb een vraagje .Waarom ben ik zo dom.Als de gte uit de garage gaat gaat jouwe erin zorg jij maar voor de onderdelen.Is dat ok.
Zie daar, de verlosser! 

ik heb zelf nog een behoorlijk projectje staan ollie, excuse me!!!!
En Wilco of Marco, wanneer weer beunen?
Oh ja, vandaag belde er weer eentje voor mij 5 gtt die vent kwam nu uit groningen
P.S. Komt vrijdag avond uit??????
En Wilco of Marco, wanneer weer beunen?
Oh ja, vandaag belde er weer eentje voor mij 5 gtt die vent kwam nu uit groningen
P.S. Komt vrijdag avond uit??????
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Je bent superdeluxe-helemaaltoppie-levensredder-debeste-geweldig-etc.etc. Wilco. Dat zou uiteraard hartstikke mooi zijnwilco blue schreef:ollie ik heb een vraagje .Waarom ben ik zo dom.Als de gte uit de garage gaat gaat jouwe erin zorg jij maar voor de onderdelen.Is dat ok.

Zeg maar hoe, waar, wanneer, hoe laat!
Jeeeezus, daar wordt je ook niet vrolijk van zeg! Daar heb je ook een gehele Clio voor! Dan zat ik dus nu echt te huilen als ik dat kwijt was![/b]Noyd schreef:Dit gebeurt bij mij dus nu ook... en nog wat andere dingskes.. maar het gaat me incl uurloon bij de dealer ongeveer 3000 kosten...HELP!!