das niet zo mooi?

Je moet toch wat om nog snel even wat kilometers te maken na een motorwissel voor het Ringweekend.. bijna 300 al.. nog 20 en dan moet ie de Ring gewoon kunnen halenGeert schreef:ideaal zo'n oudijzer boer die ook savonds na 10'en komt.
Zei ik toch.Ronald1916V schreef:Zo, vanavond even naar de Williams gekeken, probleem gelukkig gevonden, het is inderdaad de binnenste ashoes die lekt.. alles zit ook onder het vet er rondomheen (startmotor, stuurhuis, hitteschilden, carterpan)
Hij is losgescheurd van dat metalen blikje wat om de as geklemd zit, eens zien of ik nog tijd heb om daar een andere hoes omheen te zetten. het Ringweekend ga ik in ieder geval niet halen.. Tim stuiterd met mij mee in de 19 16V
juist, heb ze eventueel nog wel liggen.Tom schreef:jep, 2 delig.Geert schreef:standaart williams downpipe heeft toch een hitteschild rondom?
Dat denk je ja, dat heb ik wel eens eerder geprobeerd maar daar begin ik echt niet meer aan.. de hoes is gekit met hittebestendige kit waar ook wel wat rek in zit dus dat gaat echt wel goed, hij is was gewoon iets los gekomen van dat metalen blikje, niet compleet uitgedroogd en uit elkaar gescheurd.. je wil vast niet weten hoe ik heb zitten vloeken op dat ding gisteren... dit eerst maar eens proberen..Tom schreef:die verlaging is wel netjes![]()
En lees ik nou goed dat je de oude gescheurde hoes gekit hebt??? Zo ja, lijkt me niet zo'n jofel plan met het oog op het toekomstige gebruik. En zo'n homokineet aan de andere kant (wielzijde) is toch zo los?! Circlips ringetje openen en hameren maar.
Hoop ik ook dat het blijft zitten.. hitteschildje moet nog gemaakt worden..Tom schreef:Ik heb mijn homokineet toch wel eens zonder veel problemen los gehad. Asje in de bankschroef en in een paar minuten ligt dat ding eraf.
Maar ja, hopen dat het idd blijft zitten. Ook nog een hitteschildje gemaakt toevallig?
Die gouden tip was al wel bekend hoorMartijn Kool schreef:na wat gezeur van mij? ik kwam met de gouden tip waardoor dat clikohok nu eindelijk lager ligt.
Wou 'm vanavond eigenlijk nog even aflassen maar het was vanacht ook weer erg laat.. en vandaag was het nog eens druk op het werk ook dus ik doe vanavond gewoon niets meerTim schreef:Ollee,
Ronald is erg goed bezig geweest met het bakken van een nieuwe middenpijp vanaf de katalysator. Nu zonder middendemper dus blijven hangen op een drempel zal niet meer gebeurenDe uitlaat moet nog even afgelast worden maar hij hangt er erg netjes en strak onder
Nu nog even fingers crossed in de hoop dat het niet gaat rammelen maar het ziet er erg goed uit! Lekker stevig vast ook
Ondertussen een nieuwe aandrijfas die ik volgende week ophaal. Nu nog even zien hoe de complete as dus inclusief het stuk wat op de as in de bak geschoven zit los komt.
Iemand nog spannende en winnende tips? Spietje is er echt uit en er zitten ook geen stukken nog in het gat. We zijn al aan het rammen geweest maar dat was ook geen succes, nu ingespoten met WD-40 en maar eens rijden zonder nieuw spietje erin. Hopen dat hij dan los komt...
Moet in ieder geval voor het weekend van de 31e mei klaar zijn voor de Ring want er moet weer eens gereden worden met dat ding