
Martijns gtt-tje | hmm
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ik heb nog 1 rondje op een kaartje staan, iemand belang? denk niet dat ik er nog kom dit jaar namelijk..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Krijgen we de 5GTT Er dan ook even bij ?Tim_Coupe schreef:Of we wisselen van bestuurder in Breidscheid, halverwege dus

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
wattan? een echte auto nodig? 
mag van mij, schade voor eigen kosten, bij platrijden een soortgelijke weer terug geven.
+ benzine ook voor eigen rekening.
ik zeg bluf

mag van mij, schade voor eigen kosten, bij platrijden een soortgelijke weer terug geven.
+ benzine ook voor eigen rekening.
ik zeg bluf
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
is goed, wanneer kom je hem ophalen en terug brengen?Tim_Coupe schreef:Doe maar
wel auto achterlaten, de gt wordt dagelijks gebruikt

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
idd, een andere kopen en het schadehok terugbrengen voor de evt. onderdelen ;pWouterW schreef:slopen is kopen toch martijn?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
heb je al gekeken Martijn?MartijnG schreef:Is de bekleding van je rugleuning nog wel goed? Die is bij mij namelijk verknipt geloof ik. Ach, ik zal wel ff kijken voor je binnenkortLiggen hier niet om de hoek namelijk
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Doe er maar een schadehok bij voor de onderdelen, anders halen we de Ring nooitMartijn Kool schreef:idd, een andere kopen en het schadehok terugbrengen voor de evt. onderdelen ;pWouterW schreef:slopen is kopen toch martijn?

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Nou, a.s. zaterdag gaat het blok er even uit, ff wat keerringen vervangen zodat ik niet meer overal olie achterlaat..
iemand ervaring met de krukaskeerring aan de distributie zijde bij een gt? iemand tips?
die lekt het hardst, alles wat lekt wordt vervangen..
ook even een paar gaten dichtbranden, wielkasten voorzijde aan de bumperkant zitten vrij grote gaten in
de bak lekt ook iets maar daar heb ik een megane beschermkapje onder gedrukt, probleem verholpen
iemand ervaring met de krukaskeerring aan de distributie zijde bij een gt? iemand tips?
die lekt het hardst, alles wat lekt wordt vervangen..
ook even een paar gaten dichtbranden, wielkasten voorzijde aan de bumperkant zitten vrij grote gaten in

de bak lekt ook iets maar daar heb ik een megane beschermkapje onder gedrukt, probleem verholpen

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
makkie die keerring vervangen
gewoon de oude er uit slopen mets chroeverdraaier of zo
hier hoef je niet voorzichtig mee te zijn
dan de nieuwe er weer netjes intikken met een dop of zo.
is echt heel erg goed en makkelijk te doen.
ps check wel even je bakoliepijl af en toe
gewoon de oude er uit slopen mets chroeverdraaier of zo
hier hoef je niet voorzichtig mee te zijn
dan de nieuwe er weer netjes intikken met een dop of zo.
is echt heel erg goed en makkelijk te doen.
ps check wel even je bakoliepijl af en toe
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Heb het destijds met de 16v ook gedaan,
zit alleen met de ketting, hoe blokkeer je de krukas? bij de 16v kon er een rond 8 draadeind oid voor in het blok.. was wel zo makkelijk..
zit alleen met de ketting, hoe blokkeer je de krukas? bij de 16v kon er een rond 8 draadeind oid voor in het blok.. was wel zo makkelijk..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
je hoeft niets te blokkeren bij een gt
kan zo vanaf de buitenkant
makkie
kan zo vanaf de buitenkant
makkie
Martijn Kool schreef:Nou, a.s. zaterdag gaat het blok er even uit, ff wat keerringen vervangen zodat ik niet meer overal olie achterlaat..
iemand ervaring met de krukaskeerring aan de distributie zijde bij een gt? iemand tips?
die lekt het hardst, alles wat lekt wordt vervangen..
ook even een paar gaten dichtbranden, wielkasten voorzijde aan de bumperkant zitten vrij grote gaten in
de bak lekt ook iets maar daar heb ik een megane beschermkapje onder gedrukt, probleem verholpen
Om de keering aan de distributie kant te vervangen moet je blok er niet uit hoor, is zo gedaan maar dat staat hier boven ook al

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Ja dat weet ik..
Kijk wel ff of ik hm eruit haal ja of nee, wil nog een paar dingen meer doen..
drijfstang lagers gaan ook ff gewisseld worden, ff zien waar ik die rotzooi bestel..
Kijk wel ff of ik hm eruit haal ja of nee, wil nog een paar dingen meer doen..
drijfstang lagers gaan ook ff gewisseld worden, ff zien waar ik die rotzooi bestel..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
MRF (eerder MRC) hier in Zwolle kan ze wel leveren dacht ik, kom eerdaags nog wel weer even buurtenMartijn Kool schreef:Ja dat weet ik..
Kijk wel ff of ik hm eruit haal ja of nee, wil nog een paar dingen meer doen..
drijfstang lagers gaan ook ff gewisseld worden, ff zien waar ik die rotzooi bestel..

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Is goed, heb nu 2 wekn vakantie dus je komt maar 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
krukaskeerring is niets mis mee, hij lekt lekt de carterpakking..
carter er inmiddels af(wat een kutklus, blok moest omhoog om hem eronder weg te krijgen
, wordt nog leuk als ie terug moet straks
drijfstang lagers bestel ik maandag even bij een revisiebedrijf hier in de buurt (zomer), incl. die halve manen van de carterpakking. Voor de rest van het carter kan ik gewoon vloeibare pakking gebruiken toch?
carter er inmiddels af(wat een kutklus, blok moest omhoog om hem eronder weg te krijgen

drijfstang lagers bestel ik maandag even bij een revisiebedrijf hier in de buurt (zomer), incl. die halve manen van de carterpakking. Voor de rest van het carter kan ik gewoon vloeibare pakking gebruiken toch?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Vloeibare pakking wil wel ja, die halve manen moet je HEEL goed monteren.. laatst al eens een het prutsen geweest met en Twingo met C motortjeMartijn Kool schreef:krukaskeerring is niets mis mee, hij lekt lekt de carterpakking..
carter er inmiddels af(wat een kutklus, blok moest omhoog om hem eronder weg te krijgen, wordt nog leuk als ie terug moet straks
drijfstang lagers bestel ik maandag even bij een revisiebedrijf hier in de buurt (zomer), incl. die halve manen van de carterpakking. Voor de rest van het carter kan ik gewoon vloeibare pakking gebruiken toch?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

Vergeet je niet je axiaallagers van je krukas ??
Laatst gewijzigd door Arco op za 20 dec 2008 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Vloeibare pakking wil wel ja, die halve manen moet je HEEL goed monteren.. laatst al eens een het prutsen geweest met en Twingo met C motortjeMartijn Kool schreef:krukaskeerring is niets mis mee, hij lekt lekt de carterpakking..
carter er inmiddels af(wat een kutklus, blok moest omhoog om hem eronder weg te krijgen, wordt nog leuk als ie terug moet straks
drijfstang lagers bestel ik maandag even bij een revisiebedrijf hier in de buurt (zomer), incl. die halve manen van de carterpakking. Voor de rest van het carter kan ik gewoon vloeibare pakking gebruiken toch?

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Pak die ook wel ff mee dan. krukas hoofdlagers wil niet van de onderkant denk ik of wel?
krijg je bij een twingo het carter er wel af zonder blok te liften ronald? dit viel ff vies tegen namelijk.. was echt frotten, hoop dat ie ook nog fatsoenlijk terug wil
krijg je bij een twingo het carter er wel af zonder blok te liften ronald? dit viel ff vies tegen namelijk.. was echt frotten, hoop dat ie ook nog fatsoenlijk terug wil

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Zo alle pakkingshit en drijfstanglagers besteld, morgen binnen gelukkig. Ga nu maar eens verder, zal wel ff wat foto's schieten. Begin straks even met de kleppen te stellen.
zal ook is wat foto's maken van de willi van geert, wordt ook nog een leuke klus, blok is er al uit, maar verdomme, wat is dat ding rot.. die clio's doen niet veel onder voor gt-tjes is mijn ervaring tot nu toe
zal ook is wat foto's maken van de willi van geert, wordt ook nog een leuke klus, blok is er al uit, maar verdomme, wat is dat ding rot.. die clio's doen niet veel onder voor gt-tjes is mijn ervaring tot nu toe

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Alsnog camera vergeten..
maar ja, die rs baksteun wil tot dusver nog. blok moet er nog wel weer terug in maar ziet er naar uit dat de montageplek voor de steun tov de 16v steun hetzelfde is, je hebt dus wel de rs steun nodig..
zal morgen met foto's laten zien.
maar ja, die rs baksteun wil tot dusver nog. blok moet er nog wel weer terug in maar ziet er naar uit dat de montageplek voor de steun tov de 16v steun hetzelfde is, je hebt dus wel de rs steun nodig..
zal morgen met foto's laten zien.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
pcies rs steun is genoeg. Deze bak heeft ook in een willie gezeten dus past 100% zeker. Wel een phase 1 bak pakken met een mechanische snelheids meter. latere modellen bepaalden de snelheid aan de hand van de abs sensor.
hmm dan weet ik het ook niet meer precies. er zijn iig modellen die niet mechanies werken.