
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
dat is dan 2 cm te kortjiggy schreef:idd een linieaal is al gou 30cmLuco/Alpine-racer schreef:die zijn groter gewendErik Olijnsma schreef:sja, de meisjes kijken er niet echt van op![]()
![]()
http://shop.beate-uhse.be/c/eshop/shop2 ... ion=einzel
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik heb afgelopen weekend op Zandvoort een Leon vol zien inrijden op twee andere Leon's bij de start, dat was al een flinke klapper. De motorkap zat klem tussen de vangrail
Maar deze klappers zijn nog een tikkeltje extremer.
http://media.putfile.com/Grand_AM_Rain_Wreck

http://media.putfile.com/Grand_AM_Rain_Wreck
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
die kunnen allemaal naar de sloop 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
woow
Da's ook wel stoer speelgoed...
http://media.putfile.com/HydroFoam
http://media.putfile.com/HydroFoam
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
En dan roept olaf mol wel es dat ze bij bosjes gaan..Sanderrr schreef:Ik heb afgelopen weekend op Zandvoort een Leon vol zien inrijden op twee andere Leon's bij de start, dat was al een flinke klapper. De motorkap zat klem tussen de vangrailMaar deze klappers zijn nog een tikkeltje extremer.
http://media.putfile.com/Grand_AM_Rain_Wreck

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Die kit is vet! Maar hij moet wel effe afgemaakt worden. Dit is nog eens historie!ForeverYoung schreef:[img]http://i1.ebayimg.com/03/i/04/75/cc/0e_1_b.JPG[/img]-jo- schreef:effe iets helemaal anders, "het tuning wereldje" is toch helemaal naar de kl#te , djees man:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 47507&rd=1
beetje doorknutselen en je hebt een 5 Maxi Turbo

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Even iets anders, niet renault maar toch vraag ik het me af of het nou echt zo speciaal is. is 170 pk echt zo bijzonder?
autoweek schreef:De offciële gegevens van de Golf met de 1,4-liter FSI-motor met turbo én compressor zijn bekend.
De Volkswagen Golf GT ŽTwinchargerŽ levert met zijn bijzondere stukje techniek 170 pk. Een ongekende waarde voor een 1,4-liter motor. Het koppel bedraagt maximaal 240 Nm bij een toerental tussen 1.750 en 4.000.
170 pk is opzich wel redelijk wat natuurlijk voor een 1.4, maar niet bijzonder. wat wel apart is is natuurlijk het gebruik van zowel een uitlaatgasturbo en een mechanisch aangedreven compressor
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Ja ok compressor en turbo begrijp ik wel dat t apart is, maar een ongekende waarde van 170 pk vind ik zo overdreven klinken...
vraag me nog wel af hoe dat dan werkt, een turbo en compressor, maar daar zal mn technische kennis niet groot genoeg voor zijn denk ik
vraag me nog wel af hoe dat dan werkt, een turbo en compressor, maar daar zal mn technische kennis niet groot genoeg voor zijn denk ik

Voor een auto die een 100.000km of drie jarige garantie heeft, vind ik 170 pk toch redelijk wat voor een 1.4.Paul1916v schreef:Ja ok compressor en turbo begrijp ik wel dat t apart is, maar een ongekende waarde van 170 pk vind ik zo overdreven klinken...
-
- Berichten: 742
- Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
- Locatie: kuinre
- Contacteer:
lancia had het jaaren geleden al op hun rally auto,s 2 liter met +- 700 pk 
jah maar nu heb je het ook over de friese tarzan die noemen ze daar grutte pier.Luco/Alpine-racer schreef:dat is dan 2 cm te kortjiggy schreef:idd een linieaal is al gou 30cmLuco/Alpine-racer schreef:die zijn groter gewendErik Olijnsma schreef:sja, de meisjes kijken er niet echt van op![]()
![]()
http://shop.beate-uhse.be/c/eshop/shop2 ... ion=einzel

greetzzzzzzzzz marcel
Rij ik samen met mn vriendin vanavond lekker met een gangetje van 110 km/u over de a15, ter hoogte van rhoon, krijgen we een file, niks bijzonders zou je zeggen. MAARRRR ik hoor een hoop gebrul achter me, zit er een nieuwe dodge viper achter me, een blauwe met witte banden er over heen. Hij liet een stukje open in de file, ik ook, ik gaf gas hij ook, uiteraard kan een gtt niet daar tegen op. Maar kreeg nog wel een
Wat een wagen

Wat een wagen

Heerlijk weer een franse auto
zie dat zijn nu dingen die je niet elke dag mee maakt, maar als het moment er is had ik ook ff gas gegevenLeon schreef:Rij ik samen met mn vriendin vanavond lekker met een gangetje van 110 km/u over de a15, ter hoogte van rhoon, krijgen we een file, niks bijzonders zou je zeggen. MAARRRR ik hoor een hoop gebrul achter me, zit er een nieuwe dodge viper achter me, een blauwe met witte banden er over heen. Hij liet een stukje open in de file, ik ook, ik gaf gas hij ook, uiteraard kan een gtt niet daar tegen op. Maar kreeg nog wel een![]()
Wat een wagen


greetzzzzzzz marcel
Ik kwam vorige week een Rolls Royce Phantom tegen op de snelweg... Sjees, wat een dik slagschip, zeg! Echt mooi vond ik 'm niet, moet ik eerlijk zeggen. De voorkant is vet, maar hij lijkt een beetje hoog ipv breed. 

[zeur mode]
ff forum vraagie, waarom is die indeling eigenlijk verandert? vind vooral het stuk per auto bout omdat er geen aparte clio16v gedeelte meer is. Nu moet ik verder scrollen (jaja lui) en moet ik eerst aantal topic langs die 1x in de maand ofzo wat wordt gereplyed. Zelfs 1 nog nooit. en die is gestart in februari..... (renault 25).
[/zeur mode]
weet denk ik al waar deze reply naartoe geplaatst moet worden
, lama dus
ff forum vraagie, waarom is die indeling eigenlijk verandert? vind vooral het stuk per auto bout omdat er geen aparte clio16v gedeelte meer is. Nu moet ik verder scrollen (jaja lui) en moet ik eerst aantal topic langs die 1x in de maand ofzo wat wordt gereplyed. Zelfs 1 nog nooit. en die is gestart in februari..... (renault 25).
[/zeur mode]
weet denk ik al waar deze reply naartoe geplaatst moet worden

Laatst gewijzigd door PaulM op ma 29 aug 2005 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
die was idd goed de meoite waard!!!Merijn schreef:Ik kwam vorige week een Rolls Royce Phantom tegen op de snelweg... Sjees, wat een dik slagschip, zeg! Echt mooi vond ik 'm niet, moet ik eerlijk zeggen. De voorkant is vet, maar hij lijkt een beetje hoog ipv breed.

-
- Berichten: 3930
- Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Locatie: Hardenberg, NL
- Contacteer:
waarom? omdat ik die dingen nog heb liggenPaul1916v schreef:Zoveel kost een setje verlagingsveren toch niet? waarom dan moeilijk doen...ForeverYoung schreef:ForeverYoung schreef:
ff een technisch vraagje:
in hoeveel verschilt een verlagingsveer van een 19 van die van een Mégane?
heb hier nog 2 veerpoten met verlagingsveer (ikke niet weten hoeveel veer verlagen doen) van m'n 19 liggen, en nu dacht ik 'als ik nu die veren op de veerpoten van de Mégane monteer dan hoef ik geen nieuwe verlagingsveren aan te schaffen'
deze verlagingsveren zaten al op de 19 toen ik 'm kocht in de herfst van 2003 dus ik weet niet hoeveel ze de boel verlagen, denk dat het gewoon 3 cm ofzo doet.
de veren zijn overigens in goede staat, niks afgebroken ofzo (de veerpoten waar ze nog op zitten zijn minder, lagers versleten, 1 zelfs muurvast)

vind het zonde om die veerpoten incl. veren naar de oud ijzerboer te brengen omdat die lagers kapot zijn, en helemaal als straks die veren gewoon uitwisselbaar blijken te zijn ofzo en ik heb ze dan net weggegooid of voor een schijntje die veren verkocht
ben nogal gesteld op wat ik heb, m'n Nintendo Entertainment System heb ik ook nog (maar helaas wel alle spellen verkocht destijds

om maar wat te noemen.
kijk die veerpoten daar heeft niemand wat aan, maar de veren zijn nog gewoon goed, weinig roest, niet afgebroken, dus waarom wegdoen denk ik dan, als ze niet op de Mégane passen kan dat altijd nog.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/uitlaat01.jpg[/img]
gezien de kat is het niks komt van marktplaats
gezien de kat is het niks komt van marktplaats

Heerlijk weer een franse auto
-
- Berichten: 1514
- Lid geworden op: zo 23 feb 2003 17:51
- Locatie: amsterdam
ik ben me sponsje en me emmer kwijt
Gisteren ging ik de auto wassen bij de bp in zo een wasbox. Dus lekker aan het boenen. Ik rij weg vergeet ik me emmer en me sponsje.
ik rij weer terug sponsje en emmer weg
ik mis ze
Gisteren ging ik de auto wassen bij de bp in zo een wasbox. Dus lekker aan het boenen. Ik rij weg vergeet ik me emmer en me sponsje.
ik rij weer terug sponsje en emmer weg
ik mis ze

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
en de witte poes zit ernaastpaz-maniac schreef:zie onder in de afbeelding, uitlaat komt van witte hoer tuning![]()

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
das 3x 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nog niet eens gezien, maar ik heb de bouwplannen erbij gezet 
