ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als jedat nou direct ff aanbood 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ja nee eerst lekker laten zwemmen natuurlijk 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
tja of je moet van voetbal houden, dan hebben ze nog wel wat voor je. ik geloof niet dat ik er veel van gah zien. vanavond is rond 22.00 wel ALI-G in tha house op tv. das wel een stoere film, en natuurlijk met een paar stoere gtt's erin
R5GTT. Drive it like you stole it
zuigzender? hij is net een uur in de lucht... wat is er nou mis met talpa? john de mol gaat het best redden in media land.
ben blij dat studio sport om 1900 uur op zondag blijft, hoef ik me ritme niet te veranderen
voor de rest zijn er best geinige programma's bij en als je niet wil kijken zap je maar verder.
ben blij dat studio sport om 1900 uur op zondag blijft, hoef ik me ritme niet te veranderen

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ali G is echt zo supergrappig

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
RESTECP
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Dacia_1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Dacia_2.jpg[/img]
SUPER LOGAN
13-augusti-2005
Renault Nederland heeft niet eerder dan november van dit jaar een Dacia Logan beschikbaar. Wij vonden letterlijk en figuurlijk een sneller alternatief.
Vraag niet hoe het kan, maar Autovisie reed vlak voor de finale van de Autovisie Driftchallenge een paar snelle rondes met een Cup Logan op het circuit van Zandvoort. In Duitsland krijgt de auto zijn eigen raceklasse onder de vlag van de ADHC, met een instapprijs van net onder de 10.000. De Nederlandse autosportwereld beraadt zich nog op een Dacia-klassement, maar wij zeggen doen. Er zit veel potentie in de auto, die met een top van 160 km/h op het rechte stuk slechts 20 kilometer moet toegeven op een Seat Ibiza Endurance. Let wel: de Seat heeft 140 pk aan boord, de Dacia maar 86 pk. We hebben alleen onze twijfels bij de lel van een lichtmetalen spoiler achterop. Die moet er voor de sier op zitten, want snelheden halen waarvoor downforce benodigt is? Zo super is deze Logan ook weer niet
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Dacia_2.jpg[/img]
SUPER LOGAN
13-augusti-2005
Renault Nederland heeft niet eerder dan november van dit jaar een Dacia Logan beschikbaar. Wij vonden letterlijk en figuurlijk een sneller alternatief.
Vraag niet hoe het kan, maar Autovisie reed vlak voor de finale van de Autovisie Driftchallenge een paar snelle rondes met een Cup Logan op het circuit van Zandvoort. In Duitsland krijgt de auto zijn eigen raceklasse onder de vlag van de ADHC, met een instapprijs van net onder de 10.000. De Nederlandse autosportwereld beraadt zich nog op een Dacia-klassement, maar wij zeggen doen. Er zit veel potentie in de auto, die met een top van 160 km/h op het rechte stuk slechts 20 kilometer moet toegeven op een Seat Ibiza Endurance. Let wel: de Seat heeft 140 pk aan boord, de Dacia maar 86 pk. We hebben alleen onze twijfels bij de lel van een lichtmetalen spoiler achterop. Die moet er voor de sier op zitten, want snelheden halen waarvoor downforce benodigt is? Zo super is deze Logan ook weer niet
VLK Groep
Je komt er alleen niet zo ver mee, als je eens naar een meeting wil moet je gelijk heel je koffer vol met batterijen gooien 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gewoon een lange kabelhaspel op de achterkant monteren

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Als winkelautotje?
Perfect!
Maar ik zie, is dat origineel Renault?
Perfect!
Maar ik zie, is dat origineel Renault?
Wat branden er toch veel v6jes af de laatste tijd 

ghhehehe het zijn wel allemaal zwarte 
zeg ron jij hebt zeker vakantie? zie je auto niet meer staan
vuurtje is wel behoorlijk warm geweest, zelfs van de velgen is niet echt veel meer over, tzal je auto maar zijn en je moet machteloos toekijken hoe je trots af fikt op 5 min
R5GTT. Drive it like you stole it
Iemand gister nog Ali G gezien? zijn toch leuke GTT'tjes die erin voor komen, beetje 'overdone' maar dat is de Engelse stijl.
Die booskijkertjes zijn best wel subtiel ja

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Meen je niet?#Ron# schreef:Het is dezelfde!