Zelfs met hogere et waarde zal de upgrade zn geld waard zijn. De clio maxí's reden ook met enorm hoge et waarde wat er bijna voor zorgde dat het draaipunt (de fusee kogel) bijna midden in de velg zat. Dit geeft een enorm direct stuur gevoel, iets wat je met spacers en lage et waarden juist niet hebt.
Van de week begonnen aan de 2e Cup-Megane as, de oude bleek krom/onbruikbaar te zijn en daar kwam ik pas achter nadat ik 'm helemaal opgelapt had en er onder had gezet dus ik kon nog een keer.
Nu heb ik alleen nog een Clio Cup fusee waar de draad uit ligt voor de remklauw en heb ik 2 splinternieuwe Clio Clio cup remklauwen maar echter 2x links ipv links en rechts dus moet nog even op zolder zoeken of er nog een nieuwe rechter klauw ligt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dat is het meest waardevolle wat het forum mist, een eigen file upload.....
Locaties veranderen, men schoont hostings op etc. Allemaal met het resultaat dat foto's verdwijnen.
Daar komt nog eens bij dat het een kriem is om foto's te uploaden en vervolgens per foto de Url te moeten knippen en plakken.
@Tom, Volgens mij heb ik alle foto's nog wel hoor. Het is alleen de vraag welke foto waar hoort, zal binnenkort eens even kijken of ik wat foto's weer online kan krijgen.
Op het moment gewoon weinig budget voor de 19, eventjes een boel andere dingen die financieel wat prioriteit verdienen. Er komen vast nog wel weer betere tijden aan.
tutuur schreef:Dat is het meest waardevolle wat het forum mist, een eigen file upload.....
Locaties veranderen, men schoont hostings op etc. Allemaal met het resultaat dat foto's verdwijnen.
Daar komt nog eens bij dat het een kriem is om foto's te uploaden en vervolgens per foto de Url te moeten knippen en plakken.
Zoals Tom zegt, eeuwig zonde!
Helemaal mee eens. Dat zou echt de grootste meerwaarde van het forum zijn. Want zonder plaatjes geen praatjes.
Wij van het bestuur lezen natuurlijk mee... En dit staat echt heel hoog op onze lijst, maar het is helaas niet zo makkelijk als het lijkt. Ik wil jullie wel op het hart drukken dat er wel degelijk aandacht voor is en dat we ons best doen om deze functionaliteit zo snel mogelijk toe te voegen. Als er meer duidelijkheid is, zullen we jullie informeren.
Ronald1916V schreef:Op het moment gewoon weinig budget voor de 19, eventjes een boel andere dingen die financieel wat prioriteit verdienen. Er komen vast nog wel weer betere tijden aan.