ACT: Algemeen Chat Topic. I
Mensen, dit is niet de bedoeling hier ....
Ja en nee. Op de eerste plaats moet deze persoon dat volgens europees recht melden aan de koper, zo niet, heeft deze een half jaar de tijd de koop enigszins terug te draaien, als hij dit verzuimt.
Verder behoed ik het topic voor discussies, oude verhaal, oude ervaring, je weet 't wel. Ik heb 't ook niet weggehaald ...
Verder behoed ik het topic voor discussies, oude verhaal, oude ervaring, je weet 't wel. Ik heb 't ook niet weggehaald ...
Ik rel niet... Heb ook helemaal geen zin in een rel.
Ik vroeg me alleen af waarom dit niet zou mogen. Ik zou verrekte blij zijn als ik dit zou hebben gelezen, als ik van plan was die auto te gaan kopen.
Maar goed, case closed.

Maar goed, case closed.

Korte uitleg:
Meneer A zegt iets over een auto die te koop staat bij meneer B, terwijl dat niet waar is of gebaseerd op wrok jegens meneer B (of weet ik wat
)
Nu leest een potentiele koper dit en vertrouwt het zaakje bij voorbaat al niet meer, terwijl het natuurlijk niet waar hoeft te zijn.
Hoewel het natuurlijk fijn is als je uit betrouwbare bron een goede tip krijgt omtrent het wel of niet kopen van een auto, geld in de EU het door Riel vermelde, dus in principe zit je altijd veilig. Daarbij laat ik in het midden dat dat een hoop ellende en zorgen en kosten op zou kunnen leveren...maar toch!
Meneer A zegt iets over een auto die te koop staat bij meneer B, terwijl dat niet waar is of gebaseerd op wrok jegens meneer B (of weet ik wat

Nu leest een potentiele koper dit en vertrouwt het zaakje bij voorbaat al niet meer, terwijl het natuurlijk niet waar hoeft te zijn.
Hoewel het natuurlijk fijn is als je uit betrouwbare bron een goede tip krijgt omtrent het wel of niet kopen van een auto, geld in de EU het door Riel vermelde, dus in principe zit je altijd veilig. Daarbij laat ik in het midden dat dat een hoop ellende en zorgen en kosten op zou kunnen leveren...maar toch!
Misschien iemand interesse. T is natuurlijk geen renault, maar wel veel pk's voor weinig euro's.
http://www.marktplaats.com/markt/autodi ... /48136.htm
Deze auto rijdt gewoon prima maar gaat weg ivm aanschaf kleinere auto. Eigenaar heeft m al enkele jaren en hij heeft geen grote gebreken voor zover we weten (eerlijk!).
http://www.marktplaats.com/markt/autodi ... /48136.htm
Deze auto rijdt gewoon prima maar gaat weg ivm aanschaf kleinere auto. Eigenaar heeft m al enkele jaren en hij heeft geen grote gebreken voor zover we weten (eerlijk!).
ze halen m van marktplaats af omdat ie volgens hun meer waard is dan 200 euro:
Beste Victor,
De totaalwaarde van het gezochte/aangeboden product in uw advertentie is volgens ons 200,- of hoger. Voor deze advertentie geldt het advertentietarief van 6,-. Natuurlijk kunt u met ons van mening verschillen over de werkelijke waarde. Hierover in discussie gaan is voor ons ondoenlijk. Voor een misverstand of een mogelijke beoordelingsfout bieden wij onze excuses aan.
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=393&i=17150&t=17150
Beste Victor,
De totaalwaarde van het gezochte/aangeboden product in uw advertentie is volgens ons 200,- of hoger. Voor deze advertentie geldt het advertentietarief van 6,-. Natuurlijk kunt u met ons van mening verschillen over de werkelijke waarde. Hierover in discussie gaan is voor ons ondoenlijk. Voor een misverstand of een mogelijke beoordelingsfout bieden wij onze excuses aan.
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=393&i=17150&t=17150
-
- Contacteer:
Kan iemand mij het bestel nr van een vooraam rubber van een 5 gtx vertellen..?
als ik bij de dealert komt zegt ie dat ie het niet kan bestellen..
als ik bij de dealert komt zegt ie dat ie het niet kan bestellen..

-
- Contacteer:
wuahah ga dan gelijk in je kist liggen..
-
- Contacteer:
ghehehe ik heb atv telt dat oowk? 

Nee 
vervelende bij mij is wel dat ik vrij heb en dan ziek ben. Kwestie van slechte planning...
Naja als ik straks me diplomaatje heb, heb ik nog plenty of time om te nietsnutten....
Maar dan niet op het forum

vervelende bij mij is wel dat ik vrij heb en dan ziek ben. Kwestie van slechte planning...
Naja als ik straks me diplomaatje heb, heb ik nog plenty of time om te nietsnutten....
Maar dan niet op het forum

Don't walk the grass... smoke it
Nouja strand is 10 minuten fietsen (5 min met auto
)
Kep nog wel wat autprojecten waaronder de GT.
Beetje op vakantie gaan naar Turkije met een hele bende.
Zus opzoeken in zuid France
Was niet van plan elke dag naar dit scherm te turen om te kijken watvoor booskijkers pietje heeft gemonteerd op z'n roestig renootje

Kep nog wel wat autprojecten waaronder de GT.
Beetje op vakantie gaan naar Turkije met een hele bende.
Zus opzoeken in zuid France
Was niet van plan elke dag naar dit scherm te turen om te kijken watvoor booskijkers pietje heeft gemonteerd op z'n roestig renootje

-
- Contacteer:
Steven schreef:Nee

Ghehe maak je er wel 300 foto's van als ze erop zitten? Misschien dat ik er dan ook ff naar kijkOllie schreef:Godver, nu voel ik me een zielige stakker![]()
Ach, je moet wat met je tijd he, ben ff aan het uitrusten voordat ik mijn nieuwe booskijkers ga plakken

Volgens mij is ie al wel es voorbij gekomen, maar het is wel weer es een keer tijd:
http://mysite.verizon.net/philsackett/temp/hypno.html
http://mysite.verizon.net/philsackett/temp/hypno.html
Don't walk the grass... smoke it
Wegens omstandigheden heb ik het project gestaakt voor onbepaalde tijdSteven schreef:Ghehe maak je er wel 300 foto's van als ze erop zitten? Misschien dat ik er dan ook ff naar kijkOllie schreef:Godver, nu voel ik me een zielige stakker![]()
Ach, je moet wat met je tijd he, ben ff aan het uitrusten voordat ik mijn nieuwe booskijkers ga plakken

Wie kent er een sloopbedrijf in de buurt van Apeldoorn???? heeft een beetje haast 

heb net een turbo gekregen van de buurman had ie nog op zolder liggen...
er staat op
IHI Turbo
Turbo.spec. VA60A 9411
Serial No. 10 144A
PartsNo. 35242052F
kan iemand mij vertellen van welke auto hij afkomt?
er staat op
IHI Turbo
Turbo.spec. VA60A 9411
Serial No. 10 144A
PartsNo. 35242052F
kan iemand mij vertellen van welke auto hij afkomt?
Clio 16v.....