ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
Noem maar een aantal bekende coureurs waar je een serieus gesprek mee kan voeren als er bobo's in de buurt zijn, zijn er in NL maar zeer weinig oa Olaf Mol, Jan Lammers, Mike Hezemans, Donny Crevels
VLK Groep
@Luco
Sorry, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n meeloperig schaap als de simpelere Nederlander. En erger me dus ook vaak aan mensen die dus wel de kudde achterna gaan zonder te weten wat er vooraan de kudde eigenlijk gebeurt...
Zo'n coureur kan daar natuurlijk ook weinig aan doen, maar ik ga niet kwijlend achter hem aan lopen. En in de zeik nemen is misschien niet het goede wordt, was eerder een geintje met hem uithalen
Hij snapte hem alleen niet echt en das dan weer jammer 
Sorry, maar ik ben nu eenmaal niet zo'n meeloperig schaap als de simpelere Nederlander. En erger me dus ook vaak aan mensen die dus wel de kudde achterna gaan zonder te weten wat er vooraan de kudde eigenlijk gebeurt...
Zo'n coureur kan daar natuurlijk ook weinig aan doen, maar ik ga niet kwijlend achter hem aan lopen. En in de zeik nemen is misschien niet het goede wordt, was eerder een geintje met hem uithalen

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zelfs als er geen bobos in de buurt zijn blijven er helaas maar weinig overRobert-Jan schreef:Noem maar een aantal bekende coureurs waar je een serieus gesprek mee kan voeren als er bobo's in de buurt zijn, zijn er in NL maar zeer weinig oa Olaf Mol, Jan Lammers, Mike Hezemans, Donny Crevels
jan lammers
ca
en die jij noemt ken ik niet persoonlijk
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik loop ook niet kwijlend achter goede coureuers aan, maar om nou een geintje met hem uit te halen vind ik ook onnodigSanderrr schreef:@Luco
Zo'n coureur kan daar natuurlijk ook weinig aan doen, maar ik ga niet kwijlend achter hem aan lopen. En in de zeik nemen is misschien niet het goede wordt, was eerder een geintje met hem uithalenHij snapte hem alleen niet echt en das dan weer jammer
de meeste mensen proberen dat omdat ze dan het publiek op hun hand willen krijgen (de schapen dus) en ik weet niet wat erger is
het schaap zijn of de zogenaamde kuddeleider??

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jan ken ik inderdaad persoonlijk jaSanderrr schreef:Jan Lammers ken je natuurlijk wel persoonlijk nadat je hem door het zijruit hebt gezien
ik heb rfh gesponsord

en dus met jan een paar rondjes mee mogen rijden op zandvoort

-
Jan Lammers is nou iemand die erg aardig is tegen mensen.
RFH is gevestigd in Valkenburg dat is hier vlakbij kun je gerust langsgaan om te kijken, laatst was Jos Verstappen er kwam een stoeltje passen in de A1 GP wagen dan hoef je niet aan te kloppenom ff te kijken.
RFH is gevestigd in Valkenburg dat is hier vlakbij kun je gerust langsgaan om te kijken, laatst was Jos Verstappen er kwam een stoeltje passen in de A1 GP wagen dan hoef je niet aan te kloppenom ff te kijken.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja steven je hebt helemaal gelijkSteven schreef:Was zeker zo'n dag voor ouwe mensen die dan eens een dagje worden uitgelaten?
probeer nou eens 1 keer een zinnige opmerking te maken of niet te roepen dat jouw auto sneller is want dat zal zo wel weer komen (oud nieuws)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zit rfh nu ook in valkenburg?Robert-Jan schreef:Jan Lammers is nou iemand die erg aardig is tegen mensen.
ik weet niet beter dan dit
Racing for HollandRacing for Holland BV
Katwijkerbroek 32
2223 XP Katwijk
Nederland
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 28 aug 2005 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha, ik ben kapot. Weekendje DTM en 3 uur slapen gaat niet goed samen. Morgen weer een dagXabre schreef:joepie eindelijk weer eens wat actie in het ACT

En nee ik ben niet jaloers op iemand uit Larrrren die alleen maar het lelijke eendje van de F1 mag rijden omdat er iemand een paar miljoen voor overheeft. Ook als hij bij een topteam terecht komt (wat ik niet zie gebeuren) zal ik niet voor hem juichen. Ik vind autosport super om naar te kijken, maar ik heb nooit de droom gehad er zelf serieus aan mee te willen doen en die droom zal er ook nooit komen. Geef mij maar Kimi, niet lullen maar racen en hard ook! Ik hoef geen handtekening, ik hoef geen sponsorpraatje, ik hoef niet naar een gemaakte smile te kijken, ik wil een echte race zien!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat ben ik met je eens sander, maar helaas heb je nu eenmaal sponsors en een goed praatje nodig
das een steenworp afstand van valkenburgLuco/Alpine-racer schreef:zit rfh nu ook in valkenburg?Robert-Jan schreef:Jan Lammers is nou iemand die erg aardig is tegen mensen.
Katwijkerbroek 32
2223 XP Katwijk
Nederland

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
owwwww ik had een andere valkenburg in gedachten 

Jahoor, tis goed met je.Luco/Alpine-racer schreef:ja steven je hebt helemaal gelijkSteven schreef:Was zeker zo'n dag voor ouwe mensen die dan eens een dagje worden uitgelaten?
probeer nou eens 1 keer een zinnige opmerking te maken of niet te roepen dat jouw auto sneller is want dat zal zo wel weer komen (oud nieuws)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Steven schreef:Jahoor, tis goed met je.Luco/Alpine-racer schreef:ja steven je hebt helemaal gelijkSteven schreef:Was zeker zo'n dag voor ouwe mensen die dan eens een dagje worden uitgelaten?

-
Sorry dacht dat dat gebied al Valkenburg ZH isMarcel B. schreef:das een steenworp afstand van valkenburgLuco/Alpine-racer schreef:zit rfh nu ook in valkenburg?Robert-Jan schreef:Jan Lammers is nou iemand die erg aardig is tegen mensen.
Katwijkerbroek 32
2223 XP Katwijk
Nederland

VLK Groep
-
- Contacteer:
Is Kattuk binne.
Kennen de mensen flink rellen !!
Is gisteren weer eens gebleken.
effe iets helemaal anders, "het tuning wereldje" is toch helemaal naar de kl#te , djees man:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 47507&rd=1
ik weet niet of ie al gepasseerd is maar deze vind ik dus: GEWELDIG !!!! (wat een aso!!!!!!!!!!!)
http://cow.org/movie/backloupe.wmv
http://cow.org/movie/backloupe.wmv
-
Ik hoorde zoiets, een aantal gasten opgepaktpeter5GTTurbo schreef:Is Kattuk binne.
VLK Groep
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
[img]http://i1.ebayimg.com/03/i/04/75/cc/0e_1_b.JPG[/img]-jo- schreef:effe iets helemaal anders, "het tuning wereldje" is toch helemaal naar de kl#te , djees man:
beetje doorknutselen en je hebt een 5 Maxi Turbo

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)

Heerlijk weer een franse auto
-
- Contacteer:
We hebben zelfs het nieuws en teletekst gehaald.Robert-Jan schreef:Ik hoorde zoiets, een aantal gasten opgepaktpeter5GTTurbo schreef:Is Kattuk binne.
Scheen dat het lisse tegen katwijk was.
Moest iets uitgevochten worden, hoorde ik naderhand.
Zou eerst vrijdag hebben moeten plaats vinden, maar ja toen regende het.
En de losers hadden geen zin om in de regen te gaan vechten.
Zat gelukkig met m`n reet in rotterdam.
Heerlijk een 80`s en 90`s feestje in de off corso.
Volgende maand weer 1, is trouwens een aanradertje.
-
- Contacteer:
http://www.nu.nl/news/581264/122/Bloemp ... vrouw.html
beetje triest (en als je het leest: ironisch)
beetje triest (en als je het leest: ironisch)
-
- Contacteer:
ForeverYoung schreef:
ff een technisch vraagje:
in hoeveel verschilt een verlagingsveer van een 19 van die van een Mégane?
heb hier nog 2 veerpoten met verlagingsveer (ikke niet weten hoeveel veer verlagen doen) van m'n 19 liggen, en nu dacht ik 'als ik nu die veren op de veerpoten van de Mégane monteer dan hoef ik geen nieuwe verlagingsveren aan te schaffen'
deze verlagingsveren zaten al op de 19 toen ik 'm kocht in de herfst van 2003 dus ik weet niet hoeveel ze de boel verlagen, denk dat het gewoon 3 cm ofzo doet.
de veren zijn overigens in goede staat, niks afgebroken ofzo (de veerpoten waar ze nog op zitten zijn minder, lagers versleten, 1 zelfs muurvast)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Zoveel kost een setje verlagingsveren toch niet? waarom dan moeilijk doen...ForeverYoung schreef:ForeverYoung schreef:
ff een technisch vraagje:
in hoeveel verschilt een verlagingsveer van een 19 van die van een Mégane?
heb hier nog 2 veerpoten met verlagingsveer (ikke niet weten hoeveel veer verlagen doen) van m'n 19 liggen, en nu dacht ik 'als ik nu die veren op de veerpoten van de Mégane monteer dan hoef ik geen nieuwe verlagingsveren aan te schaffen'
deze verlagingsveren zaten al op de 19 toen ik 'm kocht in de herfst van 2003 dus ik weet niet hoeveel ze de boel verlagen, denk dat het gewoon 3 cm ofzo doet.
de veren zijn overigens in goede staat, niks afgebroken ofzo (de veerpoten waar ze nog op zitten zijn minder, lagers versleten, 1 zelfs muurvast)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sja, de meisjes kijken er niet echt van op
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die zijn groter gewendErik Olijnsma schreef:sja, de meisjes kijken er niet echt van op

idd een linieaal is al gou 30cmLuco/Alpine-racer schreef:die zijn groter gewendErik Olijnsma schreef:sja, de meisjes kijken er niet echt van op![]()
![]()