Renault 5 GT Turbo Phase II (Douwe) [[Binnen kort te koop]]

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
Douwe

Ik hoop ooit weer een Renaultje te hebben....GT Tturbo...of een Twingo Turbo :worship: maar voorlopig niet....naar beuningen kom ik gewoon wanneer ik kan moet wel vaker werken op vrijdagavond... (N)

Voor de rest...tja ik vindt gewoon dat in zo'n geval als dit en je niks positiefs te melden hebt je beter nix kan zeggen in plaats van niet goed lezen wat er aan de hand is en dan gaat zitten blaten over impulsief etc. terwijl dat er niks mee te maken heeft, ik heb me niet bedacht ofzo de GTT is niet duurder dan ik verwacht had eerder goedkoper, maar andere prive en werkomstandigheden maken het niet mogelijk de auto aan te houden......en wat meer onze slogon eer aan doen zou niet gek zijn ik vindt dat er maar bar weinig respect is voor andere merken etc. (N) maar goed dat is mijn mening case closed.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Douwe, je kunt niet ontkennen dat je het afgelopen jaar een flinke reputatie hebt opgebouwd wat betreft je impulsieve acties. Dat achtervolgt je nu gewoon. ;)

En zeker aangezien heel wat mensen je gewaarschuwd hebben toen je een GT'tje wilde kopen, kun je wel wat reacties verwachten. Mijn eerste ingeving was ook dat het je tegen is gevallen.

Wat de reden ook moge zijn, het blijft zonde van het geld en de tijd.

Als ik je nog een laatste advies mag geven: verkoop dat ding, zoals je hem daar hebt staan. Ga er geen tijd en geld meer insteken, want dat krijg je er NOOIT meer voor terug. Neem je verlies voor lief en denk de volgende keer 10 keer na, voordat je ergens aan begint. :)

Tot in Beuningen! (Y)
Bram

Jammer dat je hem wegdoet man...
Volgens mij heb je in die tijd dat je hem hebt gehad naast wat reparaties ook een hele hoop lol hebt gehad. Als je die lol maar in je hoofd hood komt er vast later nog wel een ander mooi gtt'tje die je wilt kopen..
Succes!
Douwe

De problemen die ik er nu mee heb ga ik eerst fixen dus de koeling en het stationair lopen. Dan is die technisch goed. Dan gaat die de verkoop in.

Ik ben idd. een impulsief iemand maar ik ben in dit geval vrij duidelijk geweest dat het nu niks met impulsief zijn te maken heeft, nog dat de GTT duurder is dan ik dacht of whatever...eerder goedkoper het werk wat er moet gebeuren valt me mee....maar goed sommige mensen lezen alleen wat ze willen lezen...en geven dan commentaar op iets wat helemaal niet het geval is.....

Maar genoeg gezever ook van mij kant :lol: GTT gaat weg en er komt voorlopig geen renault end of story....deze week gaat de ford voor groot onderhoud...distributieriem vervangen etc....en dan ga ik voorlopig goedkoop op gas toeren.....we zien wel wat de toekomst brengt.......

Mocht iemand interesse in de GTT hebben PM me maar.
Merijn
Über-Spammer

Wat moet 'ie opbrengen?
Douwe

Merijn schreef:Wat moet 'ie opbrengen?
Mijn vraagprijs is 1100 dan heb ik de meeste kosten eruit...zie http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=2703
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Kun je hem niet ergens in de stalling droppen?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Douwe

Erik Olijnsma schreef:Kun je hem niet ergens in de stalling droppen?
Heb ik ook aan zitten denken maar ten eerste kost dat ook geld en ten tweede het zal minimaal 1 jaar maar zeer waarschijnlijk langer duren namelijk 4 jaar voor ik weer tijd en geld voor de GTT heb dus dan ga ik liever tegen die tijd op zoek naar eentje...voor hetzelfde geld besluit ik tegen die tijd een Twingo turbo te bouwen of wat dan ook.....
Negotiator
Contacteer:

hmm, ik heb wel intresse
hoes is de status van die kabelboom waar je
het eerder over had ?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Jammer douwe,

i.i.g sterkte met de verkoop en hou ons op de hoogte met je toekomstige plannen ;)
Douwe

Negotiator schreef:hmm, ik heb wel intresse
hoes is de status van die kabelboom waar je
het eerder over had ?
Dat is de kabelbouw die loopt vanaf de radiateur naar rechts je kunt er relatief gezien goed bij.....maar is nog niet vervangen, niet de hele kabelboom is kapot alleen 1 draadje van de temp sensor die op je radiateur zit is slecht (de min).....momenteel gaat de fan aan door een schakelaar om te gooien omdat dus A: die kabel(boom) vervangen moet worden B:de relais die bij de sensor hoort vervangen moet worden.
Rontwingo

Jammer douwe

Maar succes iig met de rest (Y)
Erix
Contacteer:

Tsjongejone... wat een trieste reacties zitten hier tussendoor zeg. Wat die jongen met zijn auto's doet of in jullie ogen rare beslissingen maakt moet hij toch helemaal zelf weten. Hij zal het vast niet zonder gegronde reden doen. En dan als kutsmoes het feit gebruiken dat dit een forum is, is wel erg zwak. Als ik een van jullie in een rottige buurt tegenkom sla ik je toch ook niet gelijk plat tegen de grond met als smoes... tja dis toch een rottige buurt.

Als hij een Ford koopt, so be it. Is niets mis mee. Tuurlijk heeft elke auto zijn zwakke puntjes. Renault is nou zegmaar ook niet echt een auto waar je vrolijk van wordt als je eerlijk bent. Zeker niet voor het geld wat je er nieuw voor betaald. Een tijdje geleden heb ik zelf een Corrado als dagelijkse auto gereden en ben door enkele figuren hier ook door vuile VW rijder uitgemaakt. Wees eens eerlijk en zet een Corrado naast een Megane Coupe en kijk eens naar de degelijkheid van de auto. No-way dat ik dan de Megane kies hoor. Vuile rammel bakken met play-mobil plastic interieur. Ja als dagelijkse auto rijdt ik nu een Megane Coupe op LPG omdat een Corrado geen G3 certificaat kan halen. En wat betreft de ruige GTT's hiero. Ik heb er zelf ook twee en uiteindelijk ist ook maar oude bagger. Zo'n beetje het idee van ... we willen wel snel gaan maar kunnen eigenlijk geen echte sportauto betalen. Denk volgende keer iets meer na voordat je gelijk iets begint af te zeiken. (N) :@ stiekem schaam ik me nu een beetje ... TRIEST
Marcel B.

Iedereen mag toch een mening hebben of niet soms?
Don't walk the grass... smoke it
Steven
Car: M536

Ghehe waar gaat dit nou weer over :lol:
Merijn
Über-Spammer

Goed... Tot zover Douwe's GTT project. :)

Erix heeft ergens wel gelijk, maar Douwe moet ook wel tegen een geintje kunnen en dat zijn het eigenlijk allemaal wel geweest.
Tom
Moderator
Car: MB

[edit]laat ik maar niets zeggen[edit]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Erix
Contacteer:

Een geintje moet dan wel in de context passen. Kan me erg goed voorstellen dat hij helemaal niet zat te wachten op al dat gemekker.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Erix schreef:En wat betreft de ruige GTT's hiero. Ik heb er zelf ook twee en uiteindelijk ist ook maar oude bagger. Zo'n beetje het idee van ... we willen wel snel gaan maar kunnen eigenlijk geen echte sportauto betalen.
'oude bagger' is natuurlijk relatief. tis maar waarmee je het vergelijkt. :)
Merijn
Über-Spammer

Ken jij nóg slechtere auto's dan, Johan? ;)
Johan
Contacteer:

nou, enige italiaanse merken / modellen van die tijd zijn motorisch en elektrisch nou ook niet echt 'je van het' zeg maar. ik zeg niet dat een gtt een super wagen is. t' is gewoon een hobby auto die rijdt zoals geen een ander.
Laatst gewijzigd door Johan op ma 25 okt 2004 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Meningen verschillen.

Ik vind het voor zijn tijd een heel degelijk wagentje, waar over is nagedacht. Als ook wat rammelt zo nu en dan. Beetje kortzichtig hier.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Johan
Contacteer:

motorisch vind ik em ook sterk en degelijk, mits met beleid behandeld worden en goed onderhouden. Maar qua carroserie en electra, is ie wat minder vind ik dan.
Laatst gewijzigd door Johan op ma 25 okt 2004 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Welke auto is dat niet? Erix heeft het over een corrado. Daar maak jij me niet van wijs, dat er niet evenveel zo niet meer aan kapot gaat als aan een gtt. Maargoed, ze voelen degelijker aan en rammelen niet, dat is een feit.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Johan
Contacteer:

das wel waar, met een oudere auto moet je het gewoon treffen dat je een goede hebt. de een heeft nooit wat en de ander heeft altijd gezeik. En elk merk/ model heeft zo z'n gebreken.
Laatst gewijzigd door Johan op ma 25 okt 2004 17:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator

voor een verlaagde auto vind ik een GTT of clio zo rammelig nog niet. Valt me niets tegen. Als je maar zorgt dat je rubbers in orde zijn (motorsteunen, stuurkogels, fuseekogels,...)
Marcel B.

Als er wat te rammelen valt moeten je rubbers altijd in goede conditie zijn natuurlijk ;)
Don't walk the grass... smoke it
Tom
Moderator

Marcel B. schreef:Als er wat te rammelen valt moeten je rubbers altijd in goede conditie zijn natuurlijk ;)
:lol:
Johan
Contacteer:

ik moet er bij zeggen dat ik eigenlijk nog geen grote problemen heb gehad met m'n GTT. met die 16V die ik had, had ik veel meer 'gekut'.
maar ik denk dat we hier een beetje aan het offtopic geraken zijn :)
Steven

Topic is toch al naar de haaien :D

Erix laat z'n persoonlijke ergernissen varen die meer met de respect is everything-leus te maken hebben dan met dit topic.

Verder zijn er ook veel teveel mensen die de respect is everything veel te serieus nemen.

Ik heb respect voor niemand, alleen voor mezelf (soms :p )
Merijn
Über-Spammer

Goed dat ik dat weet, Stevie... :S
Steven

Voor jou al helemaal niet :lol:

Gelukkig ben ik ook altijd zo lekker om serieus te nemen :~
Merijn
Über-Spammer

;) Ray neemt jou toch altijd serieus (hard)? :lol:
Johan
Contacteer:

:lol: . trouwens wat maakt mij het ook uit of ie nou degelijk is of nie. Ik rijd toch wel de rest van me leven in een Renault :lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Johan schreef::lol: . trouwens wat maakt mij het ook uit of ie nou degelijk is of nie. Ik rijd toch wel de rest van me leven in een Renault :lol:
t is een ziekte hè.... :p
Gesloten