Misschien een hele domme vraag.
Moet je eigenlijk een achterbank hebben met de APK?
Hij staat nu bij de garage zonder.
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... IKUK4E.jpg[/img]
En heeft iemand meer foto's/info over velgen en onderstel voor mij van deze Clio?
Dat is geen afkeurpunt hoor, die zitplaats hoeft niet aanwezig te zijn en als die zitplaats niet aanwezig is hoeven de gordels er daar ook niet in te zitten.
Vorig jaar is mijn 19 16V ook gewoon gekeurd met 1 stoel en een rolkooi, en dat gebeurd dit jaar ws. ook gewoon weer
Clio is van Rob geweest, bestaat inmiddels niet meer (Rob nog wel )
Cleaned_Clio_16v schreef:Misschien een hele domme vraag.
Moet je eigenlijk een achterbank hebben met de APK?
Hij staat nu bij de garage zonder.
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... IKUK4E.jpg[/img]
En heeft iemand meer foto's/info over velgen en onderstel voor mij van deze Clio?
Die Clio is van Robke hier op het forum geweest,
PM hem maar eens en je komt er alles over te weten !
Ronald1916V schreef:Dat is geen afkeurpunt hoor, die zitplaats hoeft niet aanwezig te zijn en als die zitplaats niet aanwezig is hoeven de gordels er daar ook niet in te zitten.
Vorig jaar is mijn 19 16V ook gewoon gekeurd met 1 stoel en een rolkooi, en dat gebeurd dit jaar ws. ook gewoon weer
Clio is van Rob geweest, bestaat inmiddels niet meer (Rob nog wel )
Als de gordels er zitten is het wel een afkeurpunt, mijn 19 is ook gewoon gekeurd zonder achterbank maar wel zonder gordels. Dat is wel even een opletpunt maar het al dan niet aanwezig zijn van de achterbank is geen afkeurpunt inderdaad
Patrick.B schreef:
nee maar wel over die grijze die erachter staat
Dat was de mooiste clio 1.4 S die er bestond> Vraag maar aan Remon
Ben benieuwd waar hij nu ergens rond rijd.
Hoorde laatst dat iemand hem gespot had in Utrecht! Reden types in met een nood-afrikaanse afkomst naar het schijnt In ieder geval niks meer van vernomen sinds ik hem verkocht heb
Maarten-Jan schreef:Heb je de gordels er ook uit gehaald? Dan komt het wel goed, anders keuren ze hem af.
Gordels mogen er ook gewoon in zitten hoor, je hoeft ze niet te controleren als er geen zitplaats is.
Zo heb ik mijn originele gordelrollers er nog in zitten voorin naast m'n Sabelt 3punts gordels en werdt ik vorig jaar ergens aangehouden omdat ik m'n gordel niet om had (dacht ie) terwijl ik vastgesnoerd zat in de 3punts gordel.
Hij zag dat ding aan de stijl hangen en ging er vanuit dat ik 'm dus niet om had.
De radio heb ik al, het gaat mij om de cd wisselaar, en vooral hoe sluit ik deze aan op de org. radio.
Maar heb jij dus nog een wisselaar liggen? als je deze mee zou willen nemen naar de openings dan zou dat supers zijn.
volgens mij op dei bovenste 10? De onderste 2x8 zijn voor je voeding enz en je speakers.
Bij mij gaat in de bovenste 10 de stuurwiel bediening in! Anders moet ik even de dealer raadplegen, kijken of die iets weten, kans in klein natuurlijk. Op het internet kan ik zo snel niets vinden.
niks kant en klaar, hier is alles met de hand gemaakt!!
Williams nokkenas in een 16v?! Gaat dat zonder problemen?! Misschien dat er iemand ervaringen heeft, zoiezo is alle info welkom over de standaard waardes van die 2 type nokkenstokken.
Ik hoor het graag
(ook als het totaal geen nut heeft, haha)