ACT: Algemeen Chat Topic. I
Ja 't zijn inderdaad geen FOX velgen, een maat van me heeft die Fox velgen daar zit ook zo'n draai in, maar die spaken zijn wat dikker en komen iets verder naar buiten. Die kan ik hier in geleen wel nog gewoon bestellen, toen kosten die 750 gulden voor n hele set.
zijn ze niet, deze heeft een opstaande rand achter de spaken. misschien een wat ouder type van fox racing?Riël schreef:deze?
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... y2%2F&df=1
Immer wieder die verdammte Holländer
ik noem het zeester velgen 
moet er maar 1 hebben in 15 inch

moet er maar 1 hebben in 15 inch
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoeft ook niet, zit om de dag in Hoogeveenmarcel16v schreef:Is voor jou niet om de hoek.Erik Olijnsma schreef: Is Rijssen ver?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
die marktplaats velgen passen niet ray dat zijn namelijk 4 gaats en een 21 turbo is 5 gaats keer 108mm
ja joh? meen je dat nou? echt waar joh? hoe weet je dat allemaal? uit een boek? soooooo heee
ff leeeeeeeezen mark
ff leeeeeeeezen mark
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Teeuwen?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
hij stopt echt voor 2 jaar en gaat zich richten op films maken...
hee ray denk eerst even na voordat je een in mijn ogen domme reactie terug geeft .
mijn rectie op je vraag was goed bedoelt hoor maar dat wordt zo te zien tegenwoordig ook niet meer gewaardeerd.
zoek het lekker uit!!
mijn rectie op je vraag was goed bedoelt hoor maar dat wordt zo te zien tegenwoordig ook niet meer gewaardeerd.
zoek het lekker uit!!
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Xabre schreef:http://www.speurders.nl/show_ad.php?id=13166374 koopje
Erik's nieuwe projectErik Olijnsma schreef:niemand zal t met me eens zijn, maar......ik vind m gaaf

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh, een CX is stukken beter te betalen 

Swiebertje is niet meer 

Precies jongeman.
Het is een treurig bericht voor de ouderen onder ons.
Het is een treurig bericht voor de ouderen onder ons.
gadver ! kan iemand aan de hand van een foto aantonen hoe de bougiekabels op de verdeelkap moeten (van een 21 T) ? Ik heb net alles afgebouwd maar heb geen zin om te experimenteren nu alles net vernieuwd is.
Het is tamelijk dringend, dus als iemand zich geroepen voelt... Dank bij voorbaat !
Grts, Jo
Het is tamelijk dringend, dus als iemand zich geroepen voelt... Dank bij voorbaat !
Grts, Jo
euhhhhh
ff zoeken in het archief!
ff zoeken in het archief!
Jo-jo- schreef:gadver ! kan iemand aan de hand van een foto aantonen hoe de bougiekabels op de verdeelkap moeten (van een 21 T) ? Ik heb net alles afgebouwd maar heb geen zin om te experimenteren nu alles net vernieuwd is.
Grts, Jo

als je bij je linkervoorwiel staat en je kijkt naar je bougies is het van links naar rechts 4 3 2 1.
Op de verdeler is het zo:
4
2 3
1
-
- Über-Spammer
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC02611.JPG-jo- schreef:gadver ! kan iemand aan de hand van een foto aantonen hoe de bougiekabels op de verdeelkap moeten (van een 21 T) ? Ik heb net alles afgebouwd maar heb geen zin om te experimenteren nu alles net vernieuwd is.
Grts, Jo
nog makkelijker is natuurlijk:-Ray- schreef:Jo-jo- schreef:gadver ! kan iemand aan de hand van een foto aantonen hoe de bougiekabels op de verdeelkap moeten (van een 21 T) ? Ik heb net alles afgebouwd maar heb geen zin om te experimenteren nu alles net vernieuwd is.
Grts, Jo
als je bij je linkervoorwiel staat en je kijkt naar je bougies is het van links naar rechts 4 3 2 1.
Op de verdeler is het zo:
4
2 3
1
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/131-3162_IMG.jpg[/img]
ray, houd je ff nuttig bezig en zoek nog eens wat van die hennen voor het babe chat! 

okeejjjj 

owkeej, klaar ! Het "ding" doet het weer. Draaien doet ie al, nu nog rijden
fotootjes van de afgelopen dagen...
http://photobucket.com/albums/b367/turb ... 20rebuild/
de eerste zijn eigenlijk de laatste.

fotootjes van de afgelopen dagen...
http://photobucket.com/albums/b367/turb ... 20rebuild/
de eerste zijn eigenlijk de laatste.
mooi kleurtje kleppendeksel 

dat probeer ik ook uit te zoeken ja, maar als mensen niet eerst lezen voordat ze een antwoord geven heb ik daar toch geen ruk aan? dat snap je toch zeker zelf ook wel...mark 5t schreef:hee ray denk eerst even na voordat je een in mijn ogen domme reactie terug geeft .
zoek het lekker uit!!
en niet gaan lopen schreeuwen, dar worden we allemaal niet vrolijk van.
Laatst gewijzigd door -Ray- op do 22 sep 2005 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Het was goed bedoelt.
Leuke nieuwe smileys, neh ?