ACT: Algemeen Chat Topic. I
als jij ze kwijtraakt mag je als enige oosterling bij het RTW 

Immer wieder die verdammte Holländer
ja, had wel verwacht dat ze de meeste verrotte persoon zouden pakken uit t rijtje van drie. maarja...blijkbaar hadden ze hun bril vergeten.. zonde!-Ray- schreef:das pas een gevaar op de weg! die hadden ze een bon moeten geven
-
Als je qua veiligheid van de Logan doelt op de elandproef van Adac dan heb je het mis. Adac heeft toegegeven dat ze fouten hebben gemaakt met die Elandproef. Stond laatst in de Autovisie in het voorwoord van de hoofdredacteur.Paul1916v schreef:Je moet ook maar durven...zo'n logan is al niet de veiligste auto, en dan nog een compressor erop ook...
YEAH!!!! I dig that shit...-Ray- schreef:als jij ze kwijtraakt mag je als enige oosterling bij het RTW

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zei ikMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Als je qua veiligheid van de Logan doelt op de elandproef van Adac dan heb je het mis. Adac heeft toegegeven dat ze fouten hebben gemaakt met die Elandproef. Stond laatst in de Autovisie in het voorwoord van de hoofdredacteur.Paul1916v schreef:Je moet ook maar durven...zo'n logan is al niet de veiligste auto, en dan nog een compressor erop ook...

maar wat blijft is natuurlijk die erbarmerlijke passieve veiligheid van dat ding
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ja, hij reed al in zo'n grafbak en met zo'n harses.... 

Pionnen te kort op elkaar toch?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Als je qua veiligheid van de Logan doelt op de elandproef van Adac dan heb je het mis. Adac heeft toegegeven dat ze fouten hebben gemaakt met die Elandproef. Stond laatst in de Autovisie in het voorwoord van de hoofdredacteur.Paul1916v schreef:Je moet ook maar durven...zo'n logan is al niet de veiligste auto, en dan nog een compressor erop ook...
Nog even gauw neergezet omdat ze geen actiefoto's hadden?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Blijft wel staan dat de veiligheid van zo'n bak niet geweldig is, ook al valt ie niet meteen om

sjonge..tis heilige boon avond geloof ik... 

-
YupJacco Twingi schreef:Pionnen te kort op elkaar toch?
Nog even gauw neergezet omdat ze geen actiefoto's hadden?
-
- Contacteer:
Ik niet, maar ik koop ook geen nieuwe auto maar een betaalbare, snelle autoXabre schreef:ach keek jij naar de veiligheid toen je je 19 kocht, ik in ieder geval niet
als ik me 19 onder een vrachtwagen schuif zal bij mij het licht wel uit gaan

maar laat maar...gaat nergens over zo
bovendien vond men dat dat te kort op de afsluitingsmeeting werd en dus maar werd gewacht tot volgend jaar. Ja ja...en maar zeggen dat de leden niet meedenkenChris schreef:Klopt.dennisvr schreef:heb het bekend gemaakt bij Chris.
Ik stelde je voor om er een grote RTC meeting van te maken, omdat er geen kloot met de RTC gebeurt. Dat wou je niet ivm het rijden op het industrie. Je had ook kunnen zeggen dat we alles weg moesten halen.
Dat doe je niet...

ja, t niveau gaat lekker hier...Chris schreef:Ik ben al gebant als moderator zie ik! Goed bezig mensen!
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ik ben na 4 pagina's maar gestopt met lezen
Wat we deden was echt GEEN streetrace,waar we bij stonden in Utrecht,dat was een streetrace!!!!!!!! of weten de heren/dames bestuur het verschil niet????
posten een paar foto van een dagje,wordt alles er af gehaalt
maar wel een heel topic vullen over lollies

Wat we deden was echt GEEN streetrace,waar we bij stonden in Utrecht,dat was een streetrace!!!!!!!! of weten de heren/dames bestuur het verschil niet????
posten een paar foto van een dagje,wordt alles er af gehaalt
maar wel een heel topic vullen over lollies

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
iedereen heeft zijn ideeen ja, logisch! Niemand zegt datie meteen bestuurslid wil worden, maar ideen zijn er zat. Er gebeurt alleen geen ene reet meeeeee!!!! En daarom gaan er steeds meer mensen opmerkingen maken enz... Doe er dan eens wat mee als bestuur, kom leden en forummers tegemoet, ookal zie je er zelf geen heil in. Als het gros bepaalde dingen op een manier wil zien, doe dat dan... Je runt die club toch voor die mensen die hier zitten, niet om te kunnen zeggen: man, ik ben voorzitter/bestuurslid!!!dennisvr schreef:none takenLuco/Alpine-racer schreef: ja bekend gemaakt bij chris, nou en die heeft het niet geregeld
nee royeren schiet je niks mee op maar waarom dan op je strepen gaan staan???
het bestuur had het dus in het topic bekend moeten maken inclusief eventuele regels en snacties, dan hadden mensen kunnen kiezen
nu worden ze voor het blok gezet met gezeik achteraf.
als je dan zo graag voor de club staat en voorzitter speelt moet je ook zorgen dat er vantevoren dingen bekend worden gemaakt en niet achteraf
zo kan iedereeen wel bestuurtje spelen zeg (no offense hoor) maar wel mijn mening
Tja iedereen kan het, niemand doet het. Ik verwacht 40 aanmeldingen voor de ALV, want iedereen kan het beter.
Laatst gewijzigd door Haas op zo 18 sep 2005 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
net of chris die dingen alleen gebruikt voor eigen voordeel..dennisvr schreef:simpel, zonder overleg tegen mijn beslissing het topic weer terugmoven. Dan doe je het maar zonder modrechten. Als je ze alleen voor je eigen voordeel gebruikt.Chris schreef:Ik ben al gebant als moderator zie ik! Goed bezig mensen!

-
- Contacteer:
Duidelijk niet alles gelezen chris-MC 
als je dat ff doet lees je dat t niet om foto's gaat..
waar t verder wel om gaat geef ik mn mening niet over...genoeg mensen die dat doen

waar t verder wel om gaat geef ik mn mening niet over...genoeg mensen die dat doen

-
- Contacteer:
alsof dat elke dag gebeurd????~Haas~ schreef:net of chris die dingen alleen gebruikt voor eigen voordeel..dennisvr schreef:simpel, zonder overleg tegen mijn beslissing het topic weer terugmoven. Dan doe je het maar zonder modrechten. Als je ze alleen voor je eigen voordeel gebruikt.Chris schreef:Ik ben al gebant als moderator zie ik! Goed bezig mensen!

-
- Contacteer:
what everPaul1916v schreef:Duidelijk niet alles gelezen chris-MC
-
- Contacteer:
ja niet dan?chris-mc schreef:what everPaul1916v schreef:Duidelijk niet alles gelezen chris-MC

-
- Contacteer:
Hey RJ
nog bedankt voor het dagje uit
Heb je nog wat overgehouden van je subtiele bochtje het terein op?

nog bedankt voor het dagje uit

Heb je nog wat overgehouden van je subtiele bochtje het terein op?

nou, pieletrekkers
het was een gezellig dagje. Ik ga ff een tukkie doen, dromen over mijn GTT'tje als ze klaar is 

-
- Contacteer:
Ik gaat ook onder de veren
als er nog zon dag komt,let me know
Wie heeft er filmpies van mn megane?voor de gene die wat heeft,kunnen we beter via msn overgooien.
mijn foto's en filmpies gooi ik morgen online,of vandaag dan
als er nog zon dag komt,let me know

Wie heeft er filmpies van mn megane?voor de gene die wat heeft,kunnen we beter via msn overgooien.
mijn foto's en filmpies gooi ik morgen online,of vandaag dan
wat een gejanksmoel om nix zeg!
hadden ze gewoon moeten komen dan hadden ze pas kunnen oordelen maar nu hebben ze geen recht van spreken!

ronnie, ik zeg, nieuwe dag, frisse moed
Gister is er genoeg gezegd, ook echt wel door mij, maar nu weer een nieuwe dag...

Had het bestuur niet beter zich vooraf in het betreffende topic openlijk kunnen distantieren? Dan was het duidelijk geweest dat dit niet onder vlag van het RTC werd georganiseerd en dat er ook geen verantwoordelijkheid lag/ligt bij het bestuur.
?
?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Yes dan mag ik er ook bij-Ray- schreef:RTWSteven schreef:Misschien nieuwe/aparte club oprichten?
Renault Sportief
Voor de mensen die de auto gebruiken waar ie voor bedoeld is
Of zit ik nu te stoken?
Renault Team West
big noses only

Maare veel gezeik om niks geloof ik.
Jammer dat ik andere verplichtingen had, anders had ik er zeker bij geweest. Desnoods met een afgeplakte rtc sticker

Wanneer is de volgende ??
Rj als je hulp nodig hebt met organiseren, je weet me te vinden he.