Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Rob

Nou mensen, ik reed vanochtend over de snelweg naar Heerlen toe, een gangetje of 130 (dikke 90 op de teller) met een 0.45 bar druk, geef ik gas, slaat de turbo uit tot 0.85 trek ik hem door de koppeling heen !!!!! :evil: In de 5! OP de snelweg!
Dus van de zomer toch maar eens een nieuwe koppeling erin :(
Ollie

Balen man! Ongeluksperiode voor de TNM'ers ofzo?
marco

egid zaterdagen en zondagen en maandagen en dinsdagen :D :D :D leuk he die dagen,komen voor mij echt niet lekkel uit maar dat weet je al,carla is met dit goede weer meestal ook pas tegen 19:30 thuis ,dan moeten we nog eten dus dat wordt dan echt laat,anders moet je maar kijken voor een andere dag , ik ken in ieder geval dan niet tijger.o ja enne
rob ,koppeling no problemo man , heb er onderandere al ervaring mee, mede door wilco :wink: :D ,dusse no problemmo in en uitbouwen,alleen ken je dat dus niet op straat doen he rob :lol: :lol: :lol: ,en voor ollie see ya vrijdag ,hoef geen koffie maar een lekkel bekertje fris is nooit weg :D

greetz marco
Rob

Ach pech Ollie.....
Gewoon slijtage (of teveel power >-) ) En jue hebt idd gelijk marco een koppeling vervang je niet op straat, maar op de stoep :D
Rob

Wat kost zo'n Sachs power cluch eigenlijk?
marco

zo een sachs power clutch moet niet zo fijn zijn in het dagelijkse rijgedrag ,hier wil ik dus mee zeggen ,koop gewoon een originele ,je bent geen gekke dingen van plan om op vet hoge druk te rijden enz,dus voldoe je met een gewone koppeling meer dan zat :D

greetz marco
Egid
Contacteer:

die ziet er erg vet uit he Marco???? ik heb hem meteen een mailtje terug gestuurd! zodat we eens afspreken om te gaan kijken. op een neutrale plaats natuurlijk. ergens in het midden des lands
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
marco

die rooie phase 2 ziet er zekers mooi uit egid,enne ruilen zou ikd an ook zekers doen ,mocht die doorgaan,mits er geen gebreken opduiken :D

greetz marco
marco

mensen van de t.n.m. ,zouden we morgen weer eens voor de verandering naar de burger king gaan ????
lijkt me wel leuk,lekker ritje met het mooie weer,en lekkerdere hamburgers :lol: :wink: ,roep maar eens wat jullie willen

greetz marco
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Je kent mijn antwoord wel.waar de BK is is een weg, en waar een weg is is een wil,en waar een wil is is tnm.en waar tnm is ben ik ook .en als ik er ook ben dan ga ik mee,en omdat het morgen donderdag is is het tnm dag en dus ben ik er ook.ANDERS GEZEGT IK GA MEE :D .
Riël
Über-Spammer

Nou ja lekker ritje.. super rijden zeg. Zuipt me een kolk in de tank, dus verder dan mstricht gaat ik niet... sorry guys volgende week heb ik weer $$ en kan 'r wat xtra spriet in.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

wilco blue schreef:Je kent mijn antwoord wel.waar de BK is is een weg, en waar een weg is is een wil,en waar een wil is is tnm.en waar tnm is ben ik ook .en als ik er ook ben dan ga ik mee,en omdat het morgen donderdag is is het tnm dag en dus ben ik er ook.ANDERS GEZEGT IK GA MEE :D .

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: hier heb je niet lang over na hoeven te denken he :p :wink:
Rob

Marco en/of Wilco, zouden jullie mij die lange middenconsole vanavond mee kunnen nemen?

En wat wordt het dus, BK of Mac???
Ik sta anders wel om 20.00 uur bij de Mac, en dan kunnen we vandaar naar de BK
marco

oke rob ik zal kijken of we ze ff eruit kunnen halen,we komen eerst ff bijelkaar bij de mac om 20:00 en dan kijken we wel wat we doen

greetz marco
marco

mensen ik ben vanavondt niet van de party op de t.n.m,waarom niet zullen jullie denken????
nou gewoon heb er geen zin in vandaag,vreemd maar waar,blijf lekker thuis voor de buis ,en gooi me vol met wat breezers ,is ook eens leuk,aangezien de opkomst wat laag is de afgelopen weken denk ik ook niet dat het vandaag een volle bak wordt ,dus blijf ik thuis

greetz marco
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Hmmmz.. Ik was eigenlijk van plan om vanavond wel te komen... Maar laat deze week voorbij gaan... Misschien volgende week weer.. :wink:
wilco blue

Ok Dit SUCKS :( .ken ik weer eens in mijn eentje wat aan m'n pik gaan trekken omdat er niemand komt.
Riël
Über-Spammer

Ja ik ga je er in elk geval niet mee helpen. Sucks wel al snel als net 2 mensen zeggen dat ze niet komen. Tot vanavond. Misschien.
wilco blue

Ik sta om 8uur bij tnm en ik hoop dat de meeste mensen ook komen met een paar afvallers moeten we toch ook fun kunnen hebben mensen tot dadelijk rob neem je console mee
Ollie

Jeezus....Marco die geen zin heeft in een TNM...moet niet gekker worden.
Ik heb vandaag van 9 tot 21 uur gewerkt, had daarna nog wel zin om ff te knallen met de auto, maar gaat zo slecht zonder auto hè :(
Ga morgen in het zonnetje eens kijken of ik wat kan vinden..hoop het.
Komt er nog iemand naar mij? Marco, kom jij nog? Zal in de vroege ochtend effe met pa wat dingen verhuizen zijn...als je zou willen komen, leuk en graag! Kun je wat assteuntjes of bokjes meenemen, of van die oprijdingen?
Zie anders pm voor mijn tel. nummer!
marco

ollie ik wil heel graag komen helpen,ben alleen ff je adres gegevens kwijt , pm me die ff opnieuw,uhm assteuntjes staan bij wilco,dus die ken ik morgen moeilijk meenemen :evil: ,ach ja anders behelpen we ons toch gewoon zo

greetz marco
ps ben vanavondt toch maar langsgeweest bij de tnm
en tot mijn verbazing was het nog druk ook

wilco
rob
egid
joeri
michel
patrick b
riel
dennis
ikke
marcel

leuk rijtje toch :D :D
Riël
Über-Spammer

Ollie, email gekregen? Was erg groot als je je inbox vol hebt zal ie wel niet aankomen.
Ollie

Niks gekregen Riël, hoe groot is groot bij jou? Hotmail kan niet zulke grote bestanden aan...

Lekker weer om wat te doen trouwens vandaag. Ga eerst maar eens even kijken hoe de staat van de bakolie en de motorsteunen is en meteen effe proberen een bout van de stabilisatorstang te vervangen, want die bungelt aan 1 kant mooi los :(
marco

nou mensen het is weer zo ver ,wagen wil weer niet starten ,hetzelfde probleem als eerst,klik ,,klik,,klik :( :( :evil: :evil:
strontbak , ik zit me toch echt zwaar te bedenken over een clio 16v,ben dit gezeik nu onderhand echt beu :evil: :( ,en eens is er weer de druppel , en daar zit ik nu niet meer ver vanaf :(

greetz marco
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

marco schreef:nou mensen het is weer zo ver ,wagen wil weer niet starten ,hetzelfde probleem als eerst,klik ,,klik,,klik :( :( :evil: :evil:
strontbak , ik zit me toch echt zwaar te bedenken over een clio 16v,ben dit gezeik nu onderhand echt beu :evil: :( ,en eens is er weer de druppel , en daar zit ik nu niet meer ver vanaf :(

greetz marco
Weet je wanneer je van dit probleem moet balen als je net van de boot af wil rijden als je in engeland aankomt. Niet als je voor de deur van je eigen huis staat kom op.

Andere startmotor regelen en gaan met die Turbo
.:: TurboPowerr ::.
Ollie

Jeezus Marco, dat is wel balen zeg. Ik baal ook al als een stekker vandaag. Een balend iemand moet toch wel genoeg zijn, toch! Hoop dat je probleem snel verholpen is! En met het raamhefmechanisme ook natuurlijk!
Nog bedankt voor je bezoek vandaag :)
marco

no problemo jongen ,alleen stuur me in het vervolg de goede kant uit , en niet terug richting maastricht,in plaats van brunsum :lol: :lol: :lol: ,ach ja shit happens :wink:

greetz marco
marco

oke ik weet wat het is mensen,heb net een nieuwe accu gehaald ,en start weer als een tiet,het is de dynamo die laadt teweinig bij :( , dus nu moet ik een goede/nieuwe dynamo hebben,,nu is mijn vraag,heeft er iemand een liggen die goed is ????
en is een dynamo van een gte hetzelfde als van de gt turbo?????

greetz marco
Ollie

Heb je echt weer een nieuwe accu gehaald? Je hebt toch pas een nieuwe gekocht, die kun je toch gewoon ff bijladen, of niet? En toen ik het las dacht ik al aan de dynamo, maar toen dacht ik van: Marco heeft daar vast wel aan gedacht om ff te checken of ie bijlaad! Maar nee dus :p
Die Renaults blijven klauwen vol geld kosten hè :evil:
Egid
Contacteer:

Jow Boys, ondanks alle ellende we allemaal hebben met onze karretjes, ben en blijven we toch wel allemaal renault riden?????? :) :D Wanneer heb je ( Marco ) een avondje tijd om effe het blokje er in te gooien? Begint nu echt te jeuken met al dat goede weer. Lekker cruisen, en wat golfjes en andere slowbows het licht uit de ogen trekken :lol: :lol: :lol: Ik hoor het wel
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Ruud

he mensen en hoe was tie donderdag, ik ben er helaas alweer niet geweest is een combinatie van veel gewerkt geen tijd geen vervoer en stres. Deze dingen bij elkaar is een zeer slechte combinatie. Maar het goede nieuws is dat ik vandaag mijn blokje heb gehaald. Wouw wat ziet dat ding er zo mooi uit echt nieuw. Er zit alles al nieuw op inclusief kopling met drukgroep en waterpomp. Als je hem zo ziet staan krijg je er echt de kriebels van. Maar ik heb geen digicam en dat is jammer anders had ik er zo een paar foto,s opgegooit.
Rob

Enne Ollie, sorry dat ik er niet was, maar had al andere verplichtingen. Weet je al wat het is? Of is het nog altijd gissen?
En Ruud je bent er dus donderdag weer met je GTT :wink:
Ruud

Nee ik ben er donderdag nog niet hoor met de gtt. Hij word nu in een keer 100% oke gemaakt onder die motorkap voor die weer de weg opkomt. Geen half werk he anders gaat er toch weer iets kapot.
wilco blue

marco van de gte is anders helaas.maar de jouwe was toch nieuw?
marco

nou mensen gister mijn probleem opgelost,riel had nog een goede dynamo liggen,en die hebben we er opgezet,en nu laadt die wel genoeg bij :D ,gister ook nog ff snel langs egid geweest en ff snel het blokkie erin gewipt,was zo gepiept en liep van een leien dakkie,nu nog alleen alles aansluiten en gaan met die gt :D ,riel thx dat je ff tijd hebt gemaakt jong ,mijn dank is groot ,maar dat weet je wel,egid volgende week verders met de gt,ff paar uurtjes slangetjes aansluiten en klaar :D

greetz marco
Gesloten