Dit is je filter en als je die 2 schroefjes loshaald komt het allemaal goed
Euh als je die los haalt, komt het hele luchtfilter huis van de gasklep af, en dit hoeft niet omdat er een Vervangingsfilter was gekocht!
En die zwarte box kun je er af halen en een dikke slang naar voren trekken!! dan roffelt er wat...
Maar je haalt dus de box eraf en kijkt dan tegen het luchtfilter, die zit bovenaan ingeklemt met twee keer torx 20, met inzetten moet je goed opletten dat dit huissie onderaan weer goed ingehaakt wordt!
wijst zich vanzelf, gewoon los draaien!
Succes! Gr. JW
Laatst gewijzigd door Jeroen Wigger op di 8 mei 2007 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij zit er in!! Heb alleen geen foto's gemaakt want zo boeiend is het niet dacht k. Maar allemaal bedankt voor de info.
Die dempingsbox word binnenkort verwijderd. Ik wil er een alubuis maken. Maar weet alleen nog niet precies hoe of wat. Want hoe word dit meestal gedaan?
Dit is je filter en als je die 2 schroefjes loshaald komt het allemaal goed
Euh als je die los haalt, komt het hele luchtfilter huis van de gasklep af, en dit hoeft niet omdat er een Vervangingsfilter was gekocht!
En die zwarte box kun je er af halen en een dikke slang naar voren trekken!! dan roffelt er wat...
Maar je haalt dus de box eraf en kijkt dan tegen het luchtfilter, die zit bovenaan ingeklemt met twee keer torx 20, met inzetten moet je goed opletten dat dit huissie onderaan weer goed ingehaakt wordt!
wijst zich vanzelf, gewoon los draaien!
Succes! Gr. JW
Ghehehehe foutje, ik heb er een open luchtfiltertje opgetieft
Rammi schreef:Hij zit er in!! Heb alleen geen foto's gemaakt want zo boeiend is het niet dacht k. Maar allemaal bedankt voor de info.
Die dempingsbox word binnenkort verwijderd. Ik wil er een alubuis maken. Maar weet alleen nog niet precies hoe of wat. Want hoe word dit meestal gedaan?
Ja je hoort hem iets aanzuigen en bij de uitlaat maakt hij iets meer herrie heb ik het het idee... Maar er is een andere uitlaat op komst.. dus komt goed
Misschien een stomme opmerking, maar die setup van de eerste foto is niet best voor je vermogen denk ik. Aan 1 luchtfilter heb je toch wel genoeg? Waarschijnlijk heb je je luchtfilterhuis leeggehaald
Idd op die een beetje dubbel-op! misschien filter eruit gehaald?
De 2de foto lijkt ook mij het ideaalst!! Zit daar nou ook nog een lekkere roffel in? Of word het geluid zo alleen maar extra gedempt?
Want bij mijn auto roffelt het super als ik er één onder zou zetten..., maar ivm warme lucht wou ik het niet doen... en heb nu ook een verv. filter van K&N...
Dus bevalt zo'n Green Twister is de vraag?
Uhm... ja ma ik heb net een vervangingsfilter gekocht... en heb dus geen openlucht filter en wil alleen die domme silencebox eruit kegelen. Dus alleen een aanzuigbuis
Op de eerste foto had ik alleen de green filter, standaard filter had ik er uitgehaald.
Ja deze green twister bevalt heel goed, weinig warme lucht, maar merk ook duidelijk verschil als er een OPEN lucht filter op zit minder trekken maar dan wel goeie roffel van het filter. Op de manier zoals het op foto 2 zit ben ik heeeeeel erg tevreden IK heb er goeie pk winst mee.
De kofferbak word zo snel mogenlijk aangepast en dan ook meteen bekleed en netjes afgewerkt.
Maar weet iemand mischien hoe je de Km/h teller van de navi aansluit op de gewone km/h teller? Als dit niet goed gebeurd kunnen mijn airbags springen of mijn remmen gaan flippen.
Rammi schreef:Maar weet iemand mischien hoe je de Km/h teller van de navi aansluit op de gewone km/h teller? Als dit niet goed gebeurd kunnen mijn airbags springen of mijn remmen gaan flippen.
D'r zit in je ISO connector standaard toch al een pinnetje voor de speedpulse?
Rammi schreef:Maar weet iemand mischien hoe je de Km/h teller van de navi aansluit op de gewone km/h teller? Als dit niet goed gebeurd kunnen mijn airbags springen of mijn remmen gaan flippen.
D'r zit in je ISO connector standaard toch al een pinnetje voor de speedpulse?
Als het goed is wel. Een grijze draad in je iso stekker. Maar even doormeten en je weet het.