ACT: Algemeen Chat Topic. I
Waar zijn jullie nou eigenlijk bang voor?
De RTC kan wel stoppen met de merchandise lijn, er rijden gestoorderlingen rond met RTC kenmerken.
Kom anders eens kijken, het is een afgelegen stuk industrie!
De RTC kan wel stoppen met de merchandise lijn, er rijden gestoorderlingen rond met RTC kenmerken.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
vertel?Steven schreef:Sorry Dennis, maar ik heb toch ook wel wat andere verhalen gehoord ove rjouw rijgedrag en das roekelozer dan dit hoor![]()
wat ik persoonlijk doe is niet zo relevant, het feit dat er nu een groep bezig is stoort me meer.En dan neem ik je nix kwalijk, maar je moet nu niet opeens de heilige gaan uithangen.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dan had het bestuur dat in het desbetreffende topic vantevoren bekend moeten maken en niet achterafdennisvr schreef:Geen punt, ik klaag nooit als je er overheen knalt, zal me aan mijn reet roesten als ik het niet weet, maar nu door het zo te organiseren is de naam van de RTC er mee gemoeid. En helaas moet ik daar voor staan.Chris schreef:Joh, je was er niet bij Dennis. Dit baantje berijden we al jaren, allang voordat de RTC bestond.
Je leeft maar één keer, mogen wij ook eens genieten?

en wat wou je nu doen?
diegene die gereden hebben royeren als lid??
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Man man man, wat ben jij altijd met regeltjes bezig zeg... Hoe kun je zo leven?Robert-Jan schreef:dennisvr schreef:Simpel, eindverantwoordelijk. En het woordje verantwoordelijk kennem jullie blijkbaar niet zo.Robert-Jan schreef:Hoe kun je ergens een laatste woord over hebben als je er niet eens bij ben geweest.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En wel openbare weg.Chris schreef:Waar zijn jullie nou eigenlijk bang voor?
voortaan gewoon via PM regelen dus.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
En je RTC kenmerken afplakken-Ray- schreef:voortaan gewoon via PM regelen dus.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb het bekend gemaakt bij Chris.Luco/Alpine-racer schreef:dan had het bestuur dat in het desbetreffende topic vantevoren bekend moeten maken en niet achteraf![]()
![]()
![]()
![]()
en wat wou je nu doen?
Royeren? Tja, kan. Schiet ik daar wat mee op denk je?
die heb ik al een tijdje niet meer....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nooit door het centrum overigens, daar kom ik niet met de GTT. Maar idd, zoals ik al zei, ik ben niet roomser dan de paus. Maar dat is 1 auto, en geen georganiseerd iets (en nou niet komen met : dan gaan we allemaal "spontaan" naar bodegraven)Steven schreef:Jah ff flink richting de 100 trekken door het centrum, dan rijd je toch ook met stickers?
Neem het niet zo hoog op mate, tis allemaal prima verlopen en er is geen sprake van zwartmaken van de club
Klopt.dennisvr schreef:heb het bekend gemaakt bij Chris.
Ik stelde je voor om er een grote RTC meeting van te maken, omdat er geen kloot met de RTC gebeurt. Dat wou je niet ivm het rijden op het industrie. Je had ook kunnen zeggen dat we alles weg moesten halen.
Dat doe je niet...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja bekend gemaakt bij chris, nou en die heeft het niet geregelddennisvr schreef:heb het bekend gemaakt bij Chris.Luco/Alpine-racer schreef:dan had het bestuur dat in het desbetreffende topic vantevoren bekend moeten maken en niet achteraf![]()
![]()
![]()
![]()
en wat wou je nu doen?
Royeren? Tja, kan. Schiet ik daar wat mee op denk je?
nee royeren schiet je niks mee op maar waarom dan op je strepen gaan staan???
het bestuur had het dus in het topic bekend moeten maken inclusief eventuele regels en sancties, dan hadden mensen kunnen kiezen
nu worden ze voor het blok gezet met gezeik achteraf.
als je dan zo graag voor de club staat en voorzitter speelt moet je ook zorgen dat er vantevoren dingen bekend worden gemaakt en niet achteraf
zo kan iedereeen wel bestuurtje spelen zeg (no offense hoor) maar wel mijn mening
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 18 sep 2005 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jepz had gekund. En dan? Ik denk niet dat de bodegraven crew der naar had geluisterd.Chris schreef: Klopt.
Ik stelde je voor om er een grote RTC meeting van te maken, omdat er geen kloot met de RTC gebeurt. Dat wou je niet ivm het rijden op het industrie. Je had ook kunnen zeggen dat we alles weg moesten halen.
Dat doe je niet...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
none takenLuco/Alpine-racer schreef: ja bekend gemaakt bij chris, nou en die heeft het niet geregeld
het bestuur had het dus in het topic bekend moeten maken inclusief eventuele regels en snacties, dan hadden mensen kunnen kiezen
als je dan zo graag voor de club staat en voorzitter speelt moet je ook zorgen dat er vantevoren dingen bekend worden gemaakt en niet achteraf
zo kan iedereeen wel bestuurtje spelen zeg (no offense hoor) maar wel mijn mening
Tja iedereen kan het, niemand doet het. Ik verwacht 40 aanmeldingen voor de ALV, want iedereen kan het beter.
-
Als jij je standpunt duidelijk had gemaakt over die meeting hadden we het onderling via Msn of telefoon geregeld
VLK Groep
Chris schreef:Ik ben al gebant als moderator zie ik! Goed bezig mensen!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
simpel, zonder overleg tegen mijn beslissing het topic weer terugmoven. Dan doe je het maar zonder modrechten. Als je ze alleen voor je eigen voordeel gebruikt.Chris schreef:Ik ben al gebant als moderator zie ik! Goed bezig mensen!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nu mist jij het puntdennisvr schreef:none takenLuco/Alpine-racer schreef: ja bekend gemaakt bij chris, nou en die heeft het niet geregeld
het bestuur had het dus in het topic bekend moeten maken inclusief eventuele regels en snacties, dan hadden mensen kunnen kiezen
Tja iedereen kan het, niemand doet het. Ik verwacht 40 aanmeldingen voor de ALV, want iedereen kan het beter.
je bent verantwoordelijk zeg je net
je had als verantwoordelijke dus vantevoren in moeten grijpen en niet achteraf gaan zeuren das te makkelijk. dus neem dan ook DIE verantwoording
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat een onzin, alsof wij helemaal geil zijn op rondjes rijden. Meeten voor de gezeligheid zijn we heel goed in. Gebeurt ook regelmatig onderlingdennisvr schreef:Jepz had gekund. En dan? Ik denk niet dat de bodegraven crew der naar had geluisterd.Chris schreef: Klopt.
Dat doe je niet...
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
dennisvr schreef:simpel, zonder overleg tegen mijn beslissing het topic weer terugmoven. Dan doe je het maar zonder modrechten. Als je ze alleen voor je eigen voordeel gebruikt.Chris schreef:Ik ben al gebant als moderator zie ik! Goed bezig mensen!
Data is al weken bekend! Je doet er geen KLOOT mee!
Vervolgens staan er foto's, en het topic word verplaatst!
Ik haal de foto's weg(daar ging het om dacht ik), plaats het topic terug, en ik heb een ban?
Je draait door man!

Waarom denk je dat ik je belde vanaaf? Jij verplaatst toch ook zonder overleg?

Luco/Alpine-racer schreef:
kan wel zijn er is stevig gereden maar niet roekeloos
als er fietsers aankwamen of ander verkeer werd er gewoon van het gas gegaan
wat is dan de defenitie van roekeloos rijgedrag?????

dacht dat het een leeg terrein was... die defenitie van roekeloos rijgedrag staat in je zin erboven...
Laatst gewijzigd door Gast op zo 18 sep 2005 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
voor sommigen in t rijtje wel jaSteven schreef:De politie was zeer coulant.

ik snap je verwondering Jo, maar alles was overzichtelijk genoeg om niemand in gevaar te brengen.
mijn eerste reactie was ook van kan dat wel???
mijn eerste reactie was ook van kan dat wel???
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kijk ik snap allebei de standpunten
ik ben dus niet gaan rijden om dit gezeik dus niet te hebben
maar aan de andere kant staat het al weken hier op het forum en het bestuur doet openbaar geen ruk, nada, niks
en nu het achter de rug is gaan ze openbaar zeiken en eentopic weghalen en ze verschuilen zich er dan achter dat ze het chris verteld hebben
jezus zeg hoe onbenullig kan je zijn als bestuur
dit hadden ze vantevoren bekend moeten maken en niet achteraf
dus dennis dit is eenmalig en niet zeiken topic terug
iedereen weet nu hoe het huidig bestuur er over denkt en kan nu zijn keuzes maken
ik ben dus niet gaan rijden om dit gezeik dus niet te hebben
maar aan de andere kant staat het al weken hier op het forum en het bestuur doet openbaar geen ruk, nada, niks
en nu het achter de rug is gaan ze openbaar zeiken en eentopic weghalen en ze verschuilen zich er dan achter dat ze het chris verteld hebben
jezus zeg hoe onbenullig kan je zijn als bestuur
dit hadden ze vantevoren bekend moeten maken en niet achteraf
dus dennis dit is eenmalig en niet zeiken topic terug
iedereen weet nu hoe het huidig bestuur er over denkt en kan nu zijn keuzes maken