Maar heb 't net nog ff geprobeerd

Maargoed, jullie hebben vast gelijk hoor....

GerryTT schreef:Opgelost. De benzinepomp werkt pas als je de motor start
Johan schreef:Bij mijn 5 hoor ik niks als ik em op contact zet.
Johan schreef:Niet bij een gtt, is geen injectie he.Corniels schreef:als je het contact aanzet moet je goed luisteren, dan hoor je de bezine pomp ook.
Steven schreef:Je hoort em alleen zodra ie even gestart is en niet aanslaat, dan hoor je em nog ff nazoemen.
Riël Notermans schreef:wordt gestuurd door de toerenteller als ik me niet vergis.BlackEagle schreef:Deze had ik al door 2 varianten vervangen...Riël schreef:Missichen het relais van de benzinepomp niet goed. Controleer ook eens het stekkertje op de dynamo...
Met doorverbinden werkte de pomp wel..
Doorgemeten, relais schakeld gewoon niet...
Ben bang dat deze vanuit contact niet stuurd
Gerard race GT schreef:De pomp gaat draaien zodra deze een stuursignaal krijgt van de toerenteller, dus pas als je gaat starten en niet zoals bijv. bij een clio als je hem op contact zet. De brandstofpomp word aangestuurd door een signaal van de toerenteller.
Steven schreef:Abel en Riël. hebben jullie uberhaupt nog een rijdende GT?
Dacht ik al
heb wel een leuke gezien en heb de gegevens(wel in het duits...Menno schreef:Maar dr zijn toch zat leuke turbo's te koop, waar je op een gt prima mee uit de voeten kan. Beetje meer experimenteren, heren
hier is de link van hun site met de desbetreffende turbomark 5t schreef:ziet er wel leuk uit maar ik vraag me af of dit wel een garrett is en niet toevallig een slechte chinese kopie.
met bijbehorende slechte kwaliteit.
mocht het wel een garrett zijn dan is het echt een koopie
misschien dat Jo hier helderheid over kan geven?
Vanavond de startmotor toch maar uit gebouwd. Direct op de accu getest, niets. Overduidelijke conclusie, startmotor overleden.Gerald schreef:
Voorzichtige conclusie: Startmotor overleden? Enige wat ik me verder kan bedenken is dat de massa te weinig zou zijn, maar die moet ik nog testen.
Kom ik de volgende keer bij jou.Luco/Alpine-racer schreef:moet kunnen als je een brug hebt
Volgens mij had je wel gelijk, de pomp mag volgens mij niet gaan lopen bij contact aan, of max. een paar seconden i.v.m. de veiligheid. Stel je krijgt een ernstig ongeval, motor slaat af, een benzineleiding knapt en de pomp blijft lopen......Luco/Alpine-racer schreef:OUWE LULSteven schreef:M'n kennis ebt langzaam weg, ik word oud
Valeo, maar ik moet er eerst van de week nog eens mee terug naar de onderdelenhandel... 5 maanden oud en binnen de 500 km totaal overleden, moet niet mogen in mijn ogen.Martijn schreef:Wel beter dan de oorzaak duidelijk is. Welk merk starter? Dan kopen we die niet meer.